hihihi dit krijgt hij nog regelmatig te horen hoor! en achteraf voelt hij zich ook schuldig. op dat moment kon ik niets anders dan puffen! hahahaha.
Ik liep tot voor kort al een paar weken te kwakkelen qua gezondheid. Nirt helemaal fit, maar ook niet echt ziek. Uiteindelijk twee weken geleden naar huis gestuurd op het werk en me toch echt ziek moeten melden die vrijdag.. afijn, twee dagen oxazepam en voor het weekend codeine. Nu is mijn man doordeweeks niet thuis, dus ik sta er alleen voor met twee kinderen, werk, huishouden en een dolle hond.. maar omdat ik dus ziek was (donderdagnacht van ellende lopen spugen) was er in huis weinig gebeurd die week. Hij komt op vrijdag thuis en ik krijg me toch een commentaar:x 'is het nu zo moeilijk om het huis bij te houden, de was tussendoor te doen blablabla. Wat doe je de gedganse dag?! Ja halloooo ik hoest de longen uit mn lijf, koorts, kots alles eruit en ben duizelig als ik rechtop sta.. aaargh. Uiteindelijk na dat weekend een ab-kuur gekregen, toch bronchitus. Afijn, ik bedacht me ineens een plaatje die ik op facebook had gezien een tijdje geleden. Ik heb de vrijdag dat hij thuid zou komen dus he-le-maal NIKS gedaan. De was laten opstapelen, bende op de eettafel gemaakt en alleen het hoognodige aan boodschappen in huis gehad. Het was schoon in huis, maar daar was alles mee gezegd. 'DIT is het gevolg als ik NIKS doe in huis. Succes met opruimen!'
Mijn kerel loopt nu al 2 weken te vertellen dat zijn managers hem überhard stressen op zijn werk, omdat mijn bevalling mogelijk de bedrijfsstructuur in gevaar brengt - omdat mijn partner onmisbaar is voor die twee dagen. (Let wel: het is een bedrijf met meer dan 500 werknemers, verdiend miljoenen in meerdere landen - en toevallig is mijn partner 'onmisbaar', maar willen ze hem in september wel 'laten gaan') Ik hoor helaas steeds vaker: Als je maar wel volgende week bevalt en niet over twee weken. Nee, het zou écht heel erg zijn als je over 2 of 3 weken bevalt. Dat zou echt niet cool zijn. Ze doen het in hun broek van angst! JA WAT WILLEN ZE NOU? Dat ik het kind eruit laat snijden ofzo? :x Die druk die erop staat ervaar ik niet als prettig.
Dat is toch niet echt hork gedrag toch? Ik loop hier ook regelmatig in enkel een onderbroek door het huis, dus als het 's avonds donker is, doe ik ook zelf de gordijnen oid wel.
Hier trouwens nog de hork actie van vriend. Heeft zich er later echt heel schuldig over gevoeld en heel vaak excuses gemaakt; Ik dacht dat de tweede mk begonnen was 's middags, maar het zette eerst niet door. Niet fit dus vriend ging allen op bezoek bij vrienden van ons. Mk zette dus wel door dus ik probeerde hem te bereiken door bellen en appen. Maar de telefoon stond zacht. Hij zag het dus pas om drie uur 's nachts toen hij thuiskwam en ik dus al lag te slapen.
Zoals in mijn eerste post staat, ik besef me heel goed hoeveel hij doet. Maar steeds kleding die per ongeluk in de droger of met de handdoeken worden meegewassen, dat vind ik zonde. Dat mag toch?