Wat was dat nu weer vandaag?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 12 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corretje

Corretje Lid

11 jun 2006
    46
    0
    0
    Ede
    Jeeeeeeeeetje, dat je die spanning aan kunt zeg.... Ik was allang naar het kruitvat of DA of drogist gerend!!! En dan nog moeten wachten tot vrijdag... Pffffff, sterkte met wachten!

2. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    wat voor werk doe je dan, als ik vragen mag?

als ik jou was, was ik allang na de drogist gereden om een test te halen, Ik zou echt niet kunnen wachten tot vrijdag! duurt wel erg lang trouwens, zondag bestelt, vrijdag pas in huis.

Liefs meliske

3. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    he ren dan even naar het kruidvat of de etos. Zou echt niet kunnen wachten :D

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Kan je niet even in je pauze weg om een testje te halen?

5. Niet meer actief

Hallo ik heb de test gedaan,en er spijt van want deze wijst niets uit.
    Misschien nog te vroeg? ik heb geen ochtend urine gebruikt.
    maar nu weer verdriet en veel janken en begrijp er niets van.
    Ik test even niet meer kan er niet goed meeomgaan. Hte geeft een enorme teleurstelling :cry: wat nu? niets dan maar.
    Ik moet dit even verwerken. Groeten jennie72

6. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    blijven hopen. en rustig aan he

x ;)

7. Zotje

Zotje Actief lid

30 mei 2006
    125
    0
    0
    Sterkte. Misschien heb je toch nog te vroeg getest.

8. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    He Jennie balen!!!

Hopelijk heb je te vroeg getest!

Ik blijf duimen tot de duivels komen!;)

9. Niet meer actief

Dat is goed,ik blijf ook duimen en bedankt voor jullie lieve reacties.
    :eek: ik hoop maar dat het goed komt want anders dan word ik gek :rolleyes:
    Oja ik werk bij een supermarkt.
    groeten jennie72 ;)

10. Niet meer actief

hallo dames ik ga de 22e naar de gyno. Want ik kan er niet meer tegen. :evil: Ik vind het zo raar eerst na de pil gewoon 3 keer ongie worden en nu inneens niet meer??????????ik weet niet meer wat ik ervan moet denken. :( :( kan ze gelijk van binnen even kijken, doet ze altijd nm. groeten jennie72 ;)

11. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    fijn voor je dat je naar de gyno kan.. heb je toch even wat meer zekerheid..
    het kan best zo zijn dat je nog te vroeg test...
    ik heb het zelf meegemaakt dat ik pas na 6 dagen positief teste...
    ik heb ook gehoord dat vrouwen pas na 10 dagen positief teste..
    het kan nog alle kanten op ik hoop voor jou dat het raak is.. iig veel succes.

12. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    heel veel succes

13. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

heel veel succes meid

14. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    heel veel suc6!

liefs meliske

15. Niet meer actief

hai dames bedank voor jullie medeleven. En ja iedere dag die voorbij gaat zonder ook maar ongie te worden is zwaar. Want je denkt steeds dat je het word en je rent dan weer naar de wc. Maar het is gelukkig nog steeds niks van dat alle. Alleen begrijp ik mijn eigen lichaam niet meer. Je zou toch zeggen dat als je stopt met de pil en je word iederekeer gewoon ongie rond de zelfde tijd en nu ineens niet meer,dat er bij mij zeker wel vraagtekenes ontstaan :rolleyes: ik laat het jullie weten. ;)
    groeten jennie72

16. Niet meer actief

hai dames ik heb een andere test gedaan. Maar kon niet wachten. Ik heb hem savonds gedaan dom dom dom. Maar goed. Er was niet veel te zien. Maar na een paar uur wel wat duidelijker. Maar dat geld officieel niet dus. Ik wacht tot volgende week dinsdag of zo. En dan Donderdag naar de gyno :( Ik ben nog steeds niet ongie. :eek: :eek: wat doet mijn lichaam toch met me?????????Gister wilde ik de voetbal vieren,nou was ik vroeger ech een uitgaanstype die wel eens wat bier drink op zo,n avond. Soms wat te veel. En veel rookte. :x :x Maar nu had ik er 2 biertjes gedronken,en voelde echt dat ik moest stoppen bizar zeg?Ik weet niet hoe ik moet uitleggen :rolleyes: maar er zei iets heel sterks in mij dat ik niet meer moest drinken of roken dus dat het ik ook niet meer gedaan. Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt!!!!Alsof er een engeltje op mijn schouder zat die riep stop jet ben zwanger.Sorry voor het rare verhaal.
    Herkend iemand van de zwanger dit?
    groeten jennie72

17. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

28 mei 2006
    692
    0
    0
    Wel meis ik hoop echt voor je dat je zwanger bent en dat dat 'engeltje' een voorteken was :D !!
    Anders over een paar dagen toch nog een keertje testen met ochtendurine?? Zag je echt niets van een streepje, of heeeeeeeeeeeeeel vaag iets??
    Succes!!

18. Niet meer actief

hai die Tasch!ja ik zag wel iets heel vaags maar ja ik denk nog steeds dat ik gek ben dus ja zo van je wilt het gewoon graag zien. Pas later werd hij duidelijker na een paar uur of zo en dat geld niet. :(
    ik zou blij zijn uit deze onzekerheid te zijn. Ik heb ook zin in de meest rare dingen ga ik vanmiddag zin hebben in gebakken kipstukjes.
    En nee ik drink normaal door de weeks echt geen alcohol. Maar dit gevoel was zo sterk gisteravond. ;)
    groeten jennie72

19. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

och wat een onzekerhei nog steeds.
    ik hoop dat je snel wat zekerheid krijgt of dat de datum e rsnel is dat je naar de gyn mag

sterkte meid

20. Niet meer actief

Hallo ik ga morgen ochtend testen. Ik houd dit niet langer meer vol.
    Ik hoop maar dat het goed komt nu. :) kan ik mijn man verrassen als hij thuis komt van zijn werk. :idea: ik laat het jullie wel weten.!!!!!!!!
    groeten jennie72

Deel Deze Pagina