foxter gefeliciteerd en super om te horen dat je meisje het goed doet. Hopelijk hebben jullie ze snel weer thuis. Hoe gaat het jou??
Hoogtepunten: -Wilde zeggen posi test maar dat was nog net dec '10. maar ik vind hem meetellen! -Geboorte van Lizzy! -Elke dag met Lizzy en ik haar zie opgroeien -Manlief mag de opleiding doen binnen defensie waar hij al zeker 4jaar op zat te wachten Dieptepunten: -Manlief is wel elke maandag tm vrijdag weg, dus vaak alleen maar we slaan ons er wel doorheen... tot augustus 2012 moeten we nog -Mijn moeder heeft een hele zware financiele tegenvaller gehad
Jeetje, wat een verdriet allemaal zeg! Ik mag niet klagen, heb afgelopen jaar eigenlijk geen dieptepunt gehad. Nou vooruit, ons huis verkoopt maar niet, maar das meer een luxeprobleem. Hoogtepunten: geboorte van zoontje in mei, manlief die flinke promotie heeft gemaakt en ons gezinnetje wat gewoon goed in harmonie en gelukkig is. Streven voor 2012: 10 kilo afvallen en iets minder werken!
Hoogtepunten: - De geboorte van onze dochter. - Gestopt met een vriendschap die me al jaren meer energie kostte dan opleverde, is de beste beslissing uit 2011 geweest. Dieptepunten: - De enorme ruzie met m'n moeder waarvan ik weet dat het nooit meer zal worden zoals vroeger. - Afscheid moeten nemen van twee van onze drie katten, het is nu een kleine 4 maanden geleden en zo af en toe heb ik het er nog best moeilijk mee. Mijn lieve vriendjes...
Hoogtepunten: We hebben ons huurhuis kunnen kopen! Ook konden we een grotere auto aanschaffen, want.. Positieve test in februari na een vmk in januari Absoluut dieptepunt.: Het verlies van ons mooie zoontje, iets om nooit meer overheen te komen. Een mooi voldragen jongetje, geboren met ruim 38 weken, maar te ziek om te mogen blijven leven. Het is toch oneerlijk, zo een klein onschuldig wezentje met een grote tumor in zijn buik....
Wat veel verdriet is er dit jaar geweest Wat hebben we ontzettend veel engeltjes,vlindertjes en sterretjes af moeten geven... Lieve meiden, 2012 gaat ons gewoon brengen waar we zo naar verlangen!
Wat zijn er dit jaar toch veel kindjes overleden! Ik zit het echt met pijn in mijn hart te lezen. Heel veel sterkte toegewenst aan iedereen die dit mee heeft moeten maken. En heel veel respect. Hier een prettig jaar gehad, eerste halfjaar was wwt minder door burnout man (al uit 2010) en zoon die na 9 maanden toch weer last kreeg van zijn hartritmestoornis. Dus weer veel ziekenhuizen gezien. Ben zelf erg aan het dokteren voor mijn huid. Heb te horen gekregen dat ik Vitiligo heb, en heb een huidinfectie die zelfs na 2 mnd antibiotica maar niet weg wil. Maar we hebben dit jaar ook een caravan gekocht en heerlijk genoten van familie en vooral vwn Nick.
Hoogtepunten: - Geboorte van onze dochter Lara (17 Maart 2011) - Geboorte van ons nichtje Sanne (22 Augustus 2011) - Salaris verhoging - eerste vakantie met onze mooie kleine meid naar Lanzarote diepte punten: - operatie gehad - burn out gehad - hoge kosten APK keuring - lekkage gehad
Mijn dieptepunt is dat ik bijna dood ben gegaan aan de ziekte van Lyme. Ik ben nu bijna genezen,na een maand of 2 zal ik al heel goed opgeknapt zijn en weer een eisprong hebben. Het hele jaar 2011 was een k*tjaar om het maar even zo te zeggen.
2011 was wel een redelijk jaartje hier... dieptepunt: - het overlijden van onze buurjongen van 14 jaar oud hoogtepunten: - onze oudste zoon naar groep 1 - heerlijke zomervakantie - mijn man heeft zijn diploma gehaald in 1 jaar tijd, in plaats van de 3 jaar die er voor stonden *trots*
Diepte punt oud en nieuw alleen vieren 2011 door omstandig heden. En het toch er kennen dat ik ook met me tweede in een depressie was beland. En ik diabeet ben geworden type 2 b 12 te laag. Dat alles kan die depressie behoorlijk in de hand hebben gewerkt. Hoogtepunten. Het gaat steeds beter. Eigenlijk van af oud en nieuw is er alleen maar een stijgende lijn te zien. En dus depressie is aan de verliezende hand( laten we het hopen) Dat zo wel mijn dochter als zoon lekker in hun vel zitten ze lekker groeien en het gewoon steeds beter gaat. Voor de rest moet ik zeggen dat 2011 ondanks alles redelijk rustig is verlopen. Houden zo.
2011 is voor ons echt een rot jaar geweest, weinig hoogtepunten. We sluiten 2011 ook nog eens af met het overlijden van een dierbare, dus kan niet wachten op 2012. Hoogtepunt 2011? Onze pup
dieptepunten mijn broer is overleden op 28 jarige leeftijd hoogtepunten verhuizen samenwonen huis gekocht
Meis Weet even niet veel te zeggen en doen voor je maar wil je een hele dikke knuffel geven. En ondanks alles een liefde vol gezond 2012 wensen .
Hoogtepunten: - Geboorte van ons zoontje Niels - Genieten van ons ventje - Het leven op zich - In onze relatie elkaar weer gevonden na een moeilijke tijd - Geboorte van mijn neefje - Zwangerschap van mijn andere zusje - Mijn vader eindelijk met de vut (waar hij naar uit keek) - Schoonmoeder hersteld van een herseninfarct Dieptepunten: - Postnatale depressie - Relatie heeft een poos behoorlijk onder druk gestaan Tja alleen al door de geboorte van Niels is 2011 een prachtig jaar!!!
Hoogtepunten: - schijt aan angststoornis gekregen op sommige gebieden. gewoon op vakantie gegaan naar Dominicaanse. - Werk weer opgepakt - Zwanger kunnen worden - Erachter komen wie je echte vrienden zijn Dieptepunten: - Nog niet zoveel schijt aan angststoornis dat ik geniet van een weekje vakantie - Miskraam in oktober - Menstruatie die niet op gang komt - Erachter komen wie niet je echte vrienden zijn
dieptepunt het overlijden van een vriend ! hij was pas 28 en net vader geworden deed me erg veel. Hoogtepunten: zoontje voor het eerst naar school En mijn zwangerschap! En het behalen van mijn rijbewijs. Verder was 2011 best een goed jaar! Mijn man kreeg een super aanbieding om een restaurant over te nemen met een vriend wat goed loopt. Financieel loopt alles lekker 1 hoogtepunt voor 2012 weet ik al de geboorte van ons 3de kindje en hopelijk blijft het mijn man op werkgebied zo goed verlopen.
Het 1e half jaar was voornamelijk een groot dieptepunt, eentje van afwachten, hopen en ons machteloos voelen. Maar het 2e deel heeft alles goed gemaakt: - De zwangerschap en alles daaromheen - Ik ben getrouwd met de liefde van mijn leven Ik sluit 2011 met gemengde, maar toch vooral positieve, gevoelens af en kijk erg uit naar 2012!