wat was 2012 voor jou

Discussie in 'De lounge' gestart door Crazycat, 10 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Een heftig jaar! Een man die het jaar ervoor de diagnose ADHD heeft gekregen. Dit jaar stond in het teken accepteren, omschakelen en aanpassen. We hebben diepe dalen gehad maar na een paar goede gesprekken te hebben gehad gaat het nu mega goed!

Het jaar dat we helaas ook 2 dierbaren zijn verlorenzijn, onze jongste 4 werd en naar school ging en ook nog een heftig jaar op mijn werk achter de rug heb.

Maar ook het jaar dat mijn broer zijn relatie verbrak en terug kwam in de familie. Hij samen ging wonen met zijn exvriendin die altijd diep in mijn hart heeft gezeten. Ik heb er dit jaar diverse keren echt doorheen gezeten, en kan nu zeggen......voor zo ver het er nu uit ziet, gaan we het jaar positief afsluiten als compleet gezin, iets wat ik een paar maande niet had gedacht!

2. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    2012..

Het jaar dat m'n ouders uitelkaar zijn gegaan. Onze dochter 2 grote operaties heeft gehad (waaronder haar open hartoperatie). We op vakantie zijn gegaan naar Italië met z'n 3en. We mijn zus in huis hebben genomen. En de eerste verjaardag van onze dochter groots hebben gevierd!

Het was een emotioneel jaar, maar ik kijk er niet te depri op terug hoor. Er zijn hele mooie dingen gebeurd! Daar houd ik me aan vast <3

3. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.308
    2.591
    113
    het jaar dat ik moest leren met mijn beperkingen om te gaan op een gezonde manier en uiteindelijk opgenomen werd met een flinke depressie. Maar ik zit weer in de weg naar herstel dus 2013 wordt een jaar van herstel en weer kunnen genieten van mijn meiden.

4. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Erg stressvol jaar geweest, maar me pupje en een uitzicht op een contract van 3 jaar met opleiding maakt het een stuk beter en ook rustgevend!

5. NoLu

NoLu Niet meer actief

2012 was echt baggerkutkutkutkutkut. Zo das eruit.

Begon met de opname van mn nichtje in het zkh. Vervolgens kwam lucas in het zkh te liggen. Vervolgens kreeg mijn opa een TIA. Daarna gingen mn ex zwager en exschoonzus uit elkaar. Toen kwam Noëlle in het zkh te liggen. Vervolgens zijn ik en mn ex uit elkaar gegaan. En daarna kwam noelle weer in het zkh te liggen.

6. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Mijn moeder begin januari de diagnose maagkanker en een beroerte, mijn zus eind januari bevallen, ik in februari. Mijn moeder overlijdt eind mei en daarna heeeeeel zwaar wat betreft verwerking. In september kreeg de oma van mijn man de diagnose longkanker met veel uitzaaiingen en overleed medio november..

Het mooiste was de geboorte van ons zoontje, maar het moeilijkste is het ziektebed en overlijden van mijn moeder :(:(

7. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hier eigenlijk een heel goed 2012 zonder echte dieptepunten!
    Ben na een supermakkelijke zwangerschap in mei bevallen van onze prachtige dochter waar we iedere dag steeds meer van genieten! Hopelijk wordt 2013 net zo mooi of nog mooier :)

Ik hoop voor iedereen voor wie 2012 geen goed jaar is geweest dat 2013 een topjaar wordt!

8. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Op 1 januari 2012 heb ik iedereen verteld die het maar horen wou, 2012 wordt ons jaar!
    Na twee jaar werd ik eindelijk hersteld verklaard van de bevalling, een heerlijke vakantie op Aruba, het wonder om nog een keer zwanger te mogen raken. In november bevallen een prachtige dochter, een voorspoedig herstel en natuurlijk het behalen van mijn lang gekoesterde diploma.
    Tuurlijk zijn er mindere dingen gebeurd, het overlijden van twee jonge mensen, verlies van mijn baan, mijn moeder met twee herseninfarctjes vlak voor mijn bevalling en de onzekerheid over het werk van manlief....
    Maar al met al, 2012 was ons jaar! Een topper!

9. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Het moeilijkste jaar in mijn leven. Ik heb keihard geknokt dit jaar maar ook zoveel dingen bereikt.

het jaar begon met mijn laatste trimester van mijn zwangerschap en dat was zo zwaar. Ik heb werkelijk driemaanden lang niet geslapen van de pijn.

Na de geboorte van mijn meisje heb ik bijna niet kunnen genieten van haar. Niet omdat ze moeilijk was, integendeel. Ze is en was altijd een makkelijke baby, maar ik moest gelijk na mijn bevalling afstuderen. Ik wilde graag bv geven maar mijn productie ging snel omlaag. Iedere nacht zat ik kolvend mijn aantekeningen door te nemen hahah. Ja nu kan ik erom lachen maar toen ooooh wat een ellende was dat.

Diploma behaald maar de prijs die ik ervoor moest leveren is een depressie. Voel me nog steeds heel down, maar gelukkig gaat dit steeds meer de goed ekant op. Met twee kindjes zonder rijbewijs voel ik me in gevangschap. Ik kan nergens met ze heen. Dit jaar dus ook eindelijk begonnen met rijbewijs.

Een pittig jaartje dus voor mij, maar wat ik allemaal heb bereikt is niet niks. Mijn gezin compleet, diploma behaald, en rijbewijs ook bijna in mijn zak ;)

10. oxbow

oxbow Niet meer actief

Een jaar waarin best wel weer veel gebeurd is.

Het uitkijken naar onze jongste dochter die in juli geboren werd.
    De zorgen om haar en het vermoeden bevestigd gekregen dat ze geopereerd moet worden.

De oudste die naar groep 3 ging en nu al echt begint te lezen en schrijven.
    De tweede die voor het eerst naar de kleuterschool ging
    De derde die naar de psz ging.

Mijn broer die gescheiden is.
    Mijn ouders die bekend maakte uit elkaar te gaan en voor de kerst ook daadwerkelijk apart wonen.

Maar ondaanks dat is het niet het leukste jaar, maar wel een bijzonder jaar, want dat is en blijft het als er een kleintje geboren wordt of het nou nummer 1, 2, 3 of 4 is..

ik hoop dat iedereen volgend jaar een top jaar heeft.

11. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

12 jun 2010
    907
    27
    28
    Een sneltrein!

12. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    2012 is voor ons vooraleen jaar van veel hoogtepunten geweest. Na lang plannen,meer dan een jaar,getrouwd in juli. Diezelde maand nog een positieve zwangerschaptest in mn handen gehad. Wat er dus voor. Zorgde dat de trouw extra intens was. In augustus een goede echo gehad. In oktober zijn we na meer dan een jaar zoeken eindelijk onze woning tegengekomen. In februari van 2013 verhuizen we. Ik hoop het jaar mooi zwanger te kunnen afsluiten samen met mn vriendin,die al zo lang een kinderwens had en nu eindelijk zwanger is.

13. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

24 jun 2011
    760
    1
    0
    2012 was voor ons een mooi jaar maar ook echt een verdrietign jaar. het mooie in 2012 was de eerste verjaardag van onze zoon een mooie aanbouw dat me broer is gaan trouwen en me beste vriendin en de geboorte van ons nichtje mijn vriend zijn pete kindje ..... Maar 2012 is ook een verdrietig jaar en jaar wat wij nooit zullen vergeten, mij (stief) schoonvader is overleden met 57 jaar maar ook onze lieve (overgroot) oma is overleden.. mijn schoonvader is nog heel ziek geweest. en mijn (overgroot) opa Is gevallen en kan niet meer lopen... dus voor ons dag 2012 met mensen die we moeten missen en hallo 2013 met hopelijk heel veel mooie dingen.

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

Een turbulent jaar hier ook.
    Net toen ik in januari in Gent onderzoeken ging laten doen naar de miskramen van vorig jaar, bleek ik weer zwanger en dat is goed blijven gaan en op 28 september is onze tweede dochter Caitlyn uiteindelijk geboren.
    Kort na Caitlyns geboorte overleed mijn oma, maar op een zeer gezegende leeftijd en na een kort ziekbed gelukkig.
    Mijn man heeft dit jaar een nieuwe baan gevonden, ik ben de mijne kwijt, maar dat is bij nader inzien toch niet zo heel erg, omdat Caitlyn naast een lichte hartafwijking ook forse refluxklachten heeft en ik nog dood-en-dood-op ben. Dus in plaats van dat ik komende week weer aan het werk zou moeten, kan ik nog een tijdje met 'r thuis zijn en gaan we eerst maar eens zien dat we alles onder controle krijgen en de rust een beetje terug kan keren hier in huis.

15. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    Over het algemeen was 2012 voor ons een jaar van positiviteit.
    Na jaren zorgen,stress en weet ik wat al niet meer brak er voor ons een mooiere tijd aan.

Eindelijk rust in een andere woonplaats en ander huis.
    Mijn vriend vond na 8!! jaar thuis te hebben gezeten,ontelbaar veel sollicitaties eindelijk een baan. Deze baan is afgelopen november verlengd in een jaar contract.
    We hebben ons oude koektrommeltje kunnen omruilen voor een betere auto.
    Konden zonder zorgen onze rekeningen betalen. En kon ik voor het eerst de kinderbijslag gebruiken waar het echt voor bedoeld was.
    Als 2013 net zo positief word dan teken ik er voor.

16. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    2012; het jaar dat wij ons droomhuis vonden & ik een droomreis naar amerika heb gemaakt!

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Een jaar waarin veel dromen eindelijk werkelijkheid zijn geworden, maar die ik waarschijnlijk vol verdriet ga afsluiten omdat mijn allerliefste opa elk moment kan sterven.

18. MamaVanEvin

MamaVanEvin Niet meer actief

2012 was een jaar vol stress, gezeik en problemen.
    Het enige mooie en gelijk ook het mooiste in mijn hele leven is de geboorte van mijn dochtertje in juli geweest. Sindsdien doe ik alles alleen nog maar voor haar.
    Hoop dat 2013 een beter jaar wordt, maar zoals het er nu naar uitziet, ben ik bang dat het alleen bij hopen blijft.

19. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    2012 was bij ons een jaar van rust. Tenminste naar de voorgaande jaren 2010/2011 gekeken. In 2010 heel veel mensen verloren, waaronder mijn lieve moeder:(. Maar het jaar is fantastisch afgesloten met de geboorte van onze zoon!

2012 is dus wel rustig verlopen, zoontje is begin dat jaar gaan lopen;) (hoogtepunt, toch?) hij doet z'n ding en lijkt gewoon in z'n element te zijn. Zo mooi op te zien.
    Ik zit na alle ellende weer beter in m'n vel, en kan het verlies van m'n moeder wat meer een plekje geven.

M'n vriend heeft sollicitatie gesprekken gehad, die dan niet altijd goed uitpakte. Nu de laatste waar hij super enthousiast over is, en een vrolijker mens is geworden door enthousiasme;) is het dan toch geworden en daar gaat hij in Maart starten:D. Dus 2012 was toch wel een mooi jaar!

In 2013 willen we graag voor een tweede kindje gaan.

20. Amfy

Amfy Niet meer actief

2012 was voor ons het jaar van afsluitingen uit het verleden en dat is echt goed bevallen. ik heb leuke meiden leren kennen ( in het echt) en hem weer zwanger mogen raken na een miskraam.
    ja 2012 was wel een geslaagd jaar

Deel Deze Pagina