Ik en mijn zoontje worden elke nacht geprikt, in het begin hielpen anti muggen hangers/doosjes nog maar het lijkt wel of ze steeds agressiever worden! ook al smeer ik ons in, we worden alsnog geprikt. vanochtend werd ik wakker met een dik oog (op mn ooglid geprikt) en mijn zoontje met een dik oor. ik word er onderhand helemaal gek van, we zitten helemaal onder de muggenbulten. azijn helpt niet, citronella niet, lavendel niet, kruidnagel niet, speciale doosjes enz niet meer (en ze zijn nog wel werkzaam), deet niet.. horren voor alle ramen ga ik niet doen, het is een huur huis. wat kan ik nou nog meer doen?? moet ik echt met die agressieve spray gaan spuiten? dat durf ik eigenlijk niet ivm mijn zoontje..
Hier de spray en de ventilator. Muggen kunnen niet tegen tocht? Iets met te licht zijn enzo In totaal heb ik deze zomer, tot nu toe, 3 muggenbulten gehad. Ik ben overigens allergisch voor ze.
Vergeten te zeggen! heb ook in elke slaapkamer een ventilator vol aan staan.. volgens mij hebben we echt monstermuggen ofzo!?
Doen we al, maar kan natuurlijk wel nog even extra goed gaan zoeken! die sneaky bastards zijn goed in verstoppen..
in elk geval even controleren of je nergens stilstaand water hebt. In de tuin of op balkon, of misschien ergens bij een regenpijp........ daar leggen ze namelijk hun eitjes in!
we wonen helaas aan het water, dus dat verklaard wel waarom er zoveel zijn.. zal mn vriend alsnog even in de dakgoot laten kijken!
Wij hebben een extra grote klamboe en voor de kinderen deze: http://www.kidsshopkleinduimpje.nl/N_frame.html?http://www.kidsshopkleinduimpje.nl/N_grp_34-1.html
Als ik weet dat er een mug aanwezig is spray ik met dat roxasect. Daarna lekker luchten en ze kunnen niet meer leven. Anders toch maar een hor kopen hoor.. je kan niet veel anders.
ik kan daar niet mee slapen ik hang graag half uit bed en dan heb ik dat ding in mn gezicht aghja, dan moet ik het maar uithouden tot ze weg zijn of toch een hor kopen. voor mijn zoontje ga ik wel even een klamboe halen!
Ik heb weleens gehoord dat het slikken van Vitamine B helpt! Het schijnt dat je dan een geur afscheid (die wij niet ruiken), die muggen niet lekker vinden, en je dus niet prikken
Horren! Wij hebben bij de jongens allebei een hor en bij onze kamer zitten rolluiken waar ze niet doorheen komen. Helpt perfect! Mn zoontjes zijn tot nu toe allebei 1x geprikt en wij helemaal niet. Bij 1 van mn zoontjes hadden we nog geen hor, mijn man had 's avonds het raam open laten staan omdat het zo warm was en vervolgens zaten er 4 muggen in zn kamer.
Ja dat is een goed idee! die kan ik inderdaad wel halen hopelijk beschadigd de lijm van de klittenband strips de kozijnen niet, mijn huisbaas is nogal moeilijk. maar pech hoor, beter dan al die muggen.
meestal is die lijm behoorlijk slap en blijft het dus maar moeilijk plakken. Anders misschien op zoek gaan naar inzethorren die je op maat kunt maken. Is wel een iets duurdere oplossing maar wel betaalbaar. Wij hebben er dus laatst een van de gamma in elkaar gezet want we hebben een draai-/kantelraam daar kunnen niet alle horren in.