mijn hoogtepunt dit jaar is mijn eigen bedrijf die ik opgezet heb afgelopen zomer, en ons dieptepunt was dat de zaak van mijn man tot op de grond toe is afgebrand, dat heeft ons veel ellende gebracht en vooral heeeeel veeeeel extra hard werken voor mijn man! het hoogtepunt voor mijn man was afgelopen 1 dec, toen kreeg hij de sleutel van zijn nieuwe pand! die gaan ze begin van het nieuwe jaar weer mooi verbouwen! ik hoop dat 2012 wat voorspoediger verloopt voor ons! verder mogen we niet klagen! we hebben 2 gezonde kinderen die gelukkig zijn en zich goed ontwikkelen...!
Dieptepunt 17-05-2011 om 16.00 is de oma van mijn man overleden. Hoogetepunt 17-05-2011 om 23.22 wordt onze mooie dochter Nina geboren
Het overlijden van 2 dierbare aan kanker met de gemiddelde leeftijd van 50. Dan mijn oma die op het moment vecht tegen deze ellendige ziekte en het hopelijk wel mag winnen. Dan nog een dieptepunt dat ik vanaf januari met een zeer pijnlijke hernia loop en uiteindelijk 7 dec geoppereerd ben en nu een lang herstel tegemoet ga. Hoogtepunten dat mijn lieve dochter is gestart op de basisschool sn ze het erg goed doet . Zo goed dat ze zelfs al opdrachtjes doet van groep 2 omdat ze naast de een na jongste ookde slimste is . Mijn zoontje die zijn babytijd heeft afgesloten en nu een echte 2 jarige dreumes is met het typische 2 is nee face . Het 9 jaar samen zijn van mijn en mijn partner was ook rede tot een feestje. Ik hoop dat we nog heel lang van elkaar mogen houden en genieten.
Hoogtepunt is absoluut onze verhuizing naar het buitenland geweest en vooral dan ook dat ons peutertje en kleutertje het hier geweldig naar hun zin hebben en het super goed doen op school! Geen echte dieptepunten....die hebben we de afgelopen 10 jaar allemaal al gehad.
hoogtepunten: geboorte van lydia (via de gewone weg, was erg bang voor weer een ks) eindelijk een eigen schip (in bruikleen dan, vergelijkbaar met huurhuis) de heerlijk eigewijze peuterdingen van daniel dieptepunt: zwangerschap, was psychisch erg in de war en depri, gelukkig was dat na de geboorte snel over. in schoonfam. veel ruzie door melding AMK (broer over zus)
Was nog iets vergeten (had nog een slaaphoofd denk ik haha); de 3 huwelijken waar ik dit jaar geweest ben waren absolute hoogtepunten! Zo ook de geboorte van mijn neefje en het kindje van mijn beste vriendin. Het dieptepunt van dit jaar is horen dat mijn tante uitbehandeld is. (kanker...)
Hoogtepunt: de eerste vakantie met onze zoon, 3 weken naar Suriname (waar zijn 'roots' liggen). We hebben zo vreselijk genoten daar, we waren helemaal down toen we weer in Nederland kwamen. Volgend jaar gaan we weer. Dieptepunt: de bezuinigingen op mijn werk, waardoor we flink hebben moeten inkrimpen, en waardoor ik begin te vrezen voor mijn baan.
Dieptepunt: achteruitgang gezondheid vader en nog wat mindere (familiaire)gebeurtenissen Hoogtepunten: 28-09 getrouwd, 08-12 geboorte Stijn
2011 is vooral een heel goed jaar. We hebben het goed met elkaar en met onze kindjes. We hebben heerlijke vakanties gehad en leuke dingen met elkaar gedaan. De relaties met onze families en vrienden is uitstekend en we zien het jaar 2012 met vertrouwen tegemoet.
Ik herinner me alle dieptepunten van dit jaar niet meer, alleen al omdat we dit jaar na 4 jaar wachten eindelijk een kindje verwachten. 2011 is dus ondanks alles een geweldig jaar geworden!
hoogtepunten: weer zwanger! Samen met mijn meissie en grote liefde het jaar door. verloofd! dieptepunt: Dat mijn vader's tumorwaardes weer omhoog zijn gegaan en het besef dat de kanker nu alleen nog maar met hormonen bestreden kan worden.. fijn 2012~!
hoogtepunt: de geboorte van Mart dieptepunt: overlijden van mijn schoonvader toen ik 3 maand zwanger was.
Hoogtepunt was dat ik na twee-en-half-jaar en twee missed abortions weer zwanger was na de eerste IUI. Dieptepunt? Tja..misschien dat na de geboorte van onze zoon bleek dat hij het syndroom van Down heeft...maar eigenlijk is dat geen dieptepunt, meer een fikse tegenslag. Het is zo'n heerlijk mannetje.
hoogtepunt: zwanger van de 2de en de geboorte van de 2de dieptepunt: dat onze kleine meid direct na de bevalling is opgenomen in Utrecht en wij een week lang in Utrecht hebben gezeten.
Hoogtepunt: 2e zwangerschap en geboorte van onze 2e zoon. Absolute dieptepunt: de mededeling dat mijn moeder kanker heeft en ze er niets meer aan kunnen doen. 2012 zal een raar jaar gaan worden denk ik....
Hoogtepunten: - Thuiskomst van shannon op 8 januari. - vastzetting van mijn rug, die erg goed is gegaan en resulteerd in dat ik zelf voor onze kindjes kan zorgen. - de kids het goed doen en zo goed ontwikkelen en gek zijn van elkaar! - man een nieuwe baan heeft waar hij het goed naar zijn zin heeft - ik een wajong uitkering heb gekregen op mijn rug, iets wat weinig gebeurd en mij psychisch zoveel rust geeft, dat ik ondersteunt word in werk vinden, zoeken en houden met financieel voordeel omdat ik gewoon niet veel kan werken. Dieptepunten: - weer extreem veel rugpijn, morfine,zenuwblokkers e.d. nodig gehad om zelf naar de wc te kunnen, daardoor dus ook van jan-nov. niet alleen voor de kinds kunnen zorgen. pas in nov. heb ik voor het eerst een hele week zelf voor allebei mijn kinders kunnen zorgen. - week opname ziekenhuis vanwege volledige verlamming door pijn, dat shannon 8 weken was. - onverwachte verlies van ons buurmeisje van 18 door hersenkanker. - burnout van mijn man van de zomer. we zijn hier dus langzaamaan aan het opkrabbelen, hopenlijk zet dat door en word het een goed jaar in 2012..
Voor ons had 2011 zowel hoogte als veel dieptepunten... Hoogtepunten: Na 17 jaar miskramen zwanger van Dean.Wat een wonder!! Bevallen van Dean met man en de andere kids (allemaal bijna of al volwassen) Genieten van onze kleine man en ons gezinnetje Zoon van 18 gaat zo goed op het HVA dat hij meteen doorstroomd naar een klas hoger. Dieptepunten: Schoonzusje overlijd aan ALS en nu blijkt dat mijn man 50%kans heeft hierop. We moesten onze lieve hond in laten slapen. Mijn oma krijgt 3x een tia. Goede vriend van mijn oudste zoon(22) overlijd zeer plotseling aan een hartaanval. Oudste zoon(22) depressief want hij verliest ook een goede collega door een auto ongeluk en vorig jaar was hij ook al 3 vrienden kwijt geraakt . Een van onze tweelingdochters(17) krijgt anorexia. Goede vriendin van onze tweelingmeiden blijkt kanker te hebben en is opgegeven. Ik heb na de bevalling de ziekte van Graves en ben nog niet stabiel. Mijn ogen gaan door de Graves achteruit. Als moeder zijnde vind ik het heel moeilijk dat mijn kids zoveel verdriet hebben moeten meemaken en ik hoop dat vooral voor hun 2012 een stuk positiever en vrolijker zal zijn.Het raakt me ook enorm als mijn oudste zoon zegt dat als zich rot voelt en hij komt thuis van werk en Dean lacht naar hem en steekt zijn handjes naar hem uit hij zich zoveel beter voelt want Dean zijn lach maakt alles goed.