Ik heb nu wel 6 zwemdiploma's en een zooitje duikcertificaten, maar helaas nog geen staart of misschien maar beter, anders wordt de bevalling zo'n uitdaging
Ik wilde altijd verkering/kussen met een vriend van mn broer.. Droom is meer dan uitgekomen hahahaha Niet echt een droom maar eerder een fantasie
Zie nu pas dat de vraag was als kind.. Toen wilde ik een prinses worden! Volgend mijn man gedraag ik me wel af en toe zo maar helaas is die droom nooit uitgekomen
Ik wilde een 'normaal' gezin. Met mama en papa. Met structuur en regels. Met vakanties en uitstapjes. En een wat lichtere droom: steengoeie zangeres worden .
Prima ballerina worden, of musical ster... met het dansen is het nog best goed gekomen maar ik kan voor geen meter zingen haha.
Ik wilde naar kostschool zoals in de boeken van de dolle tweeling want die hadden het daar altijd zo leuk en beleefde zo veel haha.
Ik wilde merkkleding dragen, wat nogal onbereikbaar was vroeger voor mij. En mijn droomberoep kon ik niet kiezen tussen zangeres en verloskundige, dus zou ik maar zingende verloskundige worden....
Haha ik meld me ook voor de tweelingzus! Ik wilde ook graag een orka als vriend (free willy heeft indruk gemaakt) en ik zou gaan emigreren naar Canada.
Ik wilde dierenarts worden, helaas bleken mijn hersens niet slim genoeg. En olympisch zwemkampioene, degene met de meeste zwemdiploma's van de wereld (ben een eind gekomen met 9 diploma's ) En heb altijd al een paard willen hebben en zou dan alles te paard gaan doen! Fantaseer daar nu nog weleens over, alleen wel tot de conclusie gekomen dat die auto toch sneller en praktischer is. En heb altijd een boerderij willen hebben, stel koeien, stel paarden, geiten, schapen, varkens, honden enz. Een soort kinderboerderij dus. Die droom bestaat nog steeds, maar is niet haalbaar.
Ik wilde altijd graag in het ziekenhuis liggen ,want mijn beeld ervan was lekker veel kadootjes krijgen
Oh, maar die zijn tegenwoordig gewoon te koop hoor Hele mooie, maar helaas wel prijzig. Dochter zou er graag een willen hebben, maar wij vinden het te duur en sparen schiet niet op als je je geld regelmatig aan andere dingen uitgeeft. Wel een zeemeerminzwemles gedaan met haar kinderfeestje, was erg leuk en kan op steeds meer plaatsen. Misschien een idee om de droom toch nog uit te laten komen?
Mijn onbereikbare droom als jong kind ( althans ik dacht dat onbereikbaar was toen ) was dat ik gebouwen/plekken kon bezoeken waar niemand meer woonde en wat dan helemaal vervallen was en waar ze zeiden dat het dan zou spoken. Of plekken bezoeken waar ze zeiden dat er onverklaarbare dingen gebeurden. Ik was erg geboeid door het paranormale maar wist dat veel mensen je voor gek verklaarde dus heb ik er nooit openlijk over kunnen praten en voelde het altijd onbereikbaar. Nu ben ik 32 en ben ik er achter gekomen dat deze droom dus niet onbereikbaar was maar juist heel erg bereikbaar. Sinds een jaar of 2 ben ik deze droom dus aan het waar maken en word het iedere keer beter en beter. Nog steeds word ik voor gek verklaard maar dat boeit mij geen ene reet
Haha, nou wie weet is dit inderdaad nog een optie, al voel ik me op dit moment meer walvis dan zeemeermin