hallo allemaal, ik wilde even kwijt dat ik misschien zwanger zou kunnen zijn ik denk dat mijn testen negatief waren omdat ik mijn eisprong heb gevoeld maar wel erg laat! ongv anderhalve week geleden namelijk... gister heb ik zowel boven de vaatwasser die aan moest, staan kokhalzen en zodra ik bij de kliko kom ook! ik heb nooit braakneigingen gehad! zelf niet met mijn eerste zwagerschap.. nu de vraag als ik niet zwanger ben hoe kan ik dan last krijgen van kokhalzen die kan je toch niet onbewust aanpraten lijkt mij. iemand hier ervaring mee? en ik kan pas over aantal dagen weer testen als ik van mijn late eisprong uit moet gaan. gr frietmiep
Als je anderhalve week geleden je ei heb gehad heb je te vroeg getest. Je zou nu dan op 10 dpo zitten? Niet vervelend bedoeld maar ik lees vaak genoeg dat meiden die misselijk zijn / braakneigingen hebben en toch ongi worden. Wacht nog maar even af....
Ik denk ook dat je wat te vroeg hebt getest. Verder kun je helaas ook misselijk worden zonder zwanger te zijn. Volgens mij kun je van heel veel progesteron ook een beetje misselijk worden en dan hoef je niet altijd zwanger te zijn (hoewel de kans op een zwangerschap dan wel groter is). Maar misschien ben je wel gewoon hartstikke zwanger en heb je alleen te vroeg getest. Ik zal duimen voor een positieve test!
Oestrogeen, dat gaat altijd na je ei omhoog omdat je lichaam zich wel voorbereid op een evt bevruchting. Het is nu juist of het innestelen lukt en vanaf dan kun je positief gaan testen aangezien ongv 48h na nesteling HCG zichtbaar in het bloed moet zijn.
Ik werd trouwens ineens in week 7 pas misselijk, de braakneigingen ect wat je daarvoor krijgt is er echt NIKS bij! Random in het openbaar over jezelf heen overgeven zulk soort ongein..
hallo allemaal! bedankt voor jullie reacties heb vandaag toch positief getest!! mijn gevoel zei het al en nu is het ook echt zo ben nog helemaal ondersteboven ervan is ook niet gepland maar zeker welkom! heb een dochter van 2,5 en toen was ik ook voor het eerst zolang overtijd... wel ooit 1 tot max 3 dagen maar nooit langer.. voor de dames die nog in onzekerheid zitten of bezig zijn hopelijk hebben jullie ook allemaal het geluk hebben op een positieve test! nogmaals bedankt voor jullie reacties! gr frietmiep
Gefeliciteerd! Bij je eerste echo geven ze misschien wel wat meer een idee van tijd en als je de data even opschrijft kun je straks terug rekenen wat je mogelijk gevoeld hebt Zowiezo leuk om alles bij te houden!
hallo void, ja dat zou indd kunnen ja dankje voor de tip wil nog even wachten met een echo wil zeker weten dat we al wat zien en niet met 5 weken al... dan kunnen ze nogal verwarrend doen dus bel deze week voor een afspraak voor evt over 2 weken! ik zie dat jij al een heel eind bent zeg! geniet er maar van! is het je eerste?
Ik testte altijd negatief, bij vier miskramen maar ook bij 1 zwangerschap... resultaat zit nu bij me op schoot. Ik was al 8 weken zwanger en heb nooit een positieve test in handen gehad. Maar fijn dat de test nu wel positief was! Gefeliciteerd!