Wie weet er nog een leuke camping in de zon?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door twinkle star, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Vorig jaar zijn we voor het eerst met de auto op vakantie geweest. Voorheen gingen we altijd vliegen maar met 3 kinderen in het hoogseizoen.....wordt het toch wel wat duur. Omdat het de eerste keer was zijn we naar Bretagne geweest, niet zo super ver weg. Een prima afstand om het eens uit te proberen. Het rijden ging super en het was heerlijk onze eigen auto bij de hand te hebben.Nu hebben we daar redelijk weer gehad maar op vakantie wil ik eigenlijk super weer! We moeten dus wat zuiderlijker gaan denken. Zelf wilde we graag naar Kroatie maar daar zijn zo goed als geen stacaravans met 3 slaapkamers. Ik vind het zelf altijd erg moeilijk een camping te vinden en dan ook de knoop door te hakken. Ben je vorig jaar op een leuke camping geweest laat het dan even weten!

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Wij zijn vorig jaar in Porlezza, Italië, geweest. We hebben nu ook zelf een chalet te huur: www.porlezza-palace.nl

3. twinkle star

bedankt voor je reaktie, ik had bij een ander topic deze link al bekeken. Ik moet zeggen dat ik de chalet wel erg klein vind zeker met 3 kinderen (weinig zitruimte in de huiskamer). Ze kunnen sowiezo niet met z'n 3'en op 1 kamer en een uitwijkmogelijkheid naar in de huiskamer slapen is er hier niet. Het is ook wel jammer dat er verder helemaal geen foto's op de site staan.

4. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    bella italia zijn we vorig jaar geweest dit jaar weer terug

5. twinkle star

Ik heb even gekeken, het ziet er leuk uit. Helaas gene plek in de zomervakantie :(

6. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Bella Italie is een van de populairste campings. Die moet je ver vooruit boeken (of heel veel geluk hebben;))

7. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    in spanje el delphin verde en castell montgri erg goed bevallen en in italie ca' savio.

8. twinkle star

Ik was eigenlijk opzoek naar iets wat nog wel vrij was...vandaar mijn "oproepje". Het hoeft van mijn helemaal gana populaire camping te zijn. Maar ik ben zo besluitenloos met boeken. Als ik zou horen dat mensen het op een camping erg naar hun zin hebben gehad, is dat misschien het zetje wat ik nodig heb hahaha

Deel Deze Pagina