Wat waren jou hoogte en diepte punten in 2011

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaNiess, 26 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    #121 MissXX, 27 dec 2011
    Laatst bewerkt: 27 dec 2011
    Hmmm nu ik zo aan het nadenken ben, zie ik eigenlijk alleen maar hoogtepunten..
    Hoogtepunten:
    De geboorte van mijn dochter uiteraard
    Aankoop van ons nieuwe huis
    Aanschaf van ons 3e hondje
    Mooie reisjes gemaakt

Dieptepunt:
    De plaats waar ik woon, ik voel me niet echt gelukkig hier!!

2. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Onverwachts en ongepland zwanger worden, maar wel heeeel welkom!

En het na 4 maanden zwangerschap 'gedumpt' worden door mijn ex.

Hoop op een goed 2012! Met het afstuderen wat klaar is over 3 weken, en mijn babytje die komt in Maart :D

3. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    dieptepunten..
    tante die kanker kreeg
    oma overleden en gewaakt te hebben tot t laatste eind
    vader die ernstig hartpatient is gewrden en behoorlijke oparaties heet gehad
    pff en nog wat in prive sferen

hoogtepunt
    een punt achter mn relatie gezet
    eigen bedrijfje heb opgezet

op naar 2012!! kan niet wachten!

4. Lillith

Lillith Bekend lid

29 mrt 2010
    751
    0
    0
    Randstad
    Dieptepunten:
    - moeder die kanker kreeg, geopereerd moest worden en nu nog aan het revalideren is;
    - oom die een dubbele beroerte kreeg
    - baan kwijtgeraakt
    - gezondheidsklachten (knie en rug)
    - financiële tegenslagen

Wat mij betreft kan 2012 beginnen!
    Hoogtepunten:
    - komst van mijn dochter
    - nieuwe baan gevonden
    - 15 kilo afgevallen

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Diepte punten: Definitief kinderloos zijn .
    Schoonmoeder kanker heeft.
    Op de val reep : mijn liever kat blaasgruis heeft gekregen, lievert nooit ziek.

Hoogte punten: tante geworden wel met een traan en gemengd
    gevoel.
    Vaste baan.
    Een mooie keuken naar ons zin nu nog de woonkamer op knappen in 2012 .
    Verder mag het jaar 2011 wel dicht en 2012 beginnen !!

6. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hoogtepunt:
    Geboorte van ons zoontje!!

Dieptepuntjes:
    Overlijden opa
    Voor 1 van onze honden een nieuw baasje moeten zoeken
    Mn ouders die allebei van hun scooter geschopt zijn, en mishandeld zijn (daders helaas niet gevonden)
    Mn moeder die word opgenomen met hartklachten (door mishandeling)

Maar al met al, een goed jaar!

Op naar 2012 !!

7. Hoogtepunten:
    Werk gaat goed
    Jason is 2 geworden en koemelkallergie wordt minder bij hem :)

Dieptepunten:
    Miskraam in januari
    Dochter verloren in oktober

Dieptepunten overheersen hier nogal helaas :( laten we er maar vanuit gaan dat 2012 iig beter wordt!

8. mamavan2

mamavan2 Actief lid

29 jan 2011
    315
    0
    0
    Dieptepunt: het hele jaar weinig hebben kunnen doen vanwege mijn zwangerschap (bekkeninstabiliteit en tekenen van vroegtijdige ontsluiting dus:4 maanden bedrust), nu nog is het niet goed met mijn bekken helaas.

Hoogtepunt: de geboorte van ons zoontje, hij is het allemaal dubbel en dwars waard geweest!! We hebben een heerlijk ventje:)

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Lieverd dikke knuf voor jouw en je mannetje.
    En kan me heel goed voor stellen dat het de boel er overheerst.

En hoop dan ook dat 2012 een goed en liefde vol jaar voor jullie word.

10. mamavan2

mamavan2 Actief lid

29 jan 2011
    315
    0
    0
    Meis, wat afschuwelijk voor je/jullie..hopelijk wordt 2012 een beter jaar voor jullie, sterkte..

11. tulip

tulip Niet meer actief

Marnat en babyengel een dikke knuffel voor jullie en alle goeds in 2012.

12. Skye

Skye Niet meer actief

Hoogtepunten: Dat mijn gezinnetje nog steeds gezond is gebleven dit hele jaar en dat we veel leuke dingen samen hebben gedaan.

Dieptepunten: Begin het jaar de scheiding van mijn ouders en nu zo'n 2 maanden geleden het overlijden van mijn schoonmoeder!!

13. Opening

Opening Niet meer actief

Dieptepunt maar tegelijkertijd ook een hoogtepunt het uit elkaar van mij en de vader van mijn zoontje. Beste beslissing ooit!
    Hoogtepunt: verhuizen van flat naar eensgezinswoning, afstuderen en het feit dat ik weer terug ben bij mijn ex. Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest.

Als ik het zo bekijk heb ik niet echt dieptepunten gekend afgelopen jaar.

14. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    De hoogtepunten waren toch wel het opzien groeien van onze dochter! Ze word volgende maand 2 en het is toch ongeloofelijk hoe snel dat meisje groot word. Ik zie me nog zo rondlopen, hoog zwanger en ongeduldig en nu heb ik een eigenwijze peuter-puber met ontzettend veel temperament!

Dieptepunten waren de miskramen dit jaar.. Ik merk dat ik nog steeds meer moeite heb met de eerste miskraam. De 2e heb ik al aardig een plekje kunnen geven. Wellicht omdat die zwangerschap wat priller was en uit zelf bescherming probeerde ik me er zo min mogelijk aan te hechten.. Ze waren beide verschrikkelijk hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar we hadden afgelopen kerst met ons 4-tjes moeten zijn en dat zijn we niet. Nu staan we met lege handen én met lege buik..

Ook het overlijden van mijn peetvader 30 november is een behoorlijk dieptepunt. Het is nog geen maand geleden en dus nog erg vers. Die man is als een vader voor mij geweest en zo zag ik hem ook echt. Het dringt ook nog steeds niet helemaal door dat hij er écht niet meer is, 't is net of hij elk moment weer kan komen binnen wandelen..

15. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Dieptepunt: Het overlijden van mn nichtje (17) in januari... En een paar weken geleden haar vader :(

Hoogtepunten waren er niet echt... :) Al zijn mijn kids altijd een hoogtepunt.

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hoogtepunten mijn zoontje zien groter worden en zelfstandiger worden.

dieptepunten:
    Mijn zoontje die 3 keer in het zh heeft gelegen, 1 x hersenvliesontsteking, 2 x urineweginfecties.
    De mislukte pogingen voor een brusje.
    En daarna de relatiedip tussen mijn man en mij.

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Dankje lieverd wens ik jou en je mannetje ook . en een goede zwangerschap.

18. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Voor ons was het een top jaar!! dus echte dieptepunten waren er niet, vergeleken met vorig jaar.

Maar als ik ze dan toch moet zoeken:
    Hoogtepunten:
    Mijn stoma is goed gaan functioneren waardoor ik kon beginnen met afkikken (2jaar verslaafd geweest aan grotere hoeveelheden morfine) Volgens de artsen was mijn morfine verslaving te vergelijken met heroine verslaving gezien de hoeveelheden die ik ervan gebruikte. Het afkikken heb ik zelf gedaan zonder hulp van artsen of andere prutsters. En ik ben nou al 38 weken helemaal van alle opiaatsoorten af.

Dieptepunten:
    De grotste waren de teleurstellingen van mijn man en mij dat we allebei zijn afgewezen op onze droombaan. Mijn man had gesolliciteerd op een andere functie binnen zijn werk en heeft die niet gekregen. Ik heb op vrijwilligerswerk gesolliciteerd en ben op mijn conditie afgewezen maar in 2012 mag ik weer solliciteren en dan gaat het me zeker lukken.
    En onze auto heeft het begeven waardoor we ons reserve potje moesten aanbreken en meteen daarna kregen we een brief van de belastingdienst of we nog een bom geld overhadden en ze dat dan even konden geven.
    Waardoor we geld hebben moeten lenen iets wat zo helemaal tegen mijn prinsipes in gaat

Dus best een lekker jaar achter de rug vergeleken met de jaren ervoor.
    En volgend jaar gaat het nog veel mooier worden -> geen verbouwingen in het vooruitzicht. Een baan waarbij ik nou echt zeker weet dat ik ga worden aangenomen. HEERLIJK ik verheug me nu al op het volgende jaar. Dan komt er pas echt RUST in ons huisje..

19. Foxter

Foxter Niet meer actief

Dieptepunten: missed abortion en curretage in maart, horen dat het kindje daarna down syndroom zou hebben en nog wat afwijkingen, opname vanwege HELLP en mijn visioenen tijdens eclampsie in het ziekenhuis, spoedkeizersnede met 33 weken.

Hoogtepunten: Horen dat ons kindje gezond was na alle slechte uitslagen eerder, en nu onze dochter in de couveuse ligt en daar voorlopig blijft (nog 5 a 6 weken ongeveer) is elke dag dat we er zijn en horen dat ze het zo super goed doet een hoogtepuntje :) Zo was ze vandaag weer op haar geboortegewicht, en is het infuus eruit gehaald en krijgt ze volledig borstvoeding, wel met een beetje "pokon" erdoor :)

Dit is een heel raar jaar geweest voor ons, hopelijk wordt 2012 echt een topjaar!!!

20. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Van harte gefeliciteerd met jullie tweede dochter, Foxter!

Deel Deze Pagina