Wat was erger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zeepje3, 7 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.159
    23.239
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    De bevalling by far!

2. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Misselijkheid! 17 weken non stop overgegeven en je ziek voelen. Niks kunnen eten etc . Nee hoor doe mij maar een 8 uur durende bavalling 😄

3. Rubydooby

Rubydooby Actief lid

4 sep 2016
    156
    1
    18
    Vrouw
    Buitenland
    De bevalling was erg pijnlijk, ik had rug weeen, buik ween en beenween en totaal uitgescheurt, maar het duurde maar 4 uurtjes, de misselijkheid die maandenlang duurt vind ik toch erger en ik had het 24/7. Ik heb bij de eerste zwangerschap alleen maar kunnen liggen tot aan 18 weken, ik kon echt totaal niets doen en ik ben nu weer ontzettend misselijk, gelukkig niet zo zwaar als de eerste keer, maar een dag voor mijn 5 maanden oude baby zorgen breekt mij op met de misselijkheid erbij.

4. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.696
    4.304
    113
    noord holland
    Grappig, ik heb mezelf een tijdje terug afgevraagd of ik nog een keer zwanger wilde zijn. En het eerste wat me te binnen schoot was 'nee, want dan moet ik weer bevallen' . Terwijl ik last van HG heb gehad tijdens alle drie de zwangerschappen, extreem misselijk en pas na ongeveer 18-20 weken weer enigzins normaal functioneerde en mijn bevalling ongeveer 2 uur duurde haha. Bevalling vond ik heel heftig! Maar achteraf gezien kun je het maar beter zo hebben natuurlijk. En als ik goed nadenk was de misselijkheid weer zo vreselijk om mee te maken. Dus als ik nadenk geef ik toch een ander antwoord dan als ik benoem wat er als eerste in mij opkomt haha.

5. gizmolilo

gizmolilo Actief lid

9 apr 2016
    228
    1
    0
    NULL
    Culemborg
    Beide vielen mee de bevalling wat hier een eitje zou het zo over doen ik ben wel ingeknipt en als ik eerlijk ben ik vond de hechtingen erger dan de bevalling zelf

6. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    De misselijkheid.. Omdat dat weeeeeeeeeken duurde blegh.
    Bevallen was niet prettig en het was geen makkelijke bevalling. Maar wel mooi en ik was het direct "vergeten".
    Maar die misselijkheid echt wat een kakkwaal is dat.. poeh.

7. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.291
    17.174
    113
    1: de misselijkheid
    2: de bevalling (amper misselijk geweest haha)
    3: de misselijkheid

Bij de bevalling weet je tenminste nog waarom het pijn doet, die misselijkheid dient volgens mij nergens voor :D En het duurt geen weken/maanden:cool:

8. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    De bevalling met 7 ruggeprikken uiteindeljk volledige narcose en infectie achterna

Dan vielen die 20 weken kotsen wel mee hahah

9. motheroftwo

18 dec 2015
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu al vijf weken zwaar misselijk en ik kan je zeggen dit is verschrikkelijk. Je weet ook nooit wanneer dit overgaat. Met een bevalling weet je in ieder geval dat het niet lang gaat duren.

10. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik ben tijdens mijn zwangerschappen weinig tot niet misselijk geweest, bevallingen waren ook prima te doen. De harde buiken en slapeloosheid daarentegen vond ik echt hels.

11. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

De misselijkheid vond ik het ergste

Deel Deze Pagina