Wat was het leukste van vandaag en wat was het stomste van vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Porsche, 11 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Leukste: dat ik sinds 12.30u vakantie heb...nog 3 daagjes en we gaan naar Kos!!!

Stomste: collega van mijn moeder is overleden.

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Leukste: het in elkaar knutselen en kopen van de Vaderdagcadeau's voor mijn vriend.

Stomste: de invasie der muggen vannacht, waardoor ik niet geslapen heb.

3. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.931
    5.240
    113
    Home
    leukste : de mooie lach van mijn mannetje :D

stomste : dat ik nu knallende hoofdpijn heb

4. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Leukste: Emma stapjes zien zetten en Vaderdag cadeautje maken(was maar 5 minuten werk maar toch ;) )

Stomste: Vriend die moest werken en een dochter die alleen maar mijn aandacht wil waardoor ik nu elke avond echt onwijs moe ben,hoop dat deze fase gauw voorbij is.

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    beste: dat ik vandaag niet overgegeven heb!

Mindere: dat ik zo misselijk ben dat ik bijna niet heb kunnen eten.

6. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Stomste; dat ik verschrikkelijk moe ben, én de regen. (vrouwtje waar ik werk gaf vandaag een BBQ)

Leukste; genieten van het feit dat ik een steeds betere huisvrouw wordt en het hier niet steeds zo'n pleuriszooi is. :D

7. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Stomste: dat ik vandaag weer ongi ben geworden.... ronde 19 is een feit :(

Leukste: Dat ons zoontje vandaag zo lief is geweest! En we vandaag heerlijk geshopt hebben :)

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    leukste: de examenuitslag van mijn zoon
    stomste: ML die belt en alleen maar emmert over zijn werk en lease-auto en zichzelf dus weer als gesprekspunt ziet.. en niet vraagt hoe eerste logopedie bezoek van DL is geweest.

9. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

Leukste: mijn dochter die nu echt dingen wil weten en super leuke vragen stelt zoals; mama als ik bang ben , dan ben ik zielig he?

Stomste: huishouding en tijdens het stoeien met mijn dochter dat ik per ongeluk haar hoofd tegen de muur liet knallen( oeps, ze huilde gelukkig niet, maar wel een schaafplekje)

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Leuk: mijn oudste mannetje heeft een heel leuk schoolreisje gehad én ik heb gezellig met de jongste geshopt.

Stomst: de wind die mijn moestuintje vernield! Grrrrr!

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Leukste... dochter heeft 4 uur lang zo lief met een vriendinnetje (2,5) gespeeld en ik heerlijk gekletst met de mama

Stomste... dat ik zo moe ben dat ik niet uit mijn ogen kan kijken en rusteloze benen heb.

(paaseitjes in juni????)

12. Porsche

Porsche Niet meer actief

Paaseitjes?

13. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Leukste: een onverwacht en heel lief cadeautje van mijn vriend gekregen. En de geweldige uitspraken van mijn zoontje.

Stomste: dat ik alleen maar zit te blokken voor mijn komende tentamens, ben zo hard aan vakantie toe :(

14. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.092
    2.591
    113
    Limburg
    Leukste: Vaderdagcadeau gemaakt met zoontje, lekker gekliederd met vingerverf en ben zeer tevreden met het resultaat :D

Stomste: Niet echt iets, heb een leuke dag gehad... dan maar dat ik om 5 uur op moest omdat ik vroeg moest werken.

15. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Leukste: kleding shoppen met dochter

Stomste: dochter die een nieuw geleerd woordje op de psz aan mij promote in een drukke supermarkt: potverd*mme... Direct uitgelegd dat dát een lelijk woord is waarop ze nog harder zei "sorry mama, ik zal nooit meer POTVERD*MME zeggen"... 4x achter elkaar... Vervolgens pakte de pinautomaat bij de kassa mijn beide pinpassen niet en vertikte dochter in de autostoel te gaan zitten, al krijsend.

16. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Leukste: een kindje op mijn werk dat niet durfde te praten heeft vandaag voor het eerst echt gepraat. We zaten een puzzeltje te maken en ineens begon ze te kletsen. Zo fijn dat ze zich nu op haar gemak voelt.

Stomste: onze superchagerijnige zoon die veel te lang wakker blijft s avonds en super vroeg wakker is s ochtends. En daardoor steeds ruzie zoekt met zijn zusje.

17. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Leukste: een paar mooie pumps gekocht :)

Stomste: stap vanochtend het kantoor in, bleef met mijn hak achter het tapijt haken en ging op m'n plaat. Leer van een an m'n pumps helemaal gescheurd :(

18. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Leukste: een paar mooie pumps gekocht :)

Stomste: stap vanochtend het kantoor in, bleef met mijn hak achter het tapijt haken en ging op m'n plaat. Leer van een an m'n pumps helemaal gescheurd :(

Edit: de bekeuring die op de deurmat lag, die was touwens ook bijzonder irritant :x

19. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Leukste: vandaag ruim twee maten kleiner kunnen kopen

Stomste: niet vooruit te branden zijn vandaag

20. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Leukste papa kwam thuis en ging met dochtertje spelen, kleine was helemaal aan het schaterlachen.. Poepie <3

Stomste dat mijn kriebelhoest nog steeds niet voorbij is en ik dus al vanaf zaterdag aan het hoesten ben...

Deel Deze Pagina