Wat waren jullie eerste symptomen van de zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Pukkie1, 11 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    Heel erg verkouden en beroerd voelen
    Gloeiwangen
    Eczeem op gezicht
    's avonds actief terwijl ik normaal vroeg slaap
    Boeren
    Heel de week menstruatiepijn (nu nog steeds)
    Lage rugpijn

    Maar dit alles vond ik logisch te verklaren vanwege de kou, lage weerstand, PMS.. dus testte pas 4 dagen na NOD positief. Beetje onverwachts. :D
     
  2. GDuif

    GDuif Bekend lid

    22 mei 2016
    940
    170
    43
    Ik kreeg altijd pukkels op/rondom mijn kin als ik ongesteld moest worden. Een paar dagen ervoor altijd.
    Toen ik zwanger bleek, had ik die pukkels niet gekregen dus dat was voor mij wel een teken.
    Daarnaast had ik echt enorme pijnlijke borsten.
     
  3. GDuif

    GDuif Bekend lid

    22 mei 2016
    940
    170
    43
    Nu ik dit lees: ik droomde heel realistisch over het krijgen van een baby, een paar dagen voordat ik testte.
     
    paula1984 vindt dit leuk.
  4. Mamaloelie

    Mamaloelie Niet meer actief

    Huilen om Frozen! :D
    Drukkend gevoel in de baarmoeder
    Rugpijn
    Vlagen van misselijkheid
    Honderd keer per nacht wakker...
     
    Zulema vindt dit leuk.
  5. Lindawen79

    Lindawen79 Bekend lid

    9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    Super emotioneel om vanalles en nog wat. En juist wel een mega pukkel op mijn kin.. :oops: en heel fijn... geen migraine rond mijn normale dag dat nu mijn Nod was :D
     
  6. Lindavvv

    Lindavvv Fanatiek lid

    8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Ik voelde me gewoon een beetje vreemd, beetje hoofdpijn, soms wat steken in mn buik, gevoelige tepels, soms wat maagzuur, opeens ontzettende 'winter-benen' (droog en jeukerig), puist op mijn wang, huilen om dingen. Oh en mijn bekkenpijn kwam ook met vlagen terug.
     
  7. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Bij mij zere borsten, hoofdpijn, moe en ik had het koud (ik heb het nooit koud en loop zelf in de winter zonder jas) oh en janken omdat het Nederlands elftal een statement had gemaakt tegen racisme :roflmao:

    ik heb keihard in de ontkenningsfase gezeten want ja al die gekke hormonen en klachten komen door de medicijnen :rolleyes:
     
  8. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Dromen! Ik droom sowieso heel veel maar als ik zwanger ben nog gekker en meer.
     
    margarethd vindt dit leuk.
  9. Roos02

    Roos02 Fanatiek lid

    24 sep 2013
    2.021
    1.067
    113
    Ik heb dit ook verschrikkelijk veel sinds een kleine week. Word elke dag met hoofdpijn wakker. Zaterdag is mijn nod. Vind het lastig om niet eerder te gaan testen!
     
  10. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Spannend! Succes.
     
  11. Yes2019

    Yes2019 Lid

    30 jun 2019
    51
    18
    8
    Vrouw
    Ik ben 2 dagen over NOD en ik heb een positieve test!! dus ik kan meepraten in dit onderwerp hihi :)
    Bij mij vooralsnog niet echt symptomen, behalve opgezette borsten en gevoelige buik... nu al hihi maar voor de rest voel ik mij niet echt zwanger nog
     
  12. valentijntje

    valentijntje Actief lid

    17 apr 2016
    201
    35
    28
    NULL
    NULL
    Bij de eerste wist ik het gelijk, al voor mijn menstruatie. Ik had zulke zere borsten, dat had ik nog nooit zo erg gehad, terwijl ik ook al veel pijn had met mijn menstruatie. Nu zwanger van de tweede, kwam ik pas laat achter, ik voelde echt heeeelemaaaal NIKS. Daarom kon ik het ook bijna niet geloven. Bij de eerste was ik ook misselijk en nu echt 0 symptomen!
     
  13. Cjms

    Cjms Bekend lid

    11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Bij de eerste had ik niks door. We waren al even bezig met zwanger proberen te worden en afspraak was al gemaakt. Ik was alleen nog niet ongesteld geworden en ivm onderzoek was het wel nodig dat ik tijdens de afspraak niet ongesteld zou zijn. Ik heb toen een test gedaan 'om de druk van de ketel te halen'. Dat gebeurde vaker: als ik over tijd was en de test was negatief, werd ik diezelfde dag of een dag later ongesteld.
    Echter bleek mijn test hartstikke positief en kon de afspraak afgezegd worden. :) geen kwaaltjes gehad, behalve af en toe krampjes. Meer niet.

    Nu ben ik net iets meer dan 4 weken zwanger. Ik heb op 2 december positief getest. Ik had was gevoelige borsten en krampjes, hadden ook signalen voor menstruatie kunnen zijn.
    Nu ben ik vooral heel moe en heb een weerstand om van te janken (in nog geen 2 weken tijd een keelontsteking met hele hoge koorts, schimmelinfectie en nu weer vermoedelijk een keelontsteking).
     
  14. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Mijn borsten stonden in de fik, werden groter maar bleven 'zacht'. En ik had een ijzersmaak/beetje zurige smaak in mijn mond en die heb ik nog steeds. Op 11 dpo had ik een tuurstreepje op de predictor die prachtig opliep.

    Vandaag ben ik 4w en 5 dagen. Vanochtend zei ik nog: ik voel mij niet zwanger. En sinds vanmiddag heb ik een drukkend gevoel in mijn buik. Het is een beetje een ongi gevoel maar gelukkig dan zonder krampen.
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  15. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Zwaar gevoel in baarmoeder
    Erge Last van onderrug
    Emotioneel
     
    MinnieM en Thirza78 vinden dit leuk.
  16. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Edit: al 1,5 week craving naar pittige houmous hahah eet het overal op, brood crackers en beschuit:roflmao:
     
    margarethd vindt dit leuk.
  17. Want2beAmom

    Want2beAmom Fanatiek lid

    9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Oh Roosie!! Je bent zwanger!! Wat leuk! Gefeliciteerd :D.
     
  18. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Hihi jaa:D dankjewel jij bent al bijna aan het bevallen:p
     
  19. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Alleen vanaf de eisprong het gevoel dat ik zwanger was.
    Ik wist het gewoon zeker, dacht er constant de hele dag aan.
    Heb ook echt afgeteld tot ik kon gaan testen.
    Op 8dpo testte ik positief.
     
    mxm vindt dit leuk.
  20. Want2beAmom

    Want2beAmom Fanatiek lid

    9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Haha leuk!! Hopelijk heb je een fijne zwangerschap!
    Ik ben nu wel aan het aftellen idd :p

    Ontopic:
    Vermoeidheid stond bij mij wel stipt op 1. Was niet vooruit te branden voor mijn menstruatie al en testte 8 dpo positief.
     

Deel Deze Pagina