Wat waren jullie eerste symptomen van de zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Pukkie1, 11 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claudia88

    Claudia88 Fanatiek lid

    7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Vers van de pers dat ik weet dat ik zwanger ben:roflmao:. Maar mijn gevoel zei eigenlijk al genoeg.

    Bij mijn 1e zwangerschap voelde ik eigenlijk helemaal niks, daar kwamen de symptomen pas met 6/7 weken. (misselijkheid vooral). Nu wist ik het vantevoren, ik hoop niet dat dit de rode draad wordt de komende 9 maanden:D:eek:. Vanaf vorige week al pijnlijke borsten, niet overdreven maar ze zijn er wel. Verder gloei wangen, beetje koortsig gevoel in de avond, beetje moe en belangrijkste waardoor ik het wist; een gevoelige buik. Vorige zwangerschap voelde buikspieroefeningen ed niet goed en dat gevoel had ik nu ook.
     
  2. Zonnetje19

    Zonnetje19 VIP lid

    26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Mijn reuk vermogen was beter
     
  3. Snies

    Snies Fanatiek lid

    22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Ik weet sinds vandaag ook dat ik Zwanger ben.
    Maar wat voor mij duidelijke signalen waren dat waren mijn pijnlijke borsten die met de dag pijnlijker werden.
    Dat heb ik altijd vanaf de eisprong tot menstruatie op een constante lijn. Maar nu werd met de dag de pijn erger.
    En het steeds moe zijn. :)
     
  4. belliebel

    belliebel VIP lid

    11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Het uitblijven van mijn menstruatie :p

    Haha, eigenlijk last van de bekende dingen die ik ook heb als ik ongi moet worden. Last van onderbuik en gevoelige borsten. En ik in het begin nog denken: m'n menstruatie zal vast iets later zijn:rolleyes:
     
  5. belliebel

    belliebel VIP lid

    11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oh, eeeen... De vage dromen en het superlichte slapen... Had ik bij de eerste ook zo erg!
     
  6. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.449
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ik was zondag moe.. vreselijk moe.. echt ontzettend gaar en dat sloeg nergens op.. bleek uit de test:roflmao:
    Verder nu ik er aan terug denk kreeg ik precies 3 weken geleden ook herpes dus verminderde weerstand.. maar dat heb ik nooit gelinkt aan een zwangerschap.
    Verder niks.. vooral die moeheid die ik echt bizar vond:o: was voldoende..
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Jolien1991, Louise11110 en Rosy90 vinden dit leuk.
  7. frummelke86

    frummelke86 Fanatiek lid

    17 feb 2017
    1.984
    2.530
    113
    Vrouw
    Los van wat krampjes en dames die uit mijn bh springen heb ik echt zo'n enorme hekel aan mijn man sinds een paar dagen :oops:

    Hij ademt hard, kijkt stom, is te aanwezig, stinkt, neemt teveel plaats in :|. Rationeel gezien weet ik dat daar niets van klopt. Maar eerlijk......het voelt nu wel zo. Arme schat van me:rolleyes:
     
    margarethd, Louise11110, Gl0ria en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Liv1985

    Liv1985 Actief lid

    9 jul 2013
    314
    30
    28
    Den Bosch
    #348 Liv1985, 28 dec 2019
    Laatst bewerkt: 28 dec 2019
    Ben nu ruim 4 weken zwanger maar de symptomen zijn minimaal.. volle borsten, vroeg wakker, heb et nog kouder dan ik et altijd al heb, grieperig gevoel in de avond, beetje humeurig misschien...
    bij 3 weken had ik wel wat krampjes en steekjes in m’n baarmoeder..
     
  9. Suuster

    Suuster Fanatiek lid

    6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Ik had geen andere klachten dan bij een menstruatie.. alleen geen spotting een paar dagen vooraf.

    Wel gevoelige borsten.
    Sinds 4 dagen regelmatig kramp, ook vrij heftig (soms weet ik niet hoe ik moet zitten of liggen) en steekjes in onderbuik/liezen.
    Misselijk minimaal..
     
  10. Gl0ria

    Gl0ria Niet meer actief

    @frummelke86 haha ik moet even heel erg lachen om jouw post :roflmao:
     
    margarethd en frummelke86 vinden dit leuk.
  11. MevrouwH

    MevrouwH Fanatiek lid

    5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    haha herkenbaar! Ik had dat vooral zo rond de tijd dat ik ongesteld moest worden en een humeur om te schieten. Dat is gelukkig nu wel een stuk minder
     
  12. Mystiek

    Mystiek Fanatiek lid

    19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Ik was/ben angstig en chagrijnig, en heel snel moe.

    Die angst was de aanleiding om te gaan testen. Toen ik zwanger was van mijn zoon zat ik me ook op te vreten dat ik weer ongesteld zou worden, en deze keer weer, precies op een zelfde rustig moment in de auto. Bij thuiskomst meteen de test erbij gepakt.
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  13. Nora001

    Nora001 Bekend lid

    22 jan 2019
    507
    303
    63
    Vrouw
    Een nachtmerrie. Dit heb ik alleen bij een zwangerschap.
     
  14. Jaetje85

    Jaetje85 Actief lid

    22 nov 2015
    489
    452
    63
    Best verschillende eerste symptomen lees ik!

    Ik ben juist extra dol op mijn vriend nu, haha. Ik hoop dat jullie mannenaversie snel over is! :D

    Verder niet veel kwalen, maar zit pas op mijn nod plusmin. 's Avonds heb ik het warm, vooral een warm voorhoofd. Beetje gonzig. Normaal gesproken ben ik echt een koukleum. En best last van lage rugpijn, ik kan niet lang zitten. Dit voel ik de hele dag, al drie dagen. En als laatste soms wat pijnsteekjes in mijn onderbuik, maar geen menstruatieachtige krampen. Oja en pijnlijke borsten, vooral aan de buitenkant. Maar dat heb ik normaal gesproken ook voordat ik ongesteld wordt.
     
  15. Roxy1994

    Roxy1994 Fanatiek lid

    30 nov 2018
    2.368
    1.462
    113
    Vrouw
    Eergisteren eerste licht positieve action test gehad. En gisteren predictor test:).

    Mijn nod was 2 januari met een lf van 8/9 dagen
    2 januari was ik al heel misselijk maar had het helemaal niet aan een zwangerschap gelinkt. ik had de dag ervoor eigenlijk een paar drankjes op. Heel slecht ik weet het maar ik dacht echt dat we geen kans hadden die ronde. Dus ik ging uit van een kater. Maaja 2 dagen later de test dus. Wel heel blij mee! Mijn symptomen tot nu:
    - positieve test
    - misselijk
    - af en toe wat duizelig
    - vaker plassen
    - menstruatiekramp. Voelt af en toe alsof ik op het punt sta ongesteld te worden.. hier word ik heel onzeker van. Meer hier last van?
    - hele harde gespannen borsten. Auw!
    - rugpijn
    - moodswings als en gek :’)
    en net over moet geven maar dat kan oook omdat ik de hele tijd een kriebelhoest heb en moest overgeven van het hoesten.
     
  16. Jaetje85

    Jaetje85 Actief lid

    22 nov 2015
    489
    452
    63
    Vraagje, is het normaal dat op vroege termijn (zie mijn banner) symptomen in de ochtend er nauwelijks zijn en dan in de loop van de dag opkomen? Ik merk dit sinds drie dagen bij mijn borsten. In de ochtend niet pijnlijk, in de middag begint het en in de avond echt wel pijnlijk met aanraken of bij een stevige pletknuffel bijv.
     
  17. Honeyybell

    26 okt 2018
    79
    74
    18
    Vrouw
    Beide zwangerschappen waarvan de eerste eindigde in een missed abortion en de tweede in mijn lieve zoontje van nu 3 weken oud had ik enorme migraine vlak na de innesteling als ik het zo achteraf bereken. Echt een aanval die ik al in jaren niet had gehad. Ik heb wel migraine van mezelf al standaard maar deze aanvallen waren echt heftig, duurde ongeveer 2 dagen allebei en dat is lang voor mijn doen. Dus bij de 2e was dat al een dead giveaway voor mij maar ook wist ik het toen gewoon. Die hele maand al, vóór de conceptie had ik al het gevoel dat dit hem dan ging worden. Ookal was ons net verteld door de gyn dat de kansen behoorlijk nihil waren:rolleyes:
     
  18. Joel1981

    Joel1981 Niet meer actief


    :roflmao::roflmao: Hilarisch! Dames die uit mijn BH springen! Hier ook, van een 75B naar zeker een cup groter. Mijn vent is overbezorgd en hier krijg ik echt de kriebels van...:evil:
     
    frummelke86 vindt dit leuk.
  19. femm88

    femm88 Bekend lid

    18 aug 2019
    500
    324
    63
    Vrouw
    10 dpo, 3 dagen voor nod zag ik ik ineens dikke blauwe aders op m borst en ze waren gevoelig toen mn zoontje ze aanraakte.
    Ochtend daarna positief getest en sindsdien hoofdpijn en menstruatiekrampen
     
    Loesje1988 vindt dit leuk.
  20. Nora90

    Nora90 Bekend lid

    3 mei 2014
    531
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb een ICSI behandeling gehad en begon zo een 2 dagen voor de testdag ontzettend te bloeden, gewoon met stolsels en al. Ik had al een test gekocht dus maar gedaan en was negatief, ik had er nog 1 over dus de volgende dag weer gedaan en die was toch heeeeeel licht positief. Ik had een rare smaak in mn mond (nog steeds), een beetje een bloed/ijzer smaak. En ik ben moe, en het lijkt met de dag erger te worden. Ook heb ik "last" van krampen in mn buik (straalt een beetje uit naar de liezen) en het voelt alsof ik ongesteld moet worden. Ik ben vandaag 5+1 weken zwanger :D
     

Deel Deze Pagina