Beste dames, Ik ben vanaf jan 2015 echt bezit met zwanger raken. Heb altijd al lange cyclussen gehad, dus dacht: k ga maar eens een bezoekje brengen bij de gynaecoloog. Zo gezegd zo gedaan. Ze hebben een inwendige echo gedaan en wat bleek: er zaten veel eitjes in mn eierstok. De gynaecoloog gaf aan dat zij verwacht dat k pcos heb, maar dat ik voor de zekerheid nog bloed moet prikken. Na een week wachten is de uitslag inderdaad: pcos. Ik ben provera gekregen om mijn menstruatie op te wekken en daarna moet k beginnen met clomid. Afgelopen disndag heb ik mijn laatste pil provera ingenomen, maar mn mentruatie is nog steeds uitgebleven. Hoop dat t gauw op gang komt zodat ik aan clomid kan beginnen! Vind het zooo spannend! Het is zooooo welkom. Wie zit er allemaal in het zelfde schuitje?
Bij het kopje vruchtbaarheidsproblemen is een topic over clomid en de ervaringen. Hier geen pcos maar wel aan de clomid zodat mijn eitje mooi groeit. bijwerkingen die ik heb zijn na dage 2 opvliegers en iets emotioneler.
Ik heb ook PCOS en ben al begonnen met Clomid vorige maand, 50mg had bij mij geen effect. Begin nu volgende week met 100mg. Had vorige cyclus wel last van opvliegers dus hoop niet dat deze erger zijn door de dosering.. Spannende periode he
En in het forumdeel MMM-Clubs vind je clubjes meiden die net als jij met Provera en Clomid bezig zijn, waarmee je ervaringen kunt uitwisselen en mee kunt kletsen. Succes!
Kunt beter dit posten in vruchtbaarheidsbehandelingen. Daar zitten wij vrouwen die zelf niet zwanger raken