Misselijkheid! 17 weken non stop overgegeven en je ziek voelen. Niks kunnen eten etc . Nee hoor doe mij maar een 8 uur durende bavalling 😄
De bevalling was erg pijnlijk, ik had rug weeen, buik ween en beenween en totaal uitgescheurt, maar het duurde maar 4 uurtjes, de misselijkheid die maandenlang duurt vind ik toch erger en ik had het 24/7. Ik heb bij de eerste zwangerschap alleen maar kunnen liggen tot aan 18 weken, ik kon echt totaal niets doen en ik ben nu weer ontzettend misselijk, gelukkig niet zo zwaar als de eerste keer, maar een dag voor mijn 5 maanden oude baby zorgen breekt mij op met de misselijkheid erbij.
Grappig, ik heb mezelf een tijdje terug afgevraagd of ik nog een keer zwanger wilde zijn. En het eerste wat me te binnen schoot was 'nee, want dan moet ik weer bevallen' . Terwijl ik last van HG heb gehad tijdens alle drie de zwangerschappen, extreem misselijk en pas na ongeveer 18-20 weken weer enigzins normaal functioneerde en mijn bevalling ongeveer 2 uur duurde haha. Bevalling vond ik heel heftig! Maar achteraf gezien kun je het maar beter zo hebben natuurlijk. En als ik goed nadenk was de misselijkheid weer zo vreselijk om mee te maken. Dus als ik nadenk geef ik toch een ander antwoord dan als ik benoem wat er als eerste in mij opkomt haha.
Beide vielen mee de bevalling wat hier een eitje zou het zo over doen ik ben wel ingeknipt en als ik eerlijk ben ik vond de hechtingen erger dan de bevalling zelf
De misselijkheid.. Omdat dat weeeeeeeeeken duurde blegh. Bevallen was niet prettig en het was geen makkelijke bevalling. Maar wel mooi en ik was het direct "vergeten". Maar die misselijkheid echt wat een kakkwaal is dat.. poeh.
1: de misselijkheid 2: de bevalling (amper misselijk geweest haha) 3: de misselijkheid Bij de bevalling weet je tenminste nog waarom het pijn doet, die misselijkheid dient volgens mij nergens voor En het duurt geen weken/maanden
De bevalling met 7 ruggeprikken uiteindeljk volledige narcose en infectie achterna Dan vielen die 20 weken kotsen wel mee hahah
Ik ben nu al vijf weken zwaar misselijk en ik kan je zeggen dit is verschrikkelijk. Je weet ook nooit wanneer dit overgaat. Met een bevalling weet je in ieder geval dat het niet lang gaat duren.
Ik ben tijdens mijn zwangerschappen weinig tot niet misselijk geweest, bevallingen waren ook prima te doen. De harde buiken en slapeloosheid daarentegen vond ik echt hels.