Maandag VK. Misschien gaan we voor een 2e

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door draak86, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Hey meiden.

Ik heb maandag een afspraak staan bij de VK. Het is een (zoals zij het noemde)een pre-conceptioneel-consult (altijd leuk bij galgje:p).

Even korte uitleg. Bij de bevalling van Kyan braken me vliezen en er gebuerd vrij weinig, 24uur later ook niet dus hop naar ZKH. Toen bleek zijn hartje niet goed meer te gaan en kreeg dus een speodkz. Kyan heeft een week in het zkh gelegen waarvan de eerste 2 dagen kritiek, het was er op of eronder. Later bleek dat de oorzaak een B-streptococ inf was. Toen is me al op het hart gedrukt dat een evt volgende bevalling zou gaan plaatsvinden met preventief een Antibiotica infuus. Ook de bevalling zelf, de gyn iig, heb ik niet als prettig ervaren en ook de pijnstilling erna. Ben om half 7 s'avonds bevallen. Heb direct na de kz een morfine prik gehad en voor het slapen. De dagen erna allen paracetamol wat bij niet afdoende was. Bijkomstigheid; kyan zat erg vast en er is door 2 man met ellebogen in mijn buik gepord en geduwd dus mijn hele buik deed zeer. Tot zover de uitleg.

Lang hebben we getwijfeld over een tweede en we neigen steeds meer naar een ja toe. Onderdeel van onze beslissing is of er evt weer gevaren zijn bij een tweede en of het mogelijk is een ander zkh te nemen. Dus vandaar maandag op gesprek.

Het begint nu langzaam wel een beetje 'echt' te worden omdat we ipv alleen maar praten en fantaseren erover nu toch ook echt actie gaan ondernemen voor het maken van een tweede frummel. Eigenlijk stom misschien maar gewoon kriebels ervan en vind het nu al spannend hahaha/

Naja eigenlijk beetje onzinnige post maar wilde het alleen even kwijt.
    Thanx for listening (reading eigenlijk)

2. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Gefeliciteerd met jullie beslissing om voor een 2e frummel te gaan en succes in het ziekenhuis maandag, spannend hoor!

3. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    We hoeven gelukkig alleen eerst even naar de verloskundige. Vind het gewoon spannend terwijl er nog niets vast staat, maar gewoon het idee dat we een stapje dichterbij zijn met het maken van een beslissing

4. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Spannend hoor! Ik wens je heel veel succes toe.
    Hier blijft het nog even bij fantaseren!

5. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    #5 verrassingsei, 25 feb 2010
    Laatst bewerkt: 25 feb 2010
    Ow ja sorry, nu zie ik het staan dat je naar de VK moet, had geloof ik verkeerd gelezen:p
    Heb het ziekenhuis verhaal samen geplakt met de VK.
    Nee er staat nog niets vast, maar elk stapje dichterbij is er 1 toch?
    Geniet er maar van!:D

6. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Haha geeft niet hoor. Maar het is gewoon even spannend. Ook omdat ik begod niet weet wat er uit het gesprek gaat komen... Maja nog een paar dagen en dan weet ik het;)

7. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hahaha, helemaal grappig dat je al de kriebels krijgt van je aanstaande afspraak :D Maar kan me goed voorstellen dat het hiermee wel heel "echt" gaat voelen. Hoop dat ze jullie een beetje gerust kan stellen en dat jullie maar snel een betere bevallingservaring krijgen!

Deel Deze Pagina