Wat waren/zijn jou klachten tijdens ontzwangeren

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Melaniejj, 1 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NYmama80

NYmama80 Actief lid

16 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bewegende darmen ;) Klinkt grappig. Dat is niet herkenbaar, maar wel dat mijn darmen beter lijken te werken, betere stoelgang. Ze bewegen wellicht sneller, hahaha

2. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    6,5 week geleden bevallen;

Zweten
    Hartkloppingen
    Moe
    Onzeker
    Emotioneel
    Last van winderigheid wat moeilijk onder controle te houden is (whoops)
    Licht in het hoofd zijn
    Vergeetachtig, een verhaal vertellen en ineens; huh waar had ik het nu over? ;)

3. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

11 jun 2014
    442
    92
    28
    Vrouw
    huismama ♡
    Eindhoven
    Ik herken Ze allemaal en nu met dit weer ooohhh wat erggg zweet me rot ben kei sloom en vaker duiZelig

4. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

11 jun 2014
    442
    92
    28
    Vrouw
    huismama ♡
    Eindhoven

Me kleine is nu 8 maanden en ik haat het nog steeds!! 9 op 9 af k hoop dat het snel over is dat ik echt kan genieten

5. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Huilbuien
    snel warm hebben
    naweeén
    kramp in benen

6. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Zweten, na 7 maanden werd t minder. Nu lijkt t weg maar heb t wel nog steeds veel sneller dan voorheen. Verder snel kortaf om de kleine dingen. Gelukkig ook voorbij. Nu genieten dat ik mezelf weer ben :)

7. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Fijn om te lezen dat het goed komt, geeft moed

8. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

11 jun 2014
    442
    92
    28
    Vrouw
    huismama ♡
    Eindhoven
    @me26 waneer was het over rond de 9 maanden ?

9. monica222

monica222 Lid

27 mei 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    en hoe zit het met jullie overtollige kilo;s?
    ik moet na 3 maaden nog 4 kilo van de 15.. maar mijn broeken zitten nog echt TE strak!

10. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

11 jun 2014
    442
    92
    28
    Vrouw
    huismama ♡
    Eindhoven
    Ja heb ik dus ookk ben net zo zwaar als voor de zwangerschap maar de broeken zijn te strak kdenk dat da van de heupen af komt die blijven wat langer breed en me benen wille ook niet echt dunner worden ik hoop dat na et ontZwangeren t afvallen wat beter gaat

11. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    We zijn nu 9 maanden verder en het overtollig zweten is sinde 1-2 maanden weg. Maar ik heb t dus wel sneller warm dan voorheen.

12. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

11 jun 2014
    442
    92
    28
    Vrouw
    huismama ♡
    Eindhoven
    Met dii weer zweet ik me helemaal lam haha

13. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.055
    2.920
    113
    't Gezellige Brabant
    De kilo's waren er hier gelukkig binnen 2 weken weer af. Onze uk is nu 9 weken oud. Ik voel me ook heel gejaagd, moe en kon in het begin echt moeite hebben met nadenken. Omdat ik me over het algemeen wel heel goed voelde en eigenlijk direct wel op de been was, hebben mensen misschien te snel een beetje te veel van mij verwacht. Zo werden we 2 weken terug uitgenodigd te lunchen. Prima. Eerst was dat op 20 minuten rijden, toen werd dat bij ons in het dorp (nog beter), maar puntje bij paaltje moesten we dik een half uur in de auto gaan zitten en werd dit pas de dag zelf gemeld. Handig hoor als je borstvoeding geeft. Daardoor kan ik me dus ook zo gejaagd voelen. Er wordt niet echt rekening mee gehouden dat we een kleintje van 9 weken hebben (en ook nog een dreumes van net 2). Ik had beter de kraamvrouw uit kunnen hangen in m'n bed ;)

14. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

11 jun 2014
    442
    92
    28
    Vrouw
    huismama ♡
    Eindhoven
    Ik heb een prachtig boek gekocht van stephanie lampe mama! Heet die ik voel me al een stuk " normaler" als ik dat Zo lees denk ik ooh wat fijn dat het zwart op wit staat hoe ontzwangeren is iedereen heeft het alleen niet iedereen krijgt alles of verteld er wat over

Deel Deze Pagina