Weeën of darmkrampen

Discussie in 'De bevalling' gestart door Mickeymouse, 20 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mickeymouse

Mickeymouse Nieuw lid

20 mei 2016
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik hoop dat iemand me kan helpen, ik ben nieuw hier.
    Ik ben 30 weken zwanger en sinds vanochtend darmkrampen alleen zit er geen regelmaat in. Soms duurt t zelfs 3 kwartier voor het weer terug komt. Er komt ook nog geen regelmaat in.
    Ik heb ook wat dunnere ontlasting.
    Ook verlies ik vocht en weet ik noet of het vrichtwater is of gewoon afscheiding.

2. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Als ik je verhaal zo lees vermoed is dat je iets verkeerd hebt gegeten ook gezien je termijn. Maar uiteraard ben ik geen arts/vk/gyn die hier een duidelijk antwoord opmkan geven. Waar zitten de krampen? Is je buik ook hard als je krampen hebt?
    Er zit geen regel.aat in dus t zouden dan voorweeen kunnen zijn. Maar als je t niet vertrouwd altijd even jw vk of gyn bellen. Zij kunnen je een ondebouwd antwoord geven

3. Mickeymouse

Mickeymouse Nieuw lid

20 mei 2016
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi moekje

Ja de buik word vaak hard en soms ook pijnlijk.. ik hoop echt dat de kleine nog zeker 6/7 weken blijft zitten!!

4. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Ik zou gewoon even bellen met de vk/gyn!

5. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Even bellen voor de zekerheid. En probeer wat vocht op te vangen, vruchtwater is zoet, dat kan je ruiken.

6. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Even bellen idd! Kan ook dat je buikgriep hebt, daar kun je ook harde buiken van krijgen, maar beter even voorleggen aan je vk!

7. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Inderdaad even bellen. Een aanwijzing dat het vruchtwater kan zijn is dat als je op je hand blaast (druk zetten zeg maar) dat krijg je bij vruchtwater extra vochtverlies (of urine trouwens, maar dat ruik je wel). Is het vochtige afscheiding dan gebeurt dat niet.
    Hoe gaat het nu?

8. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Denk dat je darmkramoen hebt

Had ik maandag ook en steeds 5/10 min na die kramoen die trouwens echt pijn deden moest ik ook naar toilet.

Deel Deze Pagina