Wat was dat nu weer vandaag?

Discussion in 'Zwanger worden' started by -, Jun 12, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. heleen

heleen Actief lid

Jun 17, 2006
    220
    0
    0
    hoi
    succes met testen morgen hopelijk is hij positief
    groetjes heleen

2. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

heel veel succes morgen met testen meid.
    ga heel hard duimen dat je je man kan verrassen

3. Niet meer actief

Bedankt SAM de zenuwen gieren me door de lijf. :(: :( Ik hoop dat het nu wel goed zit. Maar aan de andere kant denk ik ook waarom zou mij een mooi wondertje geschonken worden?heel onzeker. Als ik jullie verhalen al lees maakt me dat aan het janken. Last van hormonen/zwangerschap/ik heb nog nooit zo,n sterk gevoel hierbij gehad hoop alleen dat ik gisteravond niet over de scheef ben gegaan. Ik heb 2 biertjes gedronken en 2 keer gerookt. Heel stom natuurlijk en iets zei mij dat ik er mee moest stoppen. Ik heb er veel spijt van. :cry: :cry: :cry:
    groeten jennie72

4. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Jennie als je nu zwanger bent, dan kunnen die biertjes en sigaretjes helemaal niks kwaad! maak je daar nu niet druk om!!

5. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,356
    0
    0
    Jeetje meissie, wat moeten dit spannende dagen voor je zijn zeg :confused: Ik ga voor je duimen hoor!! En hopelijk heb je morgen (notabene op vaderdag) goed nieuws voor je mannetje!!!!!!

6. liselotte

liselotte Actief lid

Jun 11, 2006
    446
    0
    0
    Meid ik duim voor je mee hoor!!!!

7. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

Mar 21, 2006
    1,632
    0
    0
    hutje op de hei
    heel veel succes met testen

8. sam mv kylian

he meid,
    maak je niet te druk om die paar biertjes en die paar sigaretten.
    ik ben nog een keer heel erg doorgezakt en erg dronken geweest en gerookt en 2 weken later kwam ik erachter dat toen al zwanger was.
    dus niet te veel zenuwen daarover hoor.

9. janice

janice Actief lid

May 14, 2006
    420
    0
    0
    zo denk ik er ook over. Een paar biertjes en wat sigaretten zijn echt niet erg. En trouwens misschien is het wel niet raak, hoop het natuurlijk niet, en dan heb je je ingehouden voor niets. Ik had gisteren ook een feestje, ben ook overtijd, maar heb wel een paar biertjes gedronken. Vorige maand dacht of liever gezegd hoopte ik dat het raak was, en heb ik opgelet maar achteraf was ik blij dat ik wel gewoon gedronken heb. Iemand zei ooit tegen mij, stel dat het nog een jaar duurt (hoop het natuurlijk van niet), dan onthoud je jezelf van alles. Ik ben wel een half jaar geleden (dus voor we begonnen) gestopt met roken.
    Mijn vriendin is nu 22 weken zwanger en heeft voordat ze wist dat ze zwanger was, en het wel al was, nog gerookt en gedronken. Ze voelde zicht ook schuldig maar de verloskundige zei ook dat het helemaal niet erg is af en toe wat. En zodra je het weet kun je er mee stoppen. En af en toe een glaasje mag ook wel.
    duim voor je

10. Niet meer actief

hai janice. Ik heb verlopig besloten me er bij neer te leggen. En misschien hoor ik wel bij die weinige de een bloedtest nodig heeft. Ik hoop het niet natuurlijk. Dus we gaan maar weer naar de volgende ronde.
    Denk ik. :idea: :rolleyes: Ik heb welspijt van die biertjes. Maar goed het is gebeurd dus.
    groeten jennie72

11. sam mv kylian

he getver zeg, dat je nu nog niks weet.
    misschien toch van de week naar de huisarts terug en vragen om een bloedtest dan???

enne maak je niet gek door die paar biertjes he

12. Niet meer actief

Hai Sam. Ik weet het even niet meer. Misschien is gewoon mijn hormoonhuishouding compleet in de war. Maar het blijft vreemd aangezien ik in begin Februarie al met de pil gestopt ben.
    Bedankt he voor jullie lieve reacties daarom zit ik graag op dit Forum :D
    Het gaat gewoon goed komen maar valt niet mee.
    ;) Groeten jennie72

Share This Page