Pijnlijke vagina 2 weken na bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door Me82, 5 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me82

Me82 Actief lid

28 nov 2015
    144
    0
    16
    Hallo allemaal,

Wie kan mij helpen, heeft deze ervaring ook, of meedenken?
    2 weken geleden ben ik bevallen, de kleine is in stuit geboren.
    Ik ben ingeknipt en gehecht. Dit is soms nog gevoelig of het trekt.
    Soms heb ik pijn aan mijn linker schaamlippen, aan die kant zit ook de knip. Dit kan soms doortrekken naar mijn clitoris en geeft een stekende pijn. Verder heb ik aan mijn gehele onderkant een zeurend en beurs gevoel, alsof ik een schop in mijn kruis heb gehad.
    Naarmate de dag vordert wordt het erger...
    Morgenvroeg bel ik in ieder geval de verloskundige om het even na te kijken.
    Pijnstilling heb ik ook al geprobeerd; para, ibuprofen en liquids, maar niets dat echt helpt.

2. Boekje

Boekje Lid

15 mrt 2016
    93
    4
    8
    NULL
    NULL
    Tsja is volgens mij heel normaal. Ik had er in ieder geval weken last van...

3. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Heel normaal is mijn ervaring, het is echt beurs natuurlijk en die knip is ook aan het genezen nog. Dat beurse gevoel hield bij mij wel even aan, ook dat het na meer activiteit pinlijker werd; je bekkenbodem heeft een optater gehad natuurlijk... Duurde bij mij zeker langer dan 2 weken hoor!

Hier werkte zitten op een harde stoel goed trouwens.

4. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Hoort er gewoon bij volgens mij. Ik weet niet meer hoe lang het bij mij duurde, maar wel dat ik met 2 weken nog niet echt normaal kon zitten. Schijnt trouwens wel te helpen, gewoon gaan zitten op een harde stoel.

Deel Deze Pagina