Wat was erger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zeepje3, 7 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Misselijkheid hele zwangerschap bijna. ..
    Is niet fijn om daar maanden mee te lopen. Je weet waar het voor is.
    Maar de bevalling duurt niet maanden.
    😉Thank god.
    Dus de misselijkheid waar ik ben wat ik at Hoelaat het ook was..

2. Shinestar31

21 apr 2016
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Zeker weten de misselijkheid! Bijna einde 1e trimester maar verlossing aub?! Ik zie nu al uit naar de bevalling

3. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb nog geen bevalling meegemaakt, maar kan me niet voorstellen dat ik dat heftiger ga ervaren dan de misselijkheid.

Ben 2 maanden volledig bedlegerig geweest inclusief zkh opname en pas sinds een week is de misselijkheid echt aan het weggaan.

Heb er echt een soort trauma aan over gehouden.
    Bevalling is pijn, misselijkheid is onmacht en je maandenlang belabberd voelen.

4. MamaOktober13

MamaOktober13 Bekend lid

15 feb 2013
    869
    31
    28
    Noord-Brabant
    Absoluut de misselijkheid. Bevallen was hier zeker van nummer 2 appeltje eitje!

5. Piep2016

Piep2016 Fanatiek lid

30 apr 2016
    1.408
    952
    113
    Twee hele heftige bevallingen gehad en bij beide tot ongeveer de 16 weken misselijk geweest en ik ervaar de misselijkheid toch echt wel als erger...heb nu nog bij sommige geuren dat ik dat gevoel weer ervaar...

6. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Hier geen hele erge misselijkheid meegemaakt. Duurde wel langer dan alleen tot 12 weken bij beide kinderen, maar ik vond dat alleen maar vervelend verder niks.
    De bevalling vond ik meer dan vervelend ;) Maar aan de andere kant was dat weer een hele mooie ervaring ondanks de pijn en heeft het een grote indruk gemaakt, en dat vond ik van de misselijkheid weer niet :p

Ik denk dat je het niet met elkaar kan vergelijken.

7. Esther311

Esther311 Actief lid

2 mei 2016
    178
    3
    18
    NULL
    NULL
    Absoluut de misselijkheid! Een van de redenen dat ik opzag tegen een nieuwe zwangerschap. Bevallen doet absoluut pijn, en ja ook tijdens de bevallingen overgegeven, maar dat toch veel liever dan misselijk zijn.

8. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    na vrijwel uitgedroogd geweest te zijn bij de eerste, vind ik een bevalling toch een stuk 'leuker' ja... ook al was dat natuurlijk ook geen pretje, maar niet eens meer een glas water binnenhouden was vreselijk... grapje duurde tot een week of 20...

9. Vogelmeisje

Vogelmeisje Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.036
    303
    83
    De misselijkheid! Ik was er zo ziek van 9 maanden dag en nacht.

10. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Absoluut de misselijkheid!! Vreselijk gewoon! Wel moet ik toegeven dat alle drie mijn bevallingen mega makkelijk en vlot waren. Ik zou nog 10x willen bevallen maar zwanger zijn(hoe bijzonder ook) absoluut niet meer!

11. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Oh bij mij echt de zwangerschap. Ik heb goede zwangerschappen gehad maar de bevalling duurt relatief kort en niet een paar weken.

12. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Grappig dat heel veel de misselijkheid toch erger vonden.

Bij mij staat mijn bevalling toch verser in het geheugen dan de misselijkheid. Dus ik denk dat ik de bevalling toch erger vond. Hoewel het eigenlijk niet met elkaar te vergelijken is.

13. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Ik kan niet kiezen...een bevalling is echt hels, maar duurt relatief kort. Die misselijkheid (en braken) duurde 24/7 en eindeloos. Ik denk toch dat ik liever een bevalling doormaak, dan nog een keer mezelf ruim 20 weken ziek voelen.

14. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Misselijkheid met stip boven aan.
    Bevalling was bij mij appeltje eitje. Tuurlijk wel pijn en dagen erna ook nog maar misselijkheid vond ik 100 keer erger.
    Nu ook net weer zwanger en voel me smorgens echt kl*te. Bah kan me nu even niet snel genoeg voorbij gaan

15. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    Nooit misselijk of ziek geweest.en 4 makkelijke bevallingen gehad, hopelijk nr 5 ook. Dus vond bij de niet erg

16. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Bij de eerste zeker de bevalling.. Man o man wat duurde dat lang zeg.. Vind het ook niet te vergelijken. Die misselijkheid is vreselijk maar uitscheuren vond ik ook niet heel prettig :D

17. Maranne

Maranne Actief lid

23 okt 2013
    252
    0
    16
    Arnhem
    De misselijkheid.

HG zwangerschap(pen) hier. Niets is erger dan de machteloosheid.
    Al had ik bij de eerste een horrorbevalling gehad, dan nog zou ik voor de misselijkheid gaan.

Gelukkig was het een heel goede bevalling, dus mag ik zeker niet klagen!

18. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

Misselijkheid! Brrr...

19. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik vond de bevalling erg, maar doordat het maar anderhalve dag was wel minder erg dan de misselijkheid. Ik ben van week 6 tot en met week 29 misselijk geweest met overgeven en heb 3 keer in het ziekenhuis gelegen.

Maar in feite is het niet te vergelijken. Het zijn zulke verschillende dingen.

20. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    de bevalling!
    maar ik heb geluk gehad dat ik bij beide kinderen eigenlijk niet misselijk ben geweest.
    alleen smorgens een beetje een weeig gevoel in mijn buik de eerste weken

Deel Deze Pagina