Ik weet dat het heel vroeg is, maar gisteren had mijn vriend mijn buik ingesmeert en hij vertelde een grapje. ik lag met mijn hand op mijn buik en ik moest lachen en toen voelde ik een duidelijke PLOP. het was een vreemde gewaarwording en werd er meteen emotioneel van... zonder er verder over na te denken.. had heel sterk het gevoel dat het de kleine was ook al is het erg vroeg.. zou het kunnen dat door het lachen hij/zij iets omhoog wipte? en voelt het als een plop? als een soort belletje dat knapt of zo... heb het in elk geval nog nooit eerder gevoelt en het was duidelijk aanwezig! nog een fijne dag gewenst!
Hey, Ik heb dit sinds dit weekend ook! Het voelt als kleine belletjes, en hele lichte duwtjes, ik heb dit nooit eerder gevoeld en ben, net als jij erg benieuwd of dit de beeb zal zijn...
Ik ben nu 20 weken bijna en sinds vorige week voel ik de baby maar niet regelmatig .. Althans ik denk dat het de baby is .. ! Maar je voelt vanzelf wel of het je baby is hoor egt
Zou best kunnen dat het de baby is hoor. Ik lees 't wel vaker, dat 'ie al zo vroeg gevoeld wordt. Ikzelf voelde 'm helaas pas met 21 weken (voorliggende placenta), maar het waren bij mij ook heel duidelijk plopjes.
ik weet nog dat de verlos zei dat ze hem heel makkelijk kon voelen, de baarmoeder dan.... aaah.. kom plopje, plop nog eens! Je voelt het en je weet het toch ergens.. dit is iets nieuws.... ben verliefd.. en moe!
gisteren niet geplopt, maar heb ook bewust niet echt gevoelt anders ga ik me daar weer druk om maken! bedankt voor jullie reacties!
Dit kan indd wel ! Ik voelde mijn beeb al rond de 12de week.. Als een soort belletje dat door me buik heen vloog Vanaf de 16de week ongeveer werd dit steeds duidelijker en voelde ik het ook schoppen, wen maar vast aan het PLOP gevoel, want zodra het tegen je blaas aan begint te schoppen of bij je baarmoeder mond, voel je niks anders dan: PLOP!
Dat moet toch wel je babay geweest zijn! Misschien vond hij je vriend ook wel errug grappig ! wat geweldig dat je 'm al zo vroeg gevoeld hebt... ik denk dat het idd verstandig is om je er nu niet teveel op te focussen, want in het begin kan het heel onregelmatig zijn en ook weer een poosje wegblijven. Al hoop ik natuurlijk heel hard voor je dat je nu blijft plop-pen! Helaas heb ik met m'n bijna 16 weken nog niks duidelijks gevoeld. Ik heb wel het gevoel van die energie in m'n buik, maar dat had ik al helemaal in het begin (wordt nu wel veel sterker). Soms denk ik dat ik een bbelletje voel...maar dan is het weer weg en denk ik dat ik het bij elkaar verzonnen heb! Ik kijk er zo naar uit om die mup te voelen! Gisterenavond wel weer lekker het hartje geluisterd met m'n AngelSounds; gaat heerlijk tekeer, dat doet me goed! Plop ze, Monique
ja zo'n angelsound lijkt me ook super, maar ben bang dat ik me er teveel op ga focussen! mijn buik begint nu onder mijn navel stevig aan te voelen, die schijtlaars van een vriend van me durft er amper aan te komen.. dadelijk heeft ie een deuk op zijn kop haha.. ga ff tukje doen...
Hey, ik ben nog niet zo lang zwanger als jullie, maar heb die plopjes ook. Echt luchtbelletjes die kapot lijken te knappen. Lijkt me bij mij alleen sterk dat dat al het vruchtje is. Zal wel in mijn darmen zitten dus denk ik. Gisteren was het alleen zo hard dat ik er echt van schrok. Nog niet eerder gehad. Darmen liggen alleen wel wat anders dan normaal en werken wat anders dan normaal, ook een goede verklaring dat ik het sinds kort pas voel.
Kan idd heel goed de bibi zijn geweest ikzelf voelde de kleine met 15 weken.. maar ook niet elke dag.. nu schopt de kleine fliep zo hard dat het van mij ook best een beetje minder mag haha Geniet maar lekker van die plopjes in je buik!