2012; héél kort gezegd is dat het jaar geweest waarin ik geluk vond, het kwijtraakte, terugkreeg en waarin ik in deze laatste maand weer op krabbel. Een jaar waarin ik een enorme dosis zelfkennis verkreeg, ontdekte hoeveel ik schijbaar kan hebben en mij waarin mij duidelijk werd hoe dankbaar ik voor mijn beste vriendinnetje ben. Een jaar waarvan ik de eerste vier maanden niet wil vergeten maar de rest zo snel mogelijk uit mijn geheugen wil wissen. en 2013 wordt het jaar van de toepassing van de zelfkennis en alle verkregen geduld. Als dat me nou eens goed lukt kan ik er best een topjaar van maken!
+ Ik ben gaan samenwonen met mijn vriend. + Ben mogen starten met therapie om mijn chronische pijn wat onder controle te houden, daardoor ben ik mijn rolstoel en mijn krukken (die ik al 3 jaar had) kwijt - Ik heb in juli mijn grootvader verloren (88j, na val met de fiets in coma geraakt) - En in oktober mijn grootmoeder (86, door een hersentumor) + Wij zijn gestart om voor een kindje te gaan - Veel last met mijn gal, maag, darmen... + 30/12 krijgen we de sleutel van ons nieuwe huurhuisje
2012 was een jaar met héle hoge pieken, maar ook hele diepe dalen. We kregen te horen dat zwanger raken met mijn eigen eicellen er niet in zat, mijn werkgever heeft collectief ontslag aangevraagd waardoor ik per 1 januari 2013 werkloos ben. En mijn lieve oma is overleden. Hoogtepunt: dmv eiceldonatie ben ik eindelijk, na bijna 7 jaar verdriet, zwanger geraakt!!!!!!!!
2012 is voor mij een jaar met een waanzinnig hoogtepunt, een ontzettend dieptepunt en blijf ik nu een beetje in het dal ronddwalen... Hoop dat 2013 veel sprankelender zal zijn...
......Het jaar waarin ik na 15 jaar samen zijn het ja-woord gaf aan mijn man in het bijzijn van onze geweldige zoon van 3 jaar, de magische 30 bereikte en wij de beslissing namen om voor een 2e te gaan.
2012 heeft in zijn geheel in het teken gestaan van het gevecht tegen kanker van mijn moeder. 3 weken geleden heeft ze deze strijd moeten opgeven en is ze overleden. Is het bedrijf waar ik bij werkte gestopt vanwege de crisis en tussendoor ben ik ook nog zwanger geweest, waar ik weinig van heb kunnen genieten door alles wat er aan de hand was. Het enige positieve van dit jaar is de geboorte van mijn tweede zoontje. 2013 gaat een jaar worden waar ik alleen nog maar ga genieten van mijn gezinnetje. Ik ga genieten van het hier en nu. Ik ga voor een positief jaar.
Een jaar waarin ik verhuisd ben naar een nieuwe woning en een jaar waarin mijn 2de dochter geboren is Ook een jaar waarin het met de gezondheid van mn pa een stuk slechter gaat...hartpatient en sinds hij is aangevallen door een hond heeft hij opnieuw een hartaanval gehad waardoor zijn conditie (van het hart) vele malen verslechtert is. Hij leeft nog, maar wie weet voor hoe lang nog... En het jaar waarin mijn vriend ontslagen is vanwege de slechte economische tijd. Vlak nadat we het huis hadden gekocht en onze dochter geboren werd. Heel fijn. Er is zicht op iets anders, maar niks is nog definitief....
2012... een jaar dat is omgevlogen.. de jongste die kritiek gelegen heeft..maar er gelukkig nog steeds is ♡ de oudste die 4 geworden is.. het geluk dat we hebben met onze kinderen.. ik hoop dat 2013 net zo'n mooi jaar word en dat ons ukkie zich weer bewijst.. ik hoop dat een nog een uk mogen krijgen.. dat ons leventje weer doorgaat.. we weer toekomstplannen kunnen maken..
Hier heeft het jaar 2012 ook ups en downs gehad. Een grote down was dat we met onze dochter veel in het ziekenhuis bivakeren qua opnames omdat ze de diagnose epilepsie heeft gekregen. Ik voel me hierdoor soms schuldig naar onze zoon toe omdat we zoveel met onze dochter bezig zijn. Upje was dat ik kon gaan werken. Helaas zit er ook een down aan vast omdat ik mezelf giga voorbij loop op het moment. 50-60 uur werken per week verdeeld over twee banen en ook nog een tweeling in huis is pittiger dan ik toe wil geven. Een grote up is dat mijn dinnetje na een mk nu zwanger is van jawel...... Een twee eeige tweeling!! Ik wordt peettante!! Ze heeft al een zoontje en ik vind het zo super voor ze!
ben net 4 weken zwanger en me partner die heeft de benen genomen sta der alleen voor, maar ik hou het kindje wel ik ga vechten voor me kindje, vind het best wel eng.
Een heel moeilijk jaar. Wij zaten in de MMM slecht nieuws, me heel naar en verdrietig gevoeld, moeilijke tijd, sterk blijven, daarna de pijnlijke kant de ingreep en nu in december groen licht!! Na bijna 3 jaar zwanger eindelijk!! Ik hoop in jan 2013 een kloppend hartje en goed verlopen jaar. Het is de laatste paar jaren erg zwaar geweest. Hoop dat voor iedereen het een mooi en gezond jaar mag worden 2013.
Zwaar dramatisch jaar met veels te veel mensen die van ons zijn afgenomen Ook gestopt met de pil, getrouwd en op huwelijksreis geweest. Laat 2013 maar snel aanbreken!
Voor ons een prachtjaar!! Onze oudste zoon een jaar bij ons, en de jongste zoon geboren..We hebben echt heel veel jaar ellende gehad en ik hoop dat we nog zo n goed jaar tegemoet mogen gaan.. Na 13 jaar leven tussen verdriet en hoop hebben we gewoon 2 prachtzoons mogen krijgen. Het enige wat ik me kan wensen is geluk en gezondheid voor ons gezinnetje en vooral voor onze kinderen. Uiteraard ook voor alle mensen die we lief hebben.
Een jaar om snel te vergeten . In maart een miskraam en in sept onze tweede zoon verloren . Door alle ellende de verjaardag van dl niet lekker kunnen vieren . Contact met mijn vader verbroken , en nu echt totaal afgedraaid !! Nee mijn jaar was t niet ....
Hier een jaar die we snel willen vergeten, vooral voor ons zoontje. Hij heeft in de eerste 5 maanden van het jaar 2 operaties gehad en zal het jaar ook afsluiten met een operatie Zelf dit jaar het contact verbroken met mn vader en hierdoor automatisch met de rest van die kant van de familie, maar hierdoor veel hechter geworden met de kant van mn moeder en haar familie.
Dikke knuffel en heel veel sterkte voor degene die meer negatieve ervaringen aan 2012 hebben overgehouden dan positieve. Hopelijk wordt 2013 een beter jaar voor jullie!! Bij mij begon het jaar goed, na de punctie en tp in december 2011 was ik in januari zwanger. Helaas na 5 weken werd dit een miskraam, waar ik heel veel last van heb gehad : vooral in de vorm van pijn. Weeënpijn, wat wel 7 dagen aanhield en uiteindelijk kwam de bloeding pas een week nadat deze pijn weer over was. Hierna een half jaar rust gehouden en nog weer onderzoeken laten doen, want ik was toch benieuwd of er een reden was waarom ik telkens een vmk kreeg. En ik durfde ook niet meer zo goed voor een tp te gaan. Uiteindelijk na de heerlijke zomervakantie in Kroatië weer voor een tp gegaan, ditmaal een cryo die al zo ver was dat ie alleen nog uit z'n schulpje hoefde te breken om zich vast te zetten in mijn bm (zie foto, voor onze embryo). En nu ben ik inmiddels 23 weken zwanger en gaat alles heel voorspoedig! Weinig zwangerschapsklachten en de kleine groeit goed. Ja, 2012 is een super jaar voor ons! En ben benieuwd of 2013 nog beter gaat worden (denk het wel, met ons kleine meisje in onze armen).
een jaar wat ik hoop snel te vergeten maar waarvan ik weet dat nooit te kunnen. het mooiste moment was de positieve zwangerschapstest.
Voor mij was het een heel dubbel jaar, het jaar waarin ons meisje na 3 maanden in het ziekenhuis gelegen te hebben na haar vroeggeboorte dan eindelijk mee naar huis mocht (op 29 december 2011) en we eindelijk een gezin konden zijn. Ook konden we nu echt van haar gaan genieten en had ik niet meer het gevoel alsof ik haar moest 'delen' met al het ziekenhuispersoneel etc. Eindelijk zelf voor haar zorgen, zelf de beslissingen maken wanneer we wat gingen doen. Niet meer hoeven te vragen hoe het gegaan was, hoe ze geslapen had, etc. Ook was het wel een moeilijk jaar omdat we dit hele gebeuren ook moesten verwerken, en het feit dat ze bijna niet meer bij ons was en we dan alles wat we nu mee mogen maken zouden hebben moeten missen. We kennen haar nu zo goed. Dus een beetje dubbel, maar wel heel mooi. Hopelijk brengt 2013 ons ook veel moois.