Wat waren voortekenen voor bevalling?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Artife, 1 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ik blijf dit topic ook ff volgen :p Bij mij duurt het nog even maar ik begin wel een beetje zenuwachtig te worden :p

2. bllondiie

bllondiie Niet meer actief

Bij de eerste had ik wat menstruatie achtige pijn 2 dagen later is ze geboren. Bij de 2de niks, om 23:30 braken de vliezen om 02:00 eerste weetje en om 04:00 was hij geboren ;)

3. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Ik had ontzettend lage rugpijn, wat ik zelf weet aan misschien iets verkeerd gelegen ofzo.

4. rums

rums Niet meer actief

Ik heb helemaal geen voortekenen gehad.

5. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    dag ervoor en dezelfde veel niet pijnlijke harde buiken. die avond geen eetlust, uurtje later braken mn vliezen.

6. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Met 37 weken was ik gaan zwemmen, daarna zijn de voorweeën begonnen tot 39.4 weken. Ook ben ik mijn slijmprop verloren, daarna werden de (voor?)weeën ietsjes erger.

's morgens om half 7 toch een keer naar het ziekenhuis gegaan, dacht het wel maar wist het niet zeker, de hele nacht niet fatsoenlijk kunnen liggen/slapen. Ik kwam ook gewoon binnen lopen, dus ze wouden mij alweer naar huis sturen. Toch voor de zekerheid gekeken en was er al 4 cm. Om half 2 was de kleine meid er.

7. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    poepen.. heel veel poepen soms wel 10 keer op een dag de laatste 4 dagen. en de avond voor mijn bevalling verloor ik mijn slijmprop

8. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Dat naar de wc gaan is wel een veel voorkomende :eek:
    Hier nu pijnlijke buiken, weinig eetlust (met dat ik dat hier plots lees), rugpijn,nharde buiken.....

9. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ef het slaat ook op mijn darmen :D

10. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Weken had ik voorweeën dus daar was niks uit op te maken.
    2 dagen voor de bevalling kreeg ik weer last van me nieren en in de avond kreeg ik menstruatie krampen de volgende ochtend was hij geboren.

11. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Lichte krampen in onderrug. Had helemaal niet aan weeën gedacht die dag, terwijl ik 41+1 was. Pas toen mijn vriend na uren vroeg of het geen rugweeën waren, dacht ik erover na. Maar nee, iedereen zegt dat je het meteen weet als je weeën hebt.

Toen ik 2,5 uur later wakker werd met rugweeen bleek ie toch gelijk te hebben ;)

12. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Bij m'n eerste kreeg ik s nachts ineens menstruatiekramp wat iedere keer wegtrok. De volgende dag niks aan de hand en de daarop volgende nacht zette het pas echt door.
    Rond 3:00 begonnen de weeën en om 7:45 was ze geboren.

Zelfs nu bij een 2e ben ik weer benieuwd/nerveus hoe het gaat lopen.
    Kon je maar van tevoren op een briefje krijgen wanneer je gaat bevallen, dat had het een stuk draaglijker gemaakt!;)

13. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Helemaal waar! Te vaak naar de wc gaan doe ik al ivm het plassen en te vaak ontlasting zit er sinds een paar dagen ook bij. Harde buiken heb ik ook en ben nu eigenlijk aan het wiebelen op de bankstel omdat me stuitje weer flink pijn doet.. oh ja en weinig eetlust. De laatste 3 dagen heb ik gemerkt dat ik haast niets eet hebben jullie dit ook soms?

14. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Niks. Omdat mijn moeder bij mij 17 dagen overtijd was (ja, dat deden ze nog in die tijd :S) had ik de overtuiging dat ik ook minimaal 41 weken zou lopen. Maar ineens begonnen snachts de weeen en om 10:30 was hij geboren. (1e met geplande keizersnede, dus telt niet mee :) )

15. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Dat voelen en horen borrelen in mijn buik zijn zeker gewoon mijn darmen he? :D Heb verder nergens last van alleen beetje misselijk, maar ineens hoor en voel ik geborrel, ook als ik aan m'n buik zit. :p

16. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ja borrelen dat zijn je darmen :)

17. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Dat dacht ik al, maar had het nog nooit gehad haha. Elk dingetje wat ik nu anders voel denk ik van oh nee alsjeblieft nog niet..

18. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ja dat snap ik! Zal wel eng zijn.
    Ik heb vaak borrelende darmen, iets anders borrelt er eigenlijk niet bij mij :D en heb het nu ook wel vaker...
    Ik heb dat ook wel bij alles wat ik anders voel, hmmm, zou het? Maarja bij mij mag het ondertussen wel :)

19. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Zou eigenlijk ook niet weten wat er anders moet borrelen. :D

Ja idd, bij jou mag het wel! Dus hopen dat het allemaal lekker doorzet. :)

20. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Haha nee he...? :D

Ja maar denk dat het voorlopig bij voorwerk blijft :( ze is wel weer zo enorm druk :O ik weet niet meer wat ze wil... Gisteren tijdens die pijnscheuten leek het wel of ze naar de uitgang aan het zwemmen was :O

Deel Deze Pagina