Ik wilde ook een tweelingzus maar dat was om nieuwe kapsels op te proberen. Ik had ook een nep beste vriendin om een versmeltende relatie en veel lol mes te hebben. Het was een heel wulps type. Ik was superpopulair, wist alles, maakte de schoolkrant. Ik wilde me als een drag Queen kleden en iedereen wilde seks met mij. Nou eigenlijk heel veel, ik hield maar niet op met fantaseren.
Ik wilde een eigen paard in de tuin, een zusje en ik wilde kapster worden. Van dit alles is niks terecht gekomen
Wat niet? Ik zou actrice worden in Hollywood. Danseres. Zangeres (heb nooit maat kunnen houden). En toen ik wat ouder was zou ik het maken als krantenuitgever in Amerika. Die American dream is goed in mij gepompt blijkbaar. Overigens droom ik daar nu totaal niet meer van
Mooi en betoverend kunnen zingen en dansen, slank zijn, arts worden, minder broertjes en zusjes hebben (heb er 10+ wat ik nu prima vind maar vroeger niet altijd), in het buitenland wonen etc. Dat laatste is gelukt, ik heb een aantal jaren op de Westbank (Palestijnse gebieden) gewoond.
Jaaaa Pat en Ann. En hun stiekeme nachtfeestjes, de matrone, Carlotta het circuskind etc. Ik vond die boeken geweldig!
Voor al die mensen isdie droom nog binnen handbereik hoor! Hier in het zwembad geven ze zelfs zeemeerminles
Dat was ook een droom van mij. Het ging nog wat verder met dat het van binnen zo ingericht was als een mac huisje of zo'n gebouwtje wat wel eens opgezet wordt. Het is deels uitgekomen. Ik dreef mijn moeder een beetje tot waanzin door regelmatig alle matrassen en kussens te verzamelen en ook met het matras en al naar beneden te surfen
Ik wilde graag een donkere huidskleur... vond dat altijd zo mooi! Van die indringende donkere ogen en dan mijn haar helemaal zo mooi gevlochten. Vond dat echt prachtig! Nog steeds trouwens wel hoor Ik had ook een pop met donkere huidskleur, daar wilde ik ook graag op lijken. Ben overigens oer-Hollands (lees: blond haar, blauwe ogen)
Ik kom uit het harry potter tijdperk. Wilde heel graag naar zweinstein toe. Hoopte dat ik ook een uitnodiging per uil kreeg