hey dames. ik heb een vraagje. heb af en toe enorme kramp helemaal onder in me baar moeder dat gaat samen met harde buiken en duurt soms wel 20 a 30 seconde ook trekt de kramp soms een beetje door naar me lies zijn dit voor weeën en is dat niet wat vroeg ? ik maak me best een beertje zorgen ik ben zo bang dat het te vroeg komt iik hoop dat iemand me kan helpen liefs shirley
Ik voel ook regelmatig al wat krampjes. Mijn vk liet mij echter tot 30 weken om de 4 weken en nu maar 1 keer in de 3 weken komen, aangezien ze het super vind gaan. Dus ik denk dat je je niet al te veel zorgen moet maken. Wie weet is de beeb wel al aan het indalen en voel je dat. Als je echt twijfelt, bel de VK. Daar zijn ze tenslotte voor! Succes
ik moet nu om de 2 weken komen ondanks dat alles tot nu toe eigelijk perfect verloopt. ik had wel eerder krampjes gehad maar nog nooit zo heftig meschien tog maar even bellen dank je wel voor je reactie. ps. duuren die krampen bij jou ook zo lang en heb je dan ook harde buiken er bij ?
De laatste daagjes voel ik idd de krampjes wat regelmatiger en langer (zoals nu) en harde buik...dat is zo dubbel want mijn beebje ligt lekker laag tegen de buikwand. Ik voel nu bij ook iets hards, maar of dat nu de baby is of een harde buik...
Hier precies hetzelfde en word er een beetje gek van.. Heb er ook steken bij in mijn vagina.. Misschien indalen?
Het kan hoor en het hoeft helemaal niet te betekenen dat je kindje eerder komt. Ik ben nu voor de derde maal zwanger en bij mijn eerste twee kinderen had ik al van rond de 25 weken pijnlijke harde buiken en lichte voorweeên, naar mate de tijd vorderde werden die intenser, en zorgde die ervoor dat mijn BMM verstreek en lichtjes open ging.Zo had ik bij beide rond de 32 weken 2cm ontsluiting. Al bij al ben ik twee keer netjes op tijd bevallen! Nu heb ik ook al last van voorweeên, half verstreken BMM, geen ontsluiting. Als je te druk betn krijg je er meer last van, dus tijdig gas minderen en regelmatig rusten. Als je een voorwee of pijnlijke harde buik krijgt die bvb een halve minuut aanhoudt dan is heel je buik hard, ook de bovenkant van je baarmoeder, langzaamaan word die dan terug zachter. Voel bvb enkel onderaan een harde bal dan is het je kindje die je voelt , ook bewegingen kunnen harde buiken geven.