Wat was als kind jouw ultieme onbereikbare droom?

Discussie in 'De lounge' gestart door Victoria30, 23 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maiasaurus

Maiasaurus Niet meer actief

Ik wilde ook een tweelingzus maar dat was om nieuwe kapsels op te proberen. Ik had ook een nep beste vriendin om een versmeltende relatie en veel lol mes te hebben. Het was een heel wulps type. Ik was superpopulair, wist alles, maakte de schoolkrant. Ik wilde me als een drag Queen kleden en iedereen wilde seks met mij. Nou eigenlijk heel veel, ik hield maar niet op met fantaseren.

2. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik wilde een eigen paard in de tuin, een zusje en ik wilde kapster worden.
    Van dit alles is niks terecht gekomen :rolleyes:

3. Maiasaurus

Maiasaurus Niet meer actief

Haha. Nu de eerste pers, tradiela, en pers opnieuw, lalala, perserdepers.

yaro vindt dit leuk.
  4. Nescio

Nescio Niet meer actief

Wat niet? Ik zou actrice worden in Hollywood. Danseres. Zangeres (heb nooit maat kunnen houden).

En toen ik wat ouder was zou ik het maken als krantenuitgever in Amerika. Die American dream is goed in mij gepompt blijkbaar.

Overigens droom ik daar nu totaal niet meer van

5. maliro

maliro Niet meer actief

Mooi en betoverend kunnen zingen en dansen, slank zijn, arts worden, minder broertjes en zusjes hebben (heb er 10+ wat ik nu prima vind maar vroeger niet altijd), in het buitenland wonen etc. Dat laatste is gelukt, ik heb een aantal jaren op de Westbank (Palestijnse gebieden) gewoond.

Nescio vindt dit leuk.
  6. maliro

maliro Niet meer actief

Jaaaa Pat en Ann. En hun stiekeme nachtfeestjes, de matrone, Carlotta het circuskind etc. Ik vond die boeken geweldig!

Leolove vindt dit leuk.
  7. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Voor al die mensen isdie droom nog binnen handbereik hoor! :D

Hier in het zwembad geven ze zelfs zeemeerminles:roflmao:

Betsy vindt dit leuk.
  8. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Internationale carrière in de paardensport.

9. Pillow

Pillow Bekend lid

13 apr 2014
    565
    71
    28
    Ik wilde een me little pony worden met een regenboog op mijn kont.:rolleyes:

Marchella vindt dit leuk.
  10. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Dat was ook een droom van mij. Het ging nog wat verder met dat het van binnen zo ingericht was als een mac huisje of zo'n gebouwtje wat wel eens opgezet wordt. Het is deels uitgekomen. Ik dreef mijn moeder een beetje tot waanzin door regelmatig alle matrassen en kussens te verzamelen en ook met het matras en al naar beneden te surfen :)

Suuzan vindt dit leuk.
  11. Pippa02

Pippa02 Niet meer actief

Ik wilde graag een donkere huidskleur... :rolleyes:vond dat altijd zo mooi! Van die indringende donkere ogen en dan mijn haar helemaal zo mooi gevlochten. Vond dat echt prachtig! Nog steeds trouwens wel hoor ;)
    Ik had ook een pop met donkere huidskleur, daar wilde ik ook graag op lijken.:D

Ben overigens oer-Hollands (lees: blond haar, blauwe ogen:roflmao:)

12. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.733
    5.752
    113
    Ik kom uit het harry potter tijdperk. Wilde heel graag naar zweinstein toe. Hoopte dat ik ook een uitnodiging per uil kreeg:D

Zonnestralen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina