Wat was als kind jouw ultieme onbereikbare droom?

Discussie in 'De lounge' gestart door Victoria30, 23 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betsy

Betsy Niet meer actief

Wat een hoop zeemeerminnen hier :D

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.231
    6.092
    113
    Ik heb nu wel 6 zwemdiploma's en een zooitje duikcertificaten, maar helaas nog geen staart :D of misschien maar beter, anders wordt de bevalling zo'n uitdaging :p

Biny, Ctje1987, Jillzz en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Ik wilde altijd verkering/kussen met een vriend van mn broer.. Droom is meer dan uitgekomen hahahaha Niet echt een droom maar eerder een fantasie

4. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Zie nu pas dat de vraag was als kind..
    Toen wilde ik een prinses worden! Volgend mijn man gedraag ik me wel af en toe zo maar helaas is die droom nooit uitgekomen :roflmao:

5. Silver lining

Silver lining Niet meer actief

Ik wilde een 'normaal' gezin. Met mama en papa. Met structuur en regels. Met vakanties en uitstapjes.

En een wat lichtere droom: steengoeie zangeres worden :cool:.

MiaMaria vindt dit leuk.
  6. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    Prima ballerina worden, of musical ster... met het dansen is het nog best goed gekomen maar ik kan voor geen meter zingen haha.

7. jojo85

jojo85 Fanatiek lid

14 okt 2012
    1.160
    497
    83
    Een oudere zus hebben en ballerina worden

8. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.143
    1.682
    113
    Ik wilde naar kostschool zoals in de boeken van de dolle tweeling want die hadden het daar altijd zo leuk en beleefde zo veel haha.

maliro vindt dit leuk.
  9. yaro

yaro Niet meer actief

Ik wilde merkkleding dragen, wat nogal onbereikbaar was vroeger voor mij.

En mijn droomberoep kon ik niet kiezen tussen zangeres en verloskundige, dus zou ik maar zingende verloskundige worden....

Maiasaurus vindt dit leuk.
  10. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Ik wilde prinses worden.

11. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    Haha ik meld me ook voor de tweelingzus!
    Ik wilde ook graag een orka als vriend (free willy heeft indruk gemaakt) en ik zou gaan emigreren naar Canada.

12. Silver lining

Silver lining Niet meer actief

Ik heb een eeneiige tweeling en af en toe willen die wel eens alleen zijn!

13. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Ik wilde dierenarts worden, helaas bleken mijn hersens niet slim genoeg.
    En olympisch zwemkampioene, degene met de meeste zwemdiploma's van de wereld (ben een eind gekomen met 9 diploma's :p)

En heb altijd al een paard willen hebben en zou dan alles te paard gaan doen!
    Fantaseer daar nu nog weleens over, alleen wel tot de conclusie gekomen dat die auto toch sneller en praktischer is.

En heb altijd een boerderij willen hebben, stel koeien, stel paarden, geiten, schapen, varkens, honden enz.
    Een soort kinderboerderij dus. Die droom bestaat nog steeds, maar is niet haalbaar.

14. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    Ik wilde dat onze trap een glijbaan werd, zodat ik naar beneden kon glijden.

Victoria30 vindt dit leuk.
  15. Minime3

Minime3 Bekend lid

13 okt 2013
    674
    133
    43
    Ik wilde altijd graag in het ziekenhuis liggen ,want mijn beeld ervan was lekker veel kadootjes krijgen:D:D

16. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.703
    2.382
    113
    Oh, maar die zijn tegenwoordig gewoon te koop hoor ;) Hele mooie, maar helaas wel prijzig. Dochter zou er graag een willen hebben, maar wij vinden het te duur en sparen schiet niet op als je je geld regelmatig aan andere dingen uitgeeft.:rolleyes:
    Wel een zeemeerminzwemles gedaan met haar kinderfeestje, was erg leuk en kan op steeds meer plaatsen. Misschien een idee om de droom toch nog uit te laten komen?:p

Eppo82 vindt dit leuk.
  17. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Mijn onbereikbare droom als jong kind ( althans ik dacht dat onbereikbaar was toen ;) ) was dat ik gebouwen/plekken kon bezoeken waar niemand meer woonde en wat dan helemaal vervallen was en waar ze zeiden dat het dan zou spoken. Of plekken bezoeken waar ze zeiden dat er onverklaarbare dingen gebeurden. Ik was erg geboeid door het paranormale maar wist dat veel mensen je voor gek verklaarde dus heb ik er nooit openlijk over kunnen praten en voelde het altijd onbereikbaar.

Nu ben ik 32 en ben ik er achter gekomen dat deze droom dus niet onbereikbaar was maar juist heel erg bereikbaar. Sinds een jaar of 2 ben ik deze droom dus aan het waar maken en word het iedere keer beter en beter. :) Nog steeds word ik voor gek verklaard maar dat boeit mij geen ene reet ;)

Chilll vindt dit leuk.
  18. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.231
    6.092
    113
    Haha, nou wie weet is dit inderdaad nog een optie, al voel ik me op dit moment meer walvis dan zeemeermin:p

Zonnestralen en nizzie86 vinden dit leuk.
  19. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Ja en je kreeg dan lekker veel aandacht!
    Ke was dan ineens belangrijk (dacht ik).

Minime3 vindt dit leuk.
  20. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.143
    1.682
    113
    Oh ja, ik wou m'n been breken en dan in het ziekenhuis liggen ja, met hetzelfde idee als jij:roflmao:

Minime3 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina