Hoi dames, even een vraagje. Ik ben ondertussen bijna een week over tijd, gisteren nog getst maar helaas negatief. Nu gaan we vanavond uit eten, en ik vroeg me af of ik alles gewoon mag eten of dat ik bepaalde dingen voor de zekerheid toch beter kan omzeilen? Drinken doe ik toch al niet, dus dat is geen probleem, maar aangezien je veel voedingswaren zoals rood vlees enzo officieel ook niet mag hebben als je zwanger bent voreg ik me af of dat kwaad zou kunnen mocht ik toch zwanger blijken te zijn? Alvast bedankt voor de reacties
Hoi hoi, Als ik in jouw schoenen zou staan, dan zou ik me waarschijnlijk laten leiden door de mogelijkheid dat ik zwanger zou zijn en mijn bestelling hierop aanpassen. Er zijn vast nog een boel andere dingen op de kaart die je wel gewoon mag eten? Ik denk dat ik gewoon het risico niet zo willen nemen. Een ander vindt het misschien overdreven, maar dat is hoe ik er over denk Geniet van je avondje uit!
Nou was nog lastig, we waren in een buffetrestaurant met bijna alleen maar roodvlees mogelijkheden. Maar goed me er zo veel mogelijk omheen gemanoufreerd zonder argewaan te wekken, gelukkig hadden zo ook veel dingen met asperges Bedankt voor het meedenken!
Nou - goed gedaan dan hoor! Het kan nog flink puzzelen zijn, niet? Wanneer ga je weer testen? Ik ben gisteren ook onverwacht uit eten genomen door manlief, nog wel naar een sushi restaurant.. zucht.. Aangezien ik momenteel zit te wachten of het gelukt is of niet (pas 10 juni mijn NOD) ook maar rekening gehouden met de mogelijkheid dat.. Dus lekker van de rauwe vis afgebleven (helaas.. ik ben gek op sushi) en gegaan voor alles wat gegaard was en natuurlijk de heerlijke gegrilde gerechten. Het grote voordeel is wel dat ik, zolang niet duidelijk is of het gelukt is of niet, ik van manlief geen kattenbakken mag verschonen. Goh... vervelend!
Ik zou me hier toch niet al teveel zorgen over maken, hoor. Ik ben 3 maanden overtijd geweest (door pcos) en had ik dan al die tijd rekening moeten houden met een zwangerschap? Dan had ik al die tijd niets meer gemogen.. Als je positief test, ben je zwanger en dan kan je met dat soort dingen rekening houden. Tot die tijd is dingen niet of wel eten niet nodig.
Zorgen, zorgen.. zo zou ik het niet willen noemen. Er rekening mee houden is toch iets anders dan je ergens zorgen over maken, toch? Ik ben gewoon voorzichtig, bij die keuze voel ik me goed. Moet ik ook wel zeggen dat ik de klok gelijk kan zetten op mijn 28 dagen cyclus... misschien dat dit dan verschil maakt? Nahja, iedereen doen waar zij zich het beste onder voelt, toch?