Wat was dat nu??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bibi78, 25 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Zondag 14 mei begon mijn menstruatie en donderdag was het weer gestopt. Op zch prima allemaal, niets aan de hand. Tot afgelopen dinsdag (23e). Vlak voodat ik naar mijn werk ging verloor ik wat bruin slijm, zoiets als wat ik ook heb voordat de menstruatie begint. Het was zoveel dat ik zelfs was doorgelekt. Nadat ik mij had omgekleed ben ik met maandverband naar mijn werk gegaan. 's Ochtends had ik ook nog iets aan het toiletpapiertje, maar aan het einde van de middag was het weer helemaal over. Daarna niets meer gemerkt. Weet iemand misschien wat dit nu geweest is? Ik snap er niets van.

2. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Was je ongi wel normaal? Dan zou het gewoon een tussentijdse bloeding kunnen zijn geweest. Had je de dag ervoor geklust?

3. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Ja, ik had gewoon en normale ongi. Ik weet alleen niet meer of wij nu zondag of maandag ervoor hebben geklust. :oops: Heeft dat er iets mee te maken?

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja ik denk ook van het klussen, je kan een adertje geraakt hebben.

of.. ben je lang van de pil af?

groetjes

5. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Ik ben met nieuwjaarsdag gestopt met de pil. Had daarna een cyclus van 26 dagen, 37 dagen, 27 dagen en de laatste keer 38 dagen. De eerste 3 maanden hebben we steeds veilig geklust om het ontpillen de tijd te geven. Toen ik namelijk een cyclus van 27 dagen had dacht ik dat het allemaal weer ok was. Ik was dus ook erg in spanning toen ik de laatste maand niet direct ongi werd. Ik dacht "zou het dan toch direct de eerste ronde raak zijn?". Helaas, toch nog geen regelmatige cyclus. We gaan deze ronde gewoon verder klussen, vindt mannetje ook niet erg :p

6. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Weet iemand wat het anders geweest kan zijn? Wie herkent dit?
    (Ben wel een beetje boel nieuwsgierig :) , sorry hoor) :(

7. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Kan het zijn dat je eisprong heel vroeg was en dat het met innesteling te maken heeft?? Zou wel heel vroeg zijn, maar goed, je weet nooit....

8. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Ik ben nog een beetje een leek vergeleken met jullie geloof ik, maar zo'n innesteling is toch meestal ongeveer een week voor de ongi? Dat zou idd wel al erg snel zijn.

9. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Innesteling is 5-10 dagen na ei. Dus als je een vroeg ei hebt zou het kunnen. Maar dan zou het in jouw geval wel een heel vroeg ei zijn.....Weet niet hoe lang je al van de pil af bent. Maar misschien heeft het gewoon met ontpillen te maken....Kan vanalles zijn, dus denk gewoon ff met je mee...

10. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    dat vind ik ook fijn :) . Ik heb zelf ook al lopen speuren bij andere topics. Misschien dat er nog iemand was met soortgelijke ervaring, maar niets gevonden. Ik denk dat ik het maar op het adertje moet houden. Al blijven andere suggesties uiteraard welkom.

11. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Sommigen hebben ook iets bloedverlies bij hun eisprong. Bij jou was de 23ste dag 10 in je cyclus...dus zou een (vroege) eisprong kunnen zijn. Alleen vind ik de afscheiding die je omschrijft dan erg veel. Denk dat het met ontpillen te maken heeft...Voor een adertje vind ik het ook veel. De eerste ronde na stoppen pil, had ik plm een week na de onttrekkingsbloeding weer een bloeding van een paar dagen. Je cyclus heeft bij de ene meer tijd nodig om op gang te komen dan bij de ander...

12. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Ben nu wel heel benieuwd wat de duur van mijn cyclus deze maand dan wordt. Ik hoop het ontpillen nu wel een beetje achter de rug te hebben.

13. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Wanneer ben je gestopt met de pil dan? Heb je vast al ergens genoemd :oops:

14. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Ja, maar dat geeft niet hoor ;) Ik ben met nieuwjaarsdag gestopt met de pil.

15. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Bibi,

Je cyclus lijkt een beetje op die van mij..
    Een normale maand, dan een iets langere maand. En ik zou er vanuit gaan dat je nu dus de normale maand hebt en dan volgende periode (als die komt) een langere periode. (ik zit op 29 dagen ene maand en op 35 dagen de andere maand). Ik hou het nu in de gaten met tempen, zodat ik weet wanneer eisprong is geweest, en dus wanneer ik ongesteld zou moeten worden. (En helaas het komt wel elke keer uit, dwz ik word ongesteld)

Ik zou denken dat je een bloeding hebt gehad met betrekking tot de ei sprong, heb dit zelf niet, maar ik heb van anderen gelezen dat dit wel zo mogelijk is. Hoop dat het maar eenmalig was, lijkt me niet prettig namelijk.

Groetjes Daphne

Deel Deze Pagina