De prijs van m'n eerste twee weet ik niet meer, m'n een na laatste kostte geloof ik 175 euro (125 euro per uur), een rune met veel rechte lijnen, schijnt lastig te zijn. M'n laatste heeft me 7x150 euro per uur gekost (2 sessies, eerst zwart wit, daarna kleur).
Smaken verschillen inderdaad. Mijn schoonmoeder en schoonbroertje hebben een tattoo van Tattoo Bob en die vind ik gewoon mooi hoor? Waarom kan hij niet mooi tattoeeren?
1 naam van mijn zoontje : 75 euro 2 pluizenbloem met zwaluwtjes: 100 euro 3 bloesem op mijn rug : 600 euro
Het is lopende band werk en voor de standaardplaatjes kan je daar gelijk terecht. Die shop staat gewoon meer bekend als even snel geld verdienen. Er zullen misschien nu ook andere mensen werken die het vast beter kunnen maar het is gewoon niet van hoogstaand niveau en dat is algemeen bekend als je uit Rotterdam e.o. komt! Het is meer de naam die bekend is dat mensen daarheen gaan maar niet om zijn mooie werk hoor!
wij hebben hier ook zo'n man daar kan je heel snel terecht, kost geen drol en je kan ook duidelijk zien dat het van die standaard plaatjes zijn en er is altijd wel "iets" wat er niet goed is gedaan, maarja als mensen daar genoegen mee nemen. Ik denk echt dat je ook betaald voor een artiest, als ze heel goedkoop zijn zou ik al niet heen gaan. snap wat je bedoeld angela2009
Daarom snap ik ook nooit mensen die bij iemand gaan die thuis tattoeert...dat zijn vaak mensen die het leuk vinden om het erbij te doen en voor een extra centje maar mooi is het niet! Veel mensen schrikken van de prijs als ze voor een tattoo gaan maar het is het goedkoopste wat je kan nemen want het zit er de rest van je leven op en ga er maar even vanuit dat we 80 worden Goedkoop is in deze echt duurkoop! Dus beetje onderzoek doen naar een goede shop is wel het minste vind ik. En ja bij een goede shop heb je vaak wel wachtlijsten.
Geen probleem. En uiteindelijk is het je eigen keus maar ik zou zelf dus voor een andere shop gaan. Gewoon een advies! Ik kan je wel Inkstitution aanraden in R'dam.
Die van mij loopt over mijn voet en onderbeen (tot net onder de knie) in black and grey. Kostte 250,- Ik heb hierbij een korting van ongeveer 100 euro (geschatte kosten van te voren waren 350,- ) gekregen omdat de artiest veel sneller klaar was dan verwacht. Volgens hem was hij normaal net zoveel tijd kwijt aan alleen het deel op mijn voet omdat het zo pijnlijk is. Maar hoe pijnlijk ook, ik wou absoluut niet dat hij tussendoor stopte. Wou het gewoon achter de rug hebben, hihi
Niet bij iedere thuis tatoeëerder! bijna al mijn tatoo's komen van een vriendin, die nu ook in een shop werkt, tuurlijk zie je het verschil van de eerste die ze heeft gezet bij me, en waar ze nu mee bezig is. maar ik ben blij met allemaal, zeker omdat het door een vriendin is gezet, en emotionele waarde heeft maar ben wel met je eens dat je moet oppassen met thuis prikkers! zou het zelf ook niet zo gauw doen bij een onbekende.
Supermooi, jij bent echt iemand met smaak als het op je tattoos aankomt! Ik hoop binnekort zoeen 1000 euro opzij te hebben gelegt. Ik wil namelijk absoluut niet bezuinigen op iets als een tattoo. Als ik het zo lees kom ik er een redelijk eind mee!
Naam van ons zoontje op mijn arm, 45 euro. Naam van ons zoontje op schouder van mijn man, 100 euro. Ster op zijn borst, en andere kant Chinees teken van zoon op zijn andere borst, samen 130 euro. De tattoo van de foto staat op de schouder van mijn man. Van mijn en zijn overige tattoo's heb ik geen foto's op de pc staan.
Ik heb nog plek over haha maar idd erg verslavend... Op zondag als we een verveel momentje hebben is het al snel "He schat wil je niet nog een tattoo?"