wat was/is de mooiste tijd uit jouw leven?

Discussie in 'De lounge' gestart door zilvervosje, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    mijn mooiste tijd uit mijn leven?

Vroeger nog onbezorgd alles doen en laten wat je wil,

en vanaf de dag dat onze oudste geboren werd was/ben ik gelukkig.. nu ook getrouwd en 2e op komst heerlijk!

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    De zwangerschap van mijn zoontje.
    Na 4,5 jaar was het eindelijk zover en alhoewel het soms schrikken was door bloedingen heb ik zoooooooooooooo genoten.
    Wat een prachtige tijd.
    En natuurlijk nu de tijd met mijn zoontje:)

3. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Alle tijd voordat ik ziek werd en met mijn lief samen. Heerlijk wandelen in de bossen,samen knuffelen,op vakantie gaan,samen een kindje willen. Totdat mijn ziekte roet in het eten gooide. Heb soms nog heimwee naar die jaren maar ze zullen vast wel weer terug komen ;) Ik ben niet ongeneeslijk ziek ofzo.

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hier idem

5. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    ik geniet nu het meeste

Lieve vriend, zwanger(al ben ik wel super misselijk hahaha)
    Lekker eigen huis, lief hondje, leuke baan.
    Sta er niet genoeg bij stil hoe goed ik het nu heb.

6. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Als kind, heerlijk dat onbezorgde leventje. Die gezelligheid, er werd voor je gezorgd. Mijn moeder leefde nog en maakte overal iets leuks van.

En de laatste maanden voelde ik mij redelijk gelukkig sinds jaren, helaas mocht het niet lang duren.

7. mel

mel Actief lid

23 okt 2005
    284
    0
    0
    Absoluut NU
    Mn gezinnetje is mn ALLES
    Maar daarin natuurlijk ook weer hoogtepunten; vakantie, geweldig, maar ook de dagelijkse dingetjes, maar de toppers zijn absoluut toen we ze kregen !

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Mijn jeugd toen mijn vader nog leefde...

Tussen mijn 15e en 18e helemaal geen zorgen en lekker uit met vriendinnen.

Nu met mijn man....leuke vent, nog helemaal net zo leuk als 12,5 jaar geleden.

En natuurlijk mijn kinderen...wat een verrijking

9. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik als klein kind, toen ik nog bij mn oma woonde....wat een lief mens, ze was zoooo blij met mij. Mij ouders kregen mij heel jong en er zijn heel veel problemen geweest.
    Bij mn oma was ik gelukkig, ik was haar prinsesje en het was een geweldig gevoel om zo geliefd te zijn.

10. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    De leeftijd van 15 tot 23 ongeveer, erg leuke tijd gehad. Niks was te gek. Heerlijk doen wat ik zelf wou, leuke mensen ontmoet.

En uiteraard nu ook, 2 gezonde kids, getrouwd, huis etc.

11. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    -Mijn fijne onbezorgde jeugd dankzij mijn fantastische ouders.
    -De eerste periode na mijn emigratie, alles nieuw, spannend, onzettend leuk werk toen, veel nieuwe mensen leren kennen...één groot feest.
    - Mijn zwangerschap van onze dochter.
    - De eerste tijd met mijn dochtertje was ook speciaal.
    - En natuurlijk het dagelijks leven met ons meisje...naar haar kijken maakt me zoooo gelukkig.

12. Chaii

Chaii Niet meer actief

De begin periode van toen ik voor het eerst echt verliefd was in mijn leventje.
    Het was ook nog is op de man waar ik nu al 8 jaar mee samen ben.

13. glimworm

glimworm Niet meer actief

mijn puberteit!
    heerlijk nog zo'n onbezorgd leventje, leuke klas, leuke school
    lekker buiten rondhangen en ongelooflijk verliefd worden! (ook al was ik totaal kansloos, maargoed:):D)

toen ik eenmaal het huis uit ging en ging werken begon de 8 jaar durende hel op aarde.

gelukkig kwam ook daar weer een eind aan en ben ik heel blij met waar ik nu ben en bereikt heb.

14. DUIFJE

DUIFJE Actief lid

30 okt 2012
    354
    0
    16
    NULL
    NULL
    De 4 weken zwangerschapsverlof van onze 1e zoon! Eindelijk het huis aan kant na een verbouwing, eindelijk de babykamer af, niet fulltime werken, zomer, en bovenal een heerlijke zwangerschap! Ik besefte toen heel goed: zo relaxed als ik het nu heb, zal ik het voorlopig niet weer hebben! Dat was echt de tijd van mijn leven! Toen de kleine er was was ik diepgelukkig, maar het relaxte was er wel af!;)

15. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Nu! Lekker thuis in mijn huisje met mijn man en kindjes en diertjes.
    Ik had ooit een lijstje met alles dat ik wilde...heb alles af kunnen vinken! Nu nog 2 kids erbij en het is compleet :D

16. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Allereerst alle mooie momenten met mijn twee meiden! Zij kunnen mij echt volmaakt gelukkig laten voelen. Afgelopen vakantie in Kreta was zo bijzonder. 2 weken voordat we zouden gaan trouwen, en na een hele heftige periode van mijn man. Hij is ernstig ziek geweest (en wordt niet beter). Maar daar konden we als gezin met mijn ouders er ook bij zo ontzettend ongestoord genieten. Heerlijk!

En mijn rondreis door Maleisie, Thailand en Laos met mijn 2 allerliefste beste vriendinnetjes. Ik heb echt elke plek in mij opgenomen, genoten van het moment, de mensen, de omgeving, de natuur...alles!! Ben zo blij dat ik dat nog gedaan heb. 2 maanden na terugkomst was ik zwanger :D. Maar ik denk nog zeker wekelijks terug aan deze prachtige reis.... heel bijzonder. Mijn vriendinnen en ik praten er nog regelmatig over!

17. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

De mooiste tijd? Die gaat nog komen...het leven is mooi maar wordt vast nog mooier! :)

18. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik hoop ook nog vele mooi momenten erbij te mogen schrijven!

Tot heden;

Mijn pubertijd, heerlijk zorgeloos,stappen,shoppen,verliefd zijn etc. Jammer dat je op die leeftijd niet bewust bent van je zorgeloosheid :D want o wat had ik een 'problemen' toen (vond ik)

Verkering tijd met m'n man

Ons 1e huis kopen,klussen en inrichten

De mooie reizen

Huwelijksaanzoek van mijn man en het verlovings jaar.
    De bruiloft zelf.
    De mega romantische honeymoon

De weken na de posi test waarin alleen wij wisten wat er in mijn buik groeide, ons mooie geheimpje..
    De 9 maanden zwanger zijn en er heerlijk van genoten hebben,incl alle voorpret en mooie goede echo's.

De geboorte van ons wondertje en de 1e weken erna..
    En natuurlijk nu nog steeds elke dag dat gevoel van rijkdom en overweldigende liefde voor m'n kleine mannetje

En dan moet ik nog 30 worden.. Hoop dat de lijst nog veeeel langer mag worden!!

19. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Nu. Ik heb met mijn man mooie dingen beleefd, maar sinds de komst van mijn kind is mijn leven enorm verrijkt.

Ik word nog steeds rijker. Vandaag was echt een heerlijke gezinsdag met een superlief gezellig kind, zitten we met z'n drieën aan tafel te lego-en terwijl de storm om ons fijne huisje waait, honden onder tafel. Katten niet buiten, maar op de vensterbank. Alles straalt liefde af.
    Heerlijk, dan ben ik vervuld van geluk!;)

20. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Bij mij is dat sinds ik mijn man ken..
    Hij staat voor hetgeen ik altijd wilde een goeie relatie, een kindje om van te houden en te verzorgen en een nuchter persoon waar ik op kan bouwen...

Mijn man heeft alles samen met mij verwezenlijkt en dankzij zijn nuchterheid mag ik mijzelf nu mama noemen van G.ijs en dat voelt als zo'n voorrecht!! Als ik mijn man en G.ijs samen zie dan smelt mijn hart en kan ik alleen maar een gelukkige glimlach op mijn lippen toveren..

Deel Deze Pagina