Ik kan niet kiezen Ik heb genoeg verdrietige dingen meegemaakt, maar nog veeeeeel meer mooie, positieve dingen. De hoogtepunten hieruit zijn toch wel de kraamtijd van mijn 3 kinderen en mijn bruiloft, maar ik tel iedere dag mijn zegeningen.
Eigenlijk meerdere leuke momenten maar dit jaar is wel echt een jaar die ik nooit zou vergeten.. Super leuke baan, een mooie grote eengezinswoning gekocht in een leuke buurt, ruzie''s die in de familie zijn bijgelegd en in verwachting van ons wondertje.. <3
Mijn ware ontmoeten, trouwen, fijn huis, lief hondje, geweldige baan en als klap op de vuurpijl het mooist van al: onze kids! Ben een zeer dankbaar en gelukkig mens!
verschillende momenten in mn leven... in volgorde: Toen ik vertrok naar het buitenland om samen met mn grote liefde te zijn. onze trouwdag en de periode ervoor en erna. de dag dat ik wist dat ik eindelijk zwanger was en bijna de hele zwangerschap, vooral tot maand 7. de periode na de bevalling was niet bepaald leuk en toen begonnen de problemen maar was toch gelukkig met mn zoontje!uiteraard! ik hoop nu ook weer gelukkig te worden...
Nu! Sinds iets meer dan 8 maanden ik geniet volop van mijn dochter en kan echt zeggen dat ik heel gelukkig ben dat ik haar mama ben Als ik terug in de tijd ga.. dan zou het zijn toen ik een jaar of 17 was, geen verplichtingen, genieten van het ''vrije leven'' een geweldige tijd, maar ik had toen nooit kunnen bedenken dat mijn geluk nu zo'n 8 kilo zou zijn met maatje 74
Ik heb genoten vd tijd dat ik nog naar school ging en mijn MBO-opleiding deed. Nog lekker onbezorgd. Stilte voor de storm achteraf, want nadat ik mijn diploma's had kon ik geen werk vinden en kwam ik in de uitkeringen-wereld terecht en heb allerlei kl*te-baantjes gehad. En of dat niet genoeg was ook alsmaar afgesnauwt door degenen bij het arbeidsburo. Ik heb doen echt een grote deuk in mijn zelfvertrouwen opgelopen. Ben nu weer helemaal happy, heb gelukkig geen arbeidsburo meer nodig, aangezien mijn man en ik een eigen bedrijf hebben(boerderij). Lekker thuis in de stallen aan het werk, en uiteindelijk ook nog eens in de sector waarvoor ik geleerd heb!
Achteraf gezien: de 8 weken na de geboorte van mijn zoontje, toen mijn moeder nog leefde. In de anderhalf jaar na haar overlijden is ons leven in veel opzichten in positieve zin veranderd, en we genieten heel erg van onze zoon en ons leven hier in Frankrijk, maar tóch zou ik er heel wat voor over hebben om nog eens met mijn moeder te kunnen schaterlachen zoals voorheen...