wat waren jullie klachten

Discussie in 'Miskraam' gestart door roosje70, 9 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roosje70

    roosje70 Lid

    31 jul 2007
    10
    0
    0
    Hoi

    ik ben nog maar net zwanger 5 wkn op precies te zijn...
    Maar ik maak me dodelijk ongerust over de pijntjes in mijn buik en de vage misselijkheid die ik had en gevoelige borsten die ik had en nu niet meer heb.

    Graag hoor ik wat jullie klachten waren....

    Het ziekenhuis wil gewoon afwachten en ik mag pas 22 aug voor een echo komen...
    ben echt bang dat het mis aan het gaan is.
     
  2. Me2

    Me2 VIP lid

    30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Het begon bij mij met bruinverlies. NA een week werd het rood bloed en kreeg ik tegelijkertijd hele heftige krampen (soort weeen). Toen was het dus mis. Maar buirnverlies zegt niets over of je zwangeschap wel of nioet goed zal verlopen. Voorts hebben sommige mensen helemaal geen kwalen of komen en gaan de kwalen. Ook dat zegt helemaal niet over het wel of niet goed verlopen van je zwangerschap. Houd hoop! Zolang je niet bloed of krampen krijgt moet je uitgaan van het positieve.......
     
  3. Princess

    Princess Actief lid

    Bij mij is het ook begonnen met bruinverlies. De dag erna helderrood bloed. Heb nooit pijn gevoeld of krampen gehad.

    Niet te snel panikeren. Weet dat de meeste zwangerschappen goed verlopen.
     
  4. sizzel

    sizzel VIP lid

    26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ik ben gecuretteerd bij 10,5 weken.. nergens last van gehad voorheen, was gewoon "zwanger".

    Het verschilt zo bij iedereen hoe een miskraam verloopt. En op een echo zien ze bij jouw toch nog echt niets nu. Het is jammer genoeg altijd afwachten.. Ik hoop voor je dat alles goed zit meid!
    Hier draaien de duimen!
     
  5. AnneMica

    AnneMica Bekend lid

    11 jul 2007
    731
    1
    0
    Bij mij begon het bij precies 6 weken met helderrood bloedverlies. Eerst een beetje maar binnen een paar uur veel meer en ook stolsels. Daarna ook flink buikkrampen gehad.
    Ze zeggen altijd dat als je geen helderrood bloedverlies hebt en geen buikkrampen je (nog) geen zorgen hoeft te maken. Daar heb ik me deze zwangerschap maar aan vast gehouden.
     
  6. casedy

    casedy Actief lid

    25 feb 2007
    256
    0
    0
    bij mij begon het ook idd met bruine afscheiding.
    toen heb ik gevraagd of mijn echo een paar dagen eerder mocht.
    En daar werd mijn vermoedens bevestigd.
    Het vruchtje liep 2 weken achterstand.
    Moest toen die week erop naar het ziekenhuis naar de gyn.
    voor de zekerheid maar in het weekend begon het helder rood te bloeden en toen kwam het vruchtje eruit.


    Ik weet hoe je je voelt ik voelde ook dat het niet goed zat.
    Maar dat wil niet zeggen dat het bij jou ook zo is.
    hou hoop
    heel veel sterkte
     
  7. mammieloves

    mammieloves Actief lid

    8 aug 2007
    205
    0
    0
    mijn eerste miskraam was heel heftig, ik ging bijna doodbloeden terwijl ik nog niet eens zo ver was! ik had na deze heftige bloeding heel veel pijn, daarvoor niet zo erg.. ik had ook bijna geen zwangerschapssymptomen, enkel een positieve zwangerschapstest

    mijn tweede miskraam is heftiger dan de 1e, ik had wel een postieve test met daarbij allerlei zwangerschapssymptomen die je maar kan bedenken, maar ik liep met een hevige pijn in mn onderbuik, dit bleef maar zo tot dat ik wat bruine bloedverlies had wat snel veranderde in gewoon donkerrood, oud bloed.. heb daarna het vruchtje gezien (dit gebeurde in 1 dag) en dat is toevallig vandaag :cry: maar goed ik was overigens 5 weken zwanger

    hoop dat alles goed zal verlopen bij jou! hou je rustig en maak je niet te veel zorgen, dat is niet goed voor je

    sterke meid, kus kus
     
  8. daantje86

    daantje86 Fanatiek lid

    20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    bloedverlies wat steeds meer werd
     
  9. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.343
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    hier ook bruinverlies wat op den duur overging in draderige en met stolsels gecombineerde bloedingen
     
  10. Neeke

    Neeke Bekend lid

    8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee Roosje,

    Ik hoop dat je inmiddels weer meer last hebt van misselijkheid en pijnlijke borsten, dan ben je misschien wat geruster! Die stress is heel normaal, maar symptomen komen en gaan dus maak je geen zorgen als je je een dag wat minder zwanger voelt, de dag erna komt het vast dubbel terug!

    Bij deze zwangerschap had ik zelf tot een week of 6 vage buikpijn, daarna was dat over.

    Mijn vroege mk begon met bruinverlies 's avonds laat en ging in de loop van de volgende dag over in rood. Toen begon de buikpijn ook.

    Het ziekenhuis heeft wel gelijk hoor, met 5 weken en soms met 6 weken nog is er weinig of niets te zien met een echo, wat sommige mensen onnodig ongerust maakt, voorbeelden genoeg op dit forum. 22 augustus ben je al bijna 7 weken zwanger, dan heb je wat meer speling.

    Ik hoop voor je dat je je voor niks ongerust gemaakt hebt, en dat alles goed blijft gaan!
     
  11. WannabeMama

    WannabeMama Actief lid

    22 mei 2007
    422
    0
    0
    Hoi,

    Ik heb hetzelfde als jij, pijnlijke borsten zijn al een paar dagen verdwenen en ook nog steeds niet misselijk... Maak me ook zorgen..

    Maar laten we het positief zien, het hoeft niks te betekenen en het is natuurlijk veel comfortabeler met normale borsten en zonder misselijk heid...

    Groetjes
     
  12. Niet meer actief

    Ik ben nu 5 weken zwanger, en heb ook al last van rood/bruin achtig bloedverlies, en soms een vage kramp in me onderbuik.

    Op het internet heb ik erover gezocht, maar lees ik alleen maar over miskramen.
    Ik heb het alleen als ik geplast heb, en als ik het afveeg, dan zit er wat bloed bij.

    En morgen ga ik naar de dokter, voel me er ook niet echt prettig bij.
     

Deel Deze Pagina