Haha, mijn dochter zegt dus precies hetzelfde nu. Ik wilde dolgraag een zeemeermin worden. Heb serieus geoefend met onderwater ademhalen, hoop water binnengekregen vroeger
Ik wilde dolgraag naar Australië en ik droomde dat ik kon vliegen. En nu: ga ik elk jaar op vakantie in Nederland en ik kan nog steeds niet vliegen. Zelfs een vliegtuig vind ik eng en ik heb hoogtevrees
En ik heb mijn droomman ooit eens beschreven... Hij moest zwart krullend haar hebben... mijn man is kaal. Hij moest groter zijn dan ik..... mijn man is kleiner. Hij moest van romantische films houden.... mijn man gaat voor de actie en horrorfilms. Hij moest een beetje verlegen zijn... mijn man is zeer assertief. Hij moest een strak lijf hebben... mijn man heeft een buikje. Hij mocht alle kleuren ogen hebben maar geen groen... en jawel je raad het al, mijn man heeft groene ogen. Ja, wat kende ik mezelf slecht toentertijd
Een paard met een groot manege. En toen ik wát ouder werd trouwen met Johnny Depp. (Was een enorme fan van hem ) Ben nu blij dat deze droom aan mij voorbij is gegaan.
Als klein meisje wilde ik zeemeermin zijn. Regelmatig twee benen in één broekspijp van mijn pyjama gedaan om het op een staart te laten lijken. En daarna wil de ik grote witte vleugels hebben om mee te vliegen, zoals een zwaan of een engel. Maar dan wel van die vleugels die je af en toe ook 'weg' kon toveren, anders kon je vast niet lekker op je rug in bed liggen .
Dit topic is zoooo leuk! Ik wilde later zangeres worden en verkering krijgen met Dylan uit Beverly Hills 90210. Ik heb hem zelfs liefdesbrieven geschreven die ik met behulp van een woordenboek naar het Engels vertaalde, zodat ik hem mijn plan kenbaar kon maken.
Ik wilde verhuizen naar Amerika en daar geadopteerd worden door een rijke familie zodat ik naar een high school kon.
Oh ja ik wilde ook zwarte piet of zeemeermin worden Piet bleek bereikbaar haha meerdere keren meegelopen in de intocht.
Ik ook! Ik zat altijd op de achterbank van de auto mee te playbacken met Engelse liedjes in de hoop dat een voorbijrijder kon liplezen en dacht dat ik een ontvoerde Amerikaanse was en me 'terug' zou brengen
Ik wilde ook een tweelingzus, Mijn fantasie ging soms erg ver dan deed ik alsof er, in de kast in mijn slaapkamer een trap naar boven zat waar mijn zusje sliep en dan ging ik soms in de kast zitten en zei ik dat ik boven zat. Ook wilde ik meedoen aan het songfestival voor kinderen en dacht ik echt dat we die zouden willen, verder wilde ik een studie volgen tot plastisch chirurg. Ook had ik graag gewild dat ik kon vliegen.
Ik wou eend worden. Hoor ze nog zingen op school Eend wil ze worden, eend wil ze worden in de gloria ja Wat erg zeg
Ik wilde olympisch kunstschaatster worden, trainde daar ook 22 uur per week voor. Miste alleen wat talent
Lang haar tot op m'n kont ! Helaas stopt mijn haar op den duur met groeien en heeft het m'n kont nooit bereikt
Ik wilde ook dolgraag een zeemeermin zijn. Ging in het zwembad altijd oefenen om zo te zwemmen. En ik dacht altijd dat als ik maar hard genoeg rende en dan sprongen ging maken, ik vanzelf zou kunnen vliegen. De buurt zal me wel voor gek verklaard hebben als ik weer eens langs rende/huppelde/sprong
Wij hadden precies dezelfde dromen mellanie76!! Ik wilde ook nog dokter worden trouwens, ben nu doktersassistente
Wereldberoemd zangeres of actrice worden. Of eigenlijk nog liever topmodel. Laten we het erop houden dat dat écht totaal onbereikbaar was haha