Wat waren jullie eerste symptomen van de zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Pukkie1, 11 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mallejan

    Mallejan Bekend lid

    7 jan 2020
    940
    758
    93
    Vrouw
    @Jolien1991 jaaa super leuk voor je! Hier was t na 2 maanden al raak. Lekker er van genieten meid! Het is je gegund
     
    Jolien1991 vindt dit leuk.
  2. Chrissie1990

    Chrissie1990 Fanatiek lid

    26 aug 2016
    1.180
    1.079
    113
    Hulpverlener
    Ik ben gisteren erachter gekomen dat ik zwanger ben van ons tweede kindje. Eerste teken bij mij dit keer is dat ik een sterke reuk had en dingen rook die andere niet konden ruiken en normaal ben ik degene met een slechte neus.
     
    mothertobe1 vindt dit leuk.
  3. Friezin87

    Friezin87 Fanatiek lid

    22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Als ik het nog niet geloofde dat ik zwanger was..(wat ik wel deed hoor ) dan kan ik er nu echt niet meer omheen

    De godganze dag misselijk. Extreem overgeven. Heel erg moe nerhens zin in extreem chaga (sneu voor mn man en dochter) zere borsten. En begin al uit te dijen. Hoe ga ik morgen ooit de verjaardag van mijn schoonmoeder overleven zonder dat ze iets doorhebben... niet denk ik
     
  4. Golden1213

    Golden1213 Fanatiek lid

    14 apr 2020
    2.439
    1.825
    113
    Mijn borsten leken wel opgeblazen! Ik heb een cup 75-B van mezelf maar dat is nu drie maten gegroeid. In het begin kon ik dit direct al merken.

    Enorm chagrijnig en humeurig en ook in slaap gedonderd tijdens O&N

    Spugen
     
  5. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Zoon, pijnlijke borsten (met gigantisch veel zichtbare aders er naar toe) en extreme vermoeidheid. Gewoon in de middag rechtop op een stoel in slaap vallen en nachten van 12 uur per nacht slapen.

    Dochter, misselijkheid, spugen en geur en smaak verandering.
     
  6. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.453
    4.881
    113
    Vrouw
    Gespannen en gevoelige borsten en heel moe. De gespannen borsten nemen nu af heb ik het idee, wel nog gevoelig en moe! Meer die het herkennen dat het zo wisselt?
     
  7. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.911
    15.360
    113
    Heel normaal dat kwaaltjes af en aan gaan! Zeker zo vroeg nog.
     
    Mammavantwee vindt dit leuk.
  8. Sanniepannie

    29 mei 2020
    5
    21
    3
    Vrouw
    Bij mij is het ook vermoeidheid, brandende ogen, en enorm gevoelige borsten (het ene moment meer dan het andere) en ik heb echt een mindere eetlust. Merk ook dat het gevoel van trek en dat weeige gevoel in mn maag erg op elkaar lijken, waardoor het steeds schommelt tussen trek hebben en misselijk zijn. Hebben jullie er ervaring mee dat je in eerste instantie dus echt wat minder eet dan je gewend bent en weten jullie of dat kwaad kan? (m.a.w. moet ik bv op regelmatige momenten eten of ik trek heb of niet?) Oh en natuurlijk ook de menstruatiekrampen, eigenlijk in de namiddag en avonden en vaak ook 's ochtends.
     
    mothertobe1 vindt dit leuk.
  9. Gl0ria

    Gl0ria Niet meer actief

    Jep, hier! Mijn borsten waren mijn "graadmeter" en dat bleek helemaal niet juist. Gisteren een kloppend hartje gezien en inmiddels ontzettend misselijk.
     
  10. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.383
    8.488
    113
    De week dat de innesteling plaats heeft gevonden al slapeloze nachten. Herkende dit van eerdere zwangerschappen. En extreem sterke reuk al voordat ik positief testte. Vond zoveel dingen vreselijk stinken en misselijkmakend. Daarna kreeg ik blauwe aderen die over mijn borsten liepen. En daarna ging het los. Waar heb ik geen last van gehad?!
     
  11. Anoniem2580

    Anoniem2580 Actief lid

    6 jun 2020
    101
    35
    28
    Vrouw
    vanaf 16u mijn ogen niet meer kunnen openhouden van de vermoeidheid ! voor de rest opgeblazen gevoel.. nu bijna 6 weken.
     
  12. MissMorrow

    MissMorrow Fanatiek lid

    17 dec 2018
    1.510
    1.909
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Nu 4 weken en 2 dagen en ik ben zo moe, vooral in de middag. Net ook weer even op bed gelegen. Verder wat steekjes, vroeg wakker worden en een verstopte neus. En oh ja...snel geïrriteerd.
    Vorige zwangerschap had ik ook meteen last van zere borsten, nu helemaal niet. Dat kan misschien omdat ik nog maar net gestopt ben met borstvoeding geven?
     
    Yunaaatje en Babyaapje vinden dit leuk.
  13. Yunaaatje

    Yunaaatje Actief lid

    19 nov 2017
    160
    173
    43
    Vrouw
    Leerkracht PO
    Ik ben ook 4 weken en 2 dagen zwanger!

    tot nu toe doen vooral m’n borsten zeer. Bij m’n eerste kindje had ik veel ‘menstruatiekrampen’.
     
  14. JippieJeejOle

    28 jun 2020
    96
    108
    33
    Vrouw
    Ik ben er gister achtergekomen dat ik zwanger ben. Vooral moe... heel erg moe... en slecht slapen dat sinds vorige week. Sinds gisterochtend (voor dat ik de test deed) met vlagen misselijk. Vanmorgen ook heel erg misselijk. Op advies van een vriendin een pakje crackers naast mijn bed haha.
     
  15. Golden1213

    Golden1213 Fanatiek lid

    14 apr 2020
    2.439
    1.825
    113
    Vermoeid en veel spugen:|
    Nu slecht slapen en weinig energie:confused:
    @JippieJeejOle, ik had een flesje ranja en een ontbijtkoek in verpakking naast m'n bed (voor opstaan)
     
  16. margarethd

    margarethd Fanatiek lid

    16 feb 2018
    1.288
    1.020
    113
    Vrouw
    Vanaf ei tot NOD een ‘onverslaanbare’ moeheid, krampen en ONTZETTEND veel zin?:oops: Zo erg dat ik allemaal soort sexdromen kreeg..
     
  17. Orchidea

    Orchidea Bekend lid

    1 jun 2018
    857
    516
    93
    Vrouw
    Ik was ontzettend moe, een week voor nod begon dat. Zo erg zelfs dat ik sochtends niet mijn bed uit kon komen.. terwijl ik dat normaal niet heb
     
  18. Regenboog01

    Regenboog01 Bekend lid

    23 jan 2017
    792
    478
    63
    Hoi meiden,

    mij moet dit even van mij af typen, mijn man wordt ondertussen gek van me.
    Ik ben mogelijk per ongeluk zwanger van een derde kindje. We hebben (heel dom ik weet het) niet goed gerekend.. we hebben sex gehad terwijl ik mogelijk vruchtbaar was. Ik voel mijn eisprong nooit dus heb GEEN idee wanneer die zou zijn. Ik lees op internetmuseum de 11-14 dagen voordat je menstruatie komt, klopt dat?

    Ik heb een cyclus tussen de 28-30 dagen. Mijn menstruatie verwacht ik tussen de 8-10 juli. Misschien kan het niet maar jeetje wat heb ik een last van mijn onderbuik. Krampen, steekjes, zeer gevoelig alsof hij uit elkaar knalt.
    Ik ben met vlagen al misselijk en bloed chagrijnig. Ook gevoelige borsten. Dit heb ik serieus nooit?? Ik herken het ook niet van andere zwangerschappen.

    Als het zo is, dan is het zo en ook dan zal het heel veel liefde krijgen alleen het was niet gepland en moet ik even van de schrik bekomen en aan het idee wennen.
    herkenning van symptomen? Zouden dit toch echt Zwangerschapssymptomen zijn of hebben jullie dit anders ook?
     
  19. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.911
    15.360
    113
    Ik zou een testje doen, dan heb je zekerheid.... :)
    Kwaaltjes die je noemt kunnen immers op van alles duiden en ook zomaar PMS klachten kunnen zijn.
     
  20. Evalovesbooks

    10 jul 2020
    35
    12
    8
    Vrouw
    Duizelig. Maagzuur, ik moet er snachts ineens uit om te plassen. Ook altijd rond hetzelfde tijdstip.
    En moe. Ben nu 7 weken. Morgen huisarts bellen voor doorverwijzing gynacoloog.
     

Deel Deze Pagina