hoi, ik ben 39+3 weken zwanger van onze eerste. en sinds vanacht 2 uur heb ik menstruatie achtige krampen. eerst waren ze heel licht en dicht op elkaar. nu zijn ze al pijnlijk met zn 10 minuten er tussen. en lijken steeds verder uit elkaar te gaan maar ook steeds pijnlijker te worden. ze lijken niet echt op de oefen weeen van een paar weken geleden, toen deed heel mn buik mee en nu enkel mn onderbuik, bekken en rug. ook ben ik erg misselijk wat ik de hele zwangerschap nog niet heb gehad en overdag erg aan de diaree geweest. de slijmprop komt ook sinds gister der uit. kan ik er vanuit gaan dat de bevalling gaat beginnen of is dit nog allemaal voor werk en kan het nog dagen duren?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik denk dat je misschien gaat beginnen ja!! Bij mij zijn allebei mijn bevallingen begonnen met het verliezen van de slijmprop. Ook de menstruatie achtige kramp die je omschrijft waren bij mij ook weeen. Maar ik heb diezelfde krampen ook al voorweeen gehad. Tis moeilijk he omdat het bij iedereen zo anders is. Ik hoop voor je dat jou kindje lekker komt. Hij-zij zal vrij groot zijn zie ik?? Die van mij waren ook allebei groot en ook te vroeg geboren. De eerste was de grootste. De tweede was voor onze begrippen klein, maar in het ziekenhuis vonden ze hem groot (niks gewend zeker haha) kindje 1 uit 2007: 4360gr geboren met 39,1 weken. 10 uur weeen en anderhalf uur persen. Kindje 2 uit 2009: 3895gr geboren met 38,3 weken in 5 uur weeen en 5 minuten persen. Heel veel succes en ik hoop dat je inmiddels lekker op gang bent gekomen. Liefs
nog weinig veranderd hier, maar de krampen zijn gelukkig nog niet weg. ik hoop heeeeel erg dat je gelijk hebt, wij zijn er klaar voor! geeft me toch hoop om te horen dat het bij jou ook zo begon.
hier precies hetzelfde...maar bij mij zijn me vliezen gisteravond gebroken...maar zet nog niet echt door... maar ja gaat nog wel effe duren denk ik...... groetjes vivian
Spannend Marieken! Klinkt wel of het is begonnen. Bij mij werden de weeën ook niet echt heftiger. Dat gebeurde pas toen de vk met 6 cm de vliezen brak. Heb je de vk al gebeld? Succes!!
ik heb sinds vannochtend 08:30 steeds menstruatiepijn ongeveer om de 20 min ben 37+5 nog geen slijmprop verloren niks. erg apart hoop dat ze nog even wacht want er staat een keizersnede gepland voor volgende week vrijdag maar ja we wachten het wel even af misschien is het loos alarm.
heb de verloskamers gebeld en mag komen als ze om de 5 min zijn of mn water breekt. helaas zakken de weeen gelijk af zodra ik ga lopen of iets doen dus ben beetje bang dat het toch loos alarm is. vandaag eerst maar een dagje bed, wie weet zet het dan door. vind het allemaal nogal raar en spannend.. corien en anoniempje ook veel succes en sterkte!
spannend hoor ik liep eerst ook gewoon zo rond, pas op het laatst kreeg ik goed last van de weeen! succes meis!
idd spannend marieken jij ook heel veel succes hoop voor je dat het doorzet dat onzekere wel of niet is zooo vervelend.
het blijft door gaan.. ze worden steeds pijnlijker maar komen niet echt dichter op elkaar. soms vallen ze een tijdje weg.. half uurtje ofzo en dan komen ze weer om de 8 minuten. begin me toch een beetje zorgen te maken, want dit hou ik niet heel lang meer vol. de wee duurt al bijna een minuut en laat me gillen. ook blijf ik zo misselijk, diaree en overgeven. __________________
Spannend! Als ik het goed begrepen heb ga je in het ziekenhuis bevallen waarom bel je ze niet zodat ze kunnen checken hoeveel ontsluiting je hebt? Je schrijft zelf al....dit hou ik niet lang meer vol. Bij m'n eerste begon het s avonds om 21.00 en uiteindelijk om 5.00 uur heb ik het zh gebeld....kon komen en had 2 cm ontsluiting....mocht gelijk blijven...ben onder de douche gaan staan....toen 3 cm...en toen heeft gyn m'n vliezen gebroken, want die waren nog intact....en daarna ging het stukken sneller. Suc6! Zet hem op he Mirre
Je hebt zeker kans dat het begonnen is. Zo was het bij mij ook. Om de 10 minuten tot het moment dat mijn vliezen braken toen ging het ineens snel. Succes
oeh spannend. ik denk dat je begonnen bent meis. als je het niet meer trekt bellen hor ook al heb je nog geen weeen om de vijf minuten!
Ja, ik denk ook dat je begonnen bent/ bezig bent! Net wat Mik zegt....als je het niet meer trekt echt bellen hoor!!!
nou ik denk dat ze al wel begonnen is want geen berichtjes meer maar wil toch heel veel sucees wensen