2012. Het jaar waarin ik na vele operaties de knoop heb doorgehakt m'n baarmoeder te laten verwijderen, mijn man zijn baan kwijtraakte en als afsluiter mijn lieve moeder overleed. Kortom kut.
Meid jij komt er wel! Ik gun je het allerbeste! Ik vind het zo knap dat je zoveel af bent gevallen! En ik ben zo blij dat ik je laarzen heb gekregen, ik heb ze iedere dag aan, ze zitten als gegoten, nogmaals dank! Financieel is het weer een klotejaar geweest. Maar we werken hard, en onlangs is ons toegezegd dat mn man zn vakantiedagen van de afgelopen 5 jaar TOCH uitbetaald gaan worden. Eerste deel hebben we inmiddels en als we de rest gaan krijgen plus zo hard blijven werken, hoop ik halverwege 2013 toch weer een beetje op de rails te zitten. Misschien dat ik dan weer wat gelukkiger word. Verder mag ik in mn handjes knijpen wat betreft mn kinderen want die doen het zooo goed op school, en zijn echt geweldig leuke aardige en behulpzame tieners/pubers geworden! Als ik af en toe verhalen hoor van ouders met kinderen op die leeftijd als die van mij.....nou dan heb ik gewoon geluk! Gelukkig ook allemaal gezond en dat is toch wel het belangrijkste. Veel gewerkt, veel krantjes gelopen en invouwen en sorteren en we hopen in 2013 daar de vruchten van te plukken en eindelijk weer eens normaal te kunnen leven en mn dochter een knalfeest te kunnen geven want die wordt 16 jaar! Gek eigenlijk: in 2012 bij mij geen dierbaren gestorven, gezond gebleven en daar kan ik eigenlijk veels te weinig van genieten, door die rotcenten.
2012 was een rare jaar in maart positieve test gehad en in mei een mk gekregen mams die achteruit met haar longen zijn gegaan en naar disney geweest met ml in 2013 hopelijk weer een positest krijgen
2012 is voor mij heeeeeel druk geweest.. Druk met studeren, het huishouden, werken als vrijwilliger en mijn baan. In januari bijna wegbezuinigd, in april weer..maar net de dans ontsprongen.. In 2012 besloten we een gezinnetje te willen vormen, ben ik ten huwelijk gevraagd en testen we positief.. Voor het eerst sinds jaren mag ik zeggen..2012 was best een tof jaar en ik ben gelukkig! Op naar het avontuur van 2013!!
Een redelijk jaar. Ups en downs met up de geboorte van onze dochter en down mijn ziek zijn daarna, plus werkeloos. Sterkte voor al die meiden die het zo zwaar hebben gehad. Hopen op een beter 2013
Voor ons was 2012 een heel bewogen jaar! - Mijn schoonmoeder had borstkanker, operatie + bestraald, gelukkig alles nu goed. - Mijn vriend had een melanoom + uitzaaiing. Diverse operaties gehad, alles nu gelukkig goed. - Ik heb mijn rijbewijs gehaald - We zijn zwanger - Slechte uitslag combinatietest - vruchtwaterpunctie gehad (gelukkig alles goed!) - te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd wordt (+ van 3 andere collega's. Wij waren toe aan een vast contract en die wordt niet gegeven) - Tante geworden van een lief nichtje
2012 was voor mij een jaar met ups en downs.. Voor de 5e keer een miskraam.. Mijn relatie die niet meer werkte door die miskramen, ik verloor mijn baan, maar... Ontmoette de man van mijn dromen Dus al met al toch nog een mooi jaar geworden
Een jaar dat ik snel wil vergeten, ben door de scheiding 9 maanden van mijn zoontje gescheiden geweest en nu eindelijk sinds 3 weken weer samen en nu definitief. Dus 2013 kom maar op en wordt een mooi jaar voor ons
diepe dalen en grote hoogtepunten. Een mk in februari, verhuisd naar ons nieuwe stulpje en weer een posi test met een goede zwangerschap.
2012 was een rustig jaar, na bruiloft in 2009, nieuwe baan in 2010, overlijden oma ontslag ml, nieuwe baan ml en nieuwbouw huis in 2011 was 2012 lekker rustig... Hoewel als ik erover nadenk... Overlijden opa in feb, nieuwe baan per 1 juli, reis naar Bali, ziekenhuisbezoeken ml aan neuroloog dan gaat er geen jaar voorbij zonder de nodige sores en vreugdetranen.
Een jaar met ups en downs Downs - Werkloos geworden - Schoonmoeder kampt met gezondheidsproblemen Ups - zwanger en bevallen van ons zoontje - verbouwing(en) in huis af - nieuwe baan
2012, het jaar begon toen met de vuurwerkbom bij mijn schoonouders waardoor hun voordeur eruit werd geblazen met alle mogelijke schade in de hal.....gelukkig stond er toen niemand in de gang. het jaar dat ik weer volledig aan het werk ben gegaan (na geboorte van mijn dochter in 2011 tijdje thuis gezeten en bij psycholoog gelopen). Het jaar van heerlijke dagjes uit, vakantie´s etc. Het jaar dat we te horen kregen dat de oom van mijn man niet meer behandeld kan worden aan de K ziekte en niet lang te leven meer heeft. Het jaar dat we te horen hebben gekregen (2 weken terug) dat mijn moeder ook de K ziekte heeft en niet genezen kan worden, morgen gaat ze met haar eerste chemo beginnen en hopelijk brengt het de K in rust om haar leven te kunnen verlengen. IK weet nu al dat 2013 een zwaar jaar gaat worden! dus laten we het maar overslaan en gelijk naar 2014 gaan.
hier een bewogen jaar waarin onze dochter 2 werd en lekker de grenzen verkent, waarin ze voor het eerst naar de psz ging en dat nog steeds super leuk vind.. het jaar waarin we getrouwd zijn en een paar weken later een positieve test hadden. en een jaar waarin contact na 4 lange jaren ineens weer op gang kwam.. maar ook een jaar waarin gevochten, gestreden en verloren en gewonnen is.. een veel bewogen jaar dus!
Heb de stap gelukkig genomen bij mn ex weg te gaan, een hoop narigheid heeft dit met zich mee gebracht maar ik heb mooi wel mn dochter hiermee in een veilige omgeving kunnen brengen. Ik heb een nieuwe vriend leren kennen en we zijn heel gelukkig met zn 3tjes! Helaas is 27-11 mn oma overleden, hier hebben we nog veel verdriet van. Leuk en minder leuk, afsluiting en een nieuw begin dus.
Jeetje wat is 2012 voor vele een rotjaar dikke knuffel voor jullie allemaal, ik hoop dat 2013 beter zal zijn! En voor wie 2012 wel mooi was ik hoop dat 2013 minstens zo mooi wordt
De eerste maanden waren heerlijk lekker rustig en lekker aan het genieten met ons drieen. Daarna kwamen drukke maanden veel werken. Maar das voor het goede doel en hopelijk komt daar ook snel zekerheid in.. Maar de laatste maanden waren emotioneel en heel erg druk. Schoonvader erg ziek geworden. Hersentumor waaraan hij inmiddels is aan geopereerd en nu in de chemo en bestraling zit. 5 januari de laatste chemo en bestraling en hopelijk kunnen we dan even adem halen en genieten met ons allen. Mijn schoonvaders ziekte heeft ons allemaal heel dicht bijelkaar gebracht. En ons laten inzien dat we heel veel van elkaar houden...
2012 was een goed en rustig jaar, op alle vlakken. 2013 gaat financieel een iets minder jaar worden doordat ik mijn baan ga kwijtraken, maar zit er niet mee in de put. Kleine moet dan van kdv af en hou dan net zoveel over als wat ik nu heb te besteden. Tenzij ik natuurlijk een nieuwe baan heb tegen die tijd!
Ons 2e kindje werd geboren in april. Een prachtig kern gezond mannetje! In september verliet de vader van mijn kinderen ons voor een andere vrouw. Een bewogen jaar met hoge pieken en hele diepe dalen! Gelukkig hebben we dit jaar wel allemaal onze goede gezondheid mogen behouden!
2012 was een pittig jaar. Ik ben afgestudeerd tot doktersassistente ik was zwanger en ik ben in juni bevallen van de eerste druk druk... Ik denk vaak terug aan het afgelopen jaar en ik zit dan steeds aaahh toen was zwanger!!aaah toen deed ik dit en dat. Mis me zwangerschap behoorlijk en die dikke buik van me maar het was zeker bijzonder, ik zou er vaak aan terug denken! Op naar 2013 met z'n drietjes! Hopelijk ben ik dan verhuist !