Wat waren jou hoogte en diepte punten in 2011

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaNiess, 26 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. krullenkop

krullenkop Niet meer actief

Een hele dikke knuffel voor iedereen die een rotjaar achter de rug heeft!

Hoogtepunten: mijn zwangerschap, de geboorte van ons tweede zoontje, het genieten van mijn gezin, verloofd zijn.

Dieptepunten: de jongste blijkt een hartafwijking te hebben waaraan hij binnen niet al te lange tijd geopereerd gaat worden.

2. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Dieptepunten:
    - Tonsillectomie en nasleep daarvan
    - Stuklopen vriendschap (20 jaar)

Hoogtepunten:
    - de eerste keer dat mijn zoon uit zichzelf 'love you' tegen me zei
    - Nachtje weg met alleen mijn man - besefte toen weer waarom ik eigenlijk zo verliefd op hem ben...

3. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Geboorte van onze zoon was zeker het beste van het hele jaar 2011. Me sterker voelen door hem. Door hem heb ik het gevoel gekregen dat ik nu ook iemand ben: ben nu mama.
    Me vriend geeft mij ook altijd het gevoel dat ik iemand ben.
    Maar door omstandigheden kan ik niet werken, wat ik graag zou willen. Krijg geen kans. En word je in een hokje geplaatst. Maar dat is een heel verhaal.

Maar nu ben ik MAMA..................... de rest van de mensen die mij pijn doen en hebben gedaan. Kunnen de boom in.

Dieptepunt: galblaasoperatie na de bevalling. 2 weken na de bevalling kreeg ik pijn. En werd op de wahctlijst gezet van een half jaar. Maar na vel nachten de hap te hebben gehad met morfine spuit. heb ik zelf maar een ander ziekenhuis ingeschakeld en binnen 2 weken was ik van die blaas af.

Verder wil ik iedereen alvast een goede jaarwisseling toe wensen en dat 2012 ook (weer) een mooi en goed jaar word.

4. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

hoogtepunt:
    mijn lieve mannetje zien opgoeien tot een ondeugend/ eigenwijs mannetje echt schattig.
    rijbewijs halen.
    15 kilo afgevallen.

diepte punten:
    financieel slecht jaar en na 14 maanden nog steeds niet zwanger:(

5. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    mijn grootste hoogtepunt en dieptepunt waren/zijn hetzelfde:

Deze zwangerschap....
    Eerst gezien als dieptepunt, maar na een moeilijke overweging, waarbij ik me niet heb laten beïnvloeden door anderen... en de mening van anderen.... heb ik het kunnen omturnen tot hoogtepunt.....

De andere hoogte en dieptepunten vielen door heel deze situatie in het niets...

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    hoogtepunt: vakantie in egypte en spontaan zwanger
    Dieptepunt: na 5 weken toch een miskraam, en vorige week te horen gekregen dat mn man wil scheiden :(

dieper kan niet he :( snik

7. tulip

tulip Niet meer actief

jeetje, das ook een klap ineens.

8. Jel

Jel Niet meer actief

Dat is ook niet niks. Sterkte! :(

9. zustertje

zustertje Niet meer actief

Kreeg 2 uurtjes terug een telefoontje van mijn schoonmoeder... Haar vader onze opa is vanmorgen ''onverwachts'' overleden....

10. tulip

tulip Niet meer actief

gecondoleerd

11. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Sterkte voor diegenen die zoveel meer diepte- dan hoogtepunten hebben!

12. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    hoogtepunten:
    Dat ik twee gezonde tweelingbabys op de wereld heb gezet na een zwangerschap van 38 weken.
    Een peuterzoon die er zo geweldig lief en leuk mee is.
    Hij de eerste is geweest die ze aan het lachten heeft gekregen.
    Tweelingjongen die nu (10 maand) al kan staan.
    Tweeling meisje, die rustig op haar beurt afwacht en het heeeeeel goed doet ondanks een spannende (spoed) ks, en ze grauw ter wereld kwam.
    Wat hou ik van mijn kindjes en mijn man!
    We dit jaar een vakantie hebben geboekt en samen met mijn ouders gaan!
    Lieve familie en mensen om ons heen.

Dieptepunten:
    Even over nadenken en bijna geen, of in ieder geval te relativeren.
    Mijn opa en opa die overmogen de sleutel krijgen van hun aanleukappartement en dus het huisje waar ze al bijn a50 jaar in gaan wonen moeten verlaten..
    Mijn opa waarbij dementie is geconstateerd.
    Maar ze hebben elkaar (ondank de leeftijd van bijna 90 en begin 90) nog.
    En ja het is beter zo'n appartement. Dus ook weer dankbaar dat hier in nederland de mogelijkheid er is.

Ben een gelukkig mens!

13. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Helaas een heel naar jaar geweest bij ons.

- 21 april is mijn schoonmoeder (62 jaar) overleden
    - augustus is mijn moeder geopereerd aan verstopte aderen.Gelukkig goed gekomen.
    - 2 november is mijn vader (62 jaar) na een ziekbed van 3 weken
    overleden.

Ik kijk uit naar januari. Een nieuw jaar, een nieuw begin. Hopelijk veel beter dan 2011.

Het hoogtepunt van 2011 is mijn kleine mannetje... Die van een kleine baby is uitgegroeid tot een eigenwijze dreumes...

14. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

wat erg voor je. Wat een verdriet... Sterkte.

15. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Ik vind het best wel moeilijk om te lezen hoeveel verdriet er is bij sommige van ons. Ik wil jullie graag sterkte wensen met het verwerken van soms gewoon te heftige dingen die je mee moet maken. Een mens is altijd sterker dan hij denkt, maar soms als je erin zit dan vraag je je af hoe je het overleven moet. Dan lijkt pijn soms zo groot dat je erin stikt. Ik wens je toe dat je iedere dag weer de kracht vinden kan om op te staan, elke dag een dagje dichter bij nieuwe vreugde en een minder zware last op je schouders.

Er zit een christelijk liedje bij. Ik weet dat niet iedereen daar in geloofd, maar het gaat om het gevoel wat ik graag mee wil geven. Ik hoop dat je er een stukje kracht uit kan halen op je eigen manier.

Reni en Elisa Krijgsman - Als het leven soms pijn doet - YouTube

Liefs van mij

16. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Bij ons is het een jaar vol met tegenstrijdigheden geweest.

We hebben ongelofelijke hoogtepunten gehad, maar helaas ook veel dieptepunten.

Ik kan alleen maar hopen dat 2012 voor ons wat rustiger verloopt.

17. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Hoogtepunten:
    - Zoon zien opgroeien tot een drukke eigenwijze dreumes, iedere dag is een feestdag met hem!
    - Voor de tweede keer zwanger mogen worden, goede 20 weken echo
    - Man eindelijk hulp gaan zoeken, nu loopt hij bij de GGZ en hopelijk is er binnenkort een volledige diagnose waar we verder mee kunnen

Dieptepunten:
    - Wegbezuinigd op mn werk en per 1/9 in de WW
    - Nu BI-klachten en waarschijnlijk kom ik in de ziektewet
    - Man 2x werkloos geworden en nu gedeeltelijk in de WW omdat ie maar weinig werkuren krijgt; iedere dag is het maar weer afwachten of hij de volgende dag moet werken en da's niet goed voor je gemoedstoestand
    - Financiële tegenslagen

Maar we moeten in onze handjes knijpen als ik sommige dieptepunten hier lees; financieel hebben we het zwaar en de onzekerheid is killing maar het kon natuurlijk allemaal veel erger zijn!

18. marjolein1986

marjolein1986 Actief lid

8 mrt 2011
    127
    0
    0
    Bij Mc Donalds voorheen met reptielen en andere di
    Sprang Capelle
    Dieptepunt : 27 februari ons zoontje van 7 maanden en 1 dag oud overleden door een ongeval. Dit verlies is zon dieptepunt wat ook nog wel zal blijven. Verder het verlies van mijn moeder waar ik ook niet goed mee kan omgaan nog

Hoogtepunt : ben weer zwanger mogen worden , in april verwachtten we het broertje voor onze Milow. Maar omdat we onze zoon zijn kwijtgeraakt is dit ook een rare zwangerschap, maar de kleine maatk het gelukkig goed. Daar gaat het om!

Bijna tijd om het jaar af te sluiten, en dan gaan we voor een beter jaar.

Iedereen vast een gelukkig en gezond nieuwjaar toegewenst!

19. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    hoogtepunten:
    Mijn kleine kereltje dat uitgegroeit is tot een eigewijze en ondeugende dreumes.
    Mijn 2e zwangerschap

dieptepunten:
    Mijn moeder die kanker kreeg en nu hard aan het knokken is om er boven op te komen.
    Hopelijk brengt 2012 het nieuws dat ze genezen is en geopereerd kan worden.

20. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Hoogtepunten:
    - Afgelopen augustus getrouwd
    - Vakantie in Florida
    - Gestopt met de pil voor een 2e

Dieptepunten:
    - Baan kwijt geraakt na 10 bij het bedrijf gewerkt te hebben
    (gelukkig wel iets nieuws gevonden)
    - Tante heeft kanker en zal niet meer genezen..

Deel Deze Pagina