wat was 2012 voor jou

Discussie in 'De lounge' gestart door Crazycat, 10 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

2012 was voor ons financieel kut jaar.

2. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

2012.. Begon zwaar, als depressieve, studerende, single zwangere.
    Vervolgens werd mijn prachtige dochter geboren en ging ik aan de ad. Dus het ging weer goed. Het bleef natuurlijk allemaal wel zwaar.
    Het was ook fijn om weer samen te zijn met mn lief.

Dus 2012 was voor mij het jaar met extreem hoge pieken en extreem lage dalen!

3. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    2012 is nogal een bewogen jaar geweest
    Een hoop diepte punten maar gelukkig ook hoogtepunten

-Begin 2012 door een sportongeluk hamstring gescheurd, een been vol bloedproppen en een longembolie gehad.
    Hierdoor 3 maanden niet kunnen werken.

-dacht ik klaar te zijn bij de fysio krijg ik onwijze last van mij schouder. Blijkt dat ik het jaar ervoor met een gebroken schouder heb rond gelopen waarvan ik geen idee had (2011 van trap gevallen en ze zeiden hevige kneuzing)

-ontslag gehad op kdv.

-onverwacht zwanger! :)

-uwv geeft geen uitkering omdat ik volgens het bedrijf waar ik gewerkt heb zelf ontslag heb genomen. Uiteindelijk in hoger beroep en toch mijn gelijk gekregen.

-een huis gekocht voor een ontzettende mooi prijs. 28 december krijgen we de sleutel. We kunnen echt niet wachten.

Ik heb onwijs zin in 2013! Hopelijk mag het een rustig jaar worden met de geboorte van een prachtige dochter.

4. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Prive een jaar vol veranderingen! Mijn zoon is 4 geworden en gaat nu naar school. Ik zelf ga ook weer naar school sinds februari 2012, dus we zitten nu samen op school ;) Een hele verandering van het werk-leven naar het leer-leven... maar het gaat goed, hoop volgend jaar mijn diploma verzorgende IG te halen en misch nog een vervolg opleiding te gaan volgen. Ik ben een dikke 22 kilo afgevallen dit jaar van een "dikkere" ik naar een "slanke" ik gegaan dus haha. Op zich een jaar vol goede dingen! Ik hoop volgend jaar ook zo'n jaar te krijgen weer! weer de goede kant op met mijn leven na alles wat ik hem mee gemaakt de afgelopen jaren. Ik hou de moed er in! en vecht Keihard door.

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    2012 was een topjaar voor mij/ons..

Onderaan de ladder begonnen en nu voldaan en intens gelukkig! :D

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    2012 ben ik ingegaan met een (vals) positieve test van predictor. (31-12-11)
    Trots liet ik de alcohol en sigaretjes liggen tijdens ons nieuwjaarsfeest. helaas was ik niet zwanger.

7 Februari een positieve test..helemaal blij en wat was het snel gelukt!
    In maart geen goede echo en bleek een mk te hebben..op 19maart ben ik gecuretteerd.

25 april een positieve ovulatie test:D flink geklust en ik had zeer goede hoop.
    En jawel, op 6 mei weer een positieve testen handen.
    Mijn dag kon niet meer stuk toen we een positieve echo hadden en we een heerlijk kindje zagen rond zwemmen.
    Met 14wk de geslachtsbepaling in Lommel en wat was ik gelukkig toen ik de woorden "jullie verwachten een dochter" hoorde..sprong haastigst de stoel.

Helaas in oktober het slechte nieuws dat mij vader strottenhoofdkanker had en meerdere malen bestraald moest worden.
    Afgelopen vrijdag 7december had hij zijn laatste bestraling..ook dit kunnen we dus dit jaar afsluiten!

Ik hoop dat onze meid begin januari geboren wordt zodat we 2012 kunnen afsluiten en 2013 mooi kunnen beginnen;)

7. Jel

Jel Niet meer actief

De mensen die dit jaar een verschrikkelijk jaar hebben gehad: knuffel!
    Hopelijk word 2013 een betere!

8. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Nee, niet echt maar dat komt wel weer :) Lief dat je het vraagt!

9. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Dit was een heel slecht jaar, ik ben erg ziek geweest, mijn dochter heeft lang in het ziekenhuis gelegen, door alle stress ging het tussen mijn man en mij helemaal niet goed.
    Mijn zwager zijn hernia operatie ging niet goed waardoor hij nu niet goed meer kan lopen.
    En nog meer dingen in de fam die ik hier niet neer zet ;)

Gelukkig mag ik vanaf januari weer gaan werken, ik voel me de laatste tijd ook redelijk, dus ik ben vol goede moed voor 2013!!

10. Onder water

Onder water Niet meer actief

Een shitjaar

11. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    das duidelijk

12. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Dank je wel en bijna weer feest idd :D

Iedereen met een poepjaar dikke knuffel en op naar een beter 2013

13. mamaK79

mamaK79 Actief lid

15 feb 2012
    394
    8
    18
    Belgisch Nederland
    Een fantastisch jaar ik ben in 2012 na 12 jaar eindelijk mama geworden . Alle andere dingen positief en negatief vallen hierbij in het niets

14. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

mijn jaar is vol verrassingen geweest

blij met mijn gastric bypass daar ben ik 70 kg mee afgevallen
    mijn wens is uit gekomen..

alleenstaand geworden wat een verdrietige tijd met zich mee nam
    maar ben blij met mijn kindjes

alles opnieuw moeten leren tellen en uitgeven
    had eerst altijd heel goed en nu ik alleen ben en het met 1100 euro moet doen met 3 kinderen is dat even een hele zware dobber geweest

mijn moeder die een hartinfarct heeft gehad

mijn dochter die dit jaar amper ziek is geweest en dat is een hele plus punt joehoe:D

maar we komen er allemaal en ben nu al benieuwd naar mijn kerstdagen en oud en nieuw alles komt helemaal goed en ben blij met wat ik heb
    veel liefde en aandacht van mijn 3 moppies meer kan een moeder zich niet wensen

15. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Een heel turbulent jaar, die in 2013 gewoon verder gaat. Veel problemen met ex, depressief, aan de AD, therapie...

Gelukkig wel nog beide ouders om mij heen, een lief zusje en hele lieve vriendinnen die altijd voor me klaar staan :) En natuurlijk mijn 2 liefste schatjes in mijn leven: mijn zoontjes!

16. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Gewoon een jaar met ups en downs net zoals andere jaren, maar voornamelijk een goed jaar!

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    2012 begon onzeker en met veel spanning, zou alles wel goed gaan met ons kindje in mijn buik..
    en vanaf maart vol geluk. een gezond en mooi meisje
    en vanaf die tijd is 2012 top en ben ik heel gelukkig!

18. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

2012 begon rot, zat niet lekker in mijn vel. Toen begonnen we eind juni met proberen zwanger te worden en was ik al snel zwanger. We kregen een huisje, de eerste echo was goed. De 20 weken echo ook. Was hartstikke gelukkig kon niet wachten op de baby. En toen kreeg ik weeen en is ons zoontje veelste vroeg geboren met 22,5 weken. Nu zit ik met lege handen aan het einde van 2013, en mis ik mijn zoontje verschrikkelijk.

Ik hoop dat 2013 een rustiger jaar word, hoewel ik mij af vraag of dat mogelijk is aangezien ik of weer zwanger ben en 9 maanden de angst blijf houden om weer een kindje te verliezen. Of het lukt maar niet om zwanger te raken en het lege gevoel blijft.

19. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    In januari wisten we net dat mijn schoonvader blaaskanker had en hebben ze een tumor uit zijn blaas gehaald

In februari ben ik van mijn fiets gerent door een loslopende hond. Wat resulteerde in maandenlange problemen met mijn knie. Helaas was dat mijn goede knie (ik liep al met een kruk omdat ik MS heb) waardoor ik nu dus vast zit aan 2 krukken (eerder dan verwacht)

Begin juni begonnen de chemo's van mijn schoonvader, zijn wens was om nog 1 keer te bbq-en voordat hij er ziek van werd.

In juli lag hij alweer in het ziekenhuis omdat zijn teen in eens afstierf, die hebben ze dus afgezet en 2 weken later was hij weer thuis.

In augustus een heerlijke vakantie gehad in Limburg en daarna de verjaardag van beide kinderen geviert.

Eind oktober een noodoproep van mijn schoonmoeder (s'nachts) met spoed mijn schoonvader naar het ziekenhuis. Na veel onderzoeken bleek dat de kanker de buisjes tussen de nieren en de blaas dichtdrukten en hij zichzelf dus aan het vergiftigen was. Spoedoperatie gehad en twee drain's rechtstreeks vanuit de nieren naar buiten gekregen.

Na 2 weken mocht hij weer naar huis.
    1 week later weer met spoed opgenomen. PH waarde in het bloed te hoog.
    Na 2 weken weer naar huis maar dit keer om te sterven.

4-12-12 is mijn schoonvader overleden , binnen een jaar na zijn diagnose.

Nee dit is voor mij een K jaar geweest (en is het eigenlijk nog steeds)

20. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    sterkte.... dikke knuffel

Deel Deze Pagina