Wat was/is jou meest gore baantje ooit?

Discussie in 'De lounge' gestart door pinter, 10 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Ik las de titel en ik moest gelijk denken aan mijn baantje bij de vlees/kaasafdeling van de AH. Ik moest daar ook met de snijmachine zo'n vieze lever in plakjes snijden, STINKEN! Kokhalzend heb ik het gedaan..

2. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Ruim 5 jaar in de weekenden en vakantie's gewerkt in een hondenkennel. Elke dag schoon maken met hogedrukreiniger en lekker geurtje erna. En dan de putjes schoonmaken, jakkes. Ach daarna goed je handen wassen en klaar. Dat de hondjes een schone kooi hadden was veel belangrijker en dankbaar werk.

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Idem. Zelfs een gedicht in poep op de muur mogen aanschouwen.

4. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Ik heb bij een onder andere slagerij gewerkt (wel gewoon een schone maar ik kan niertjes en lever gewoon niet aanraken) en bij een Van de Valk hotel (laat ik maar zeggen dat ik er zelf liever niet at).

5. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Gehandicaptenzorg 😁 ik zat lekker een broodje nutella te eten en naast me zat er een mannelijke oude client op 20 cm afstand zichzelf lekker te "masseren" down under 😂 Eetsmakelijk!!

6. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.273
    3.239
    113
    Vrouw
    In een snoepfabriek. Daar moesten we o.a. van die snoeppakketjes maken voor jamin e.d. Ohhh je wil niet weten wat daar allemaal mee gebeurt voordat het in de winkel ligt. Echt smerig. Bijvoorbeeld van die kleine balletjes om aan de zijkant van spek te smeren ter decoratie, die balletjes vielen op de grond en werden eens in de zoveel tijd opgeveegd en er gewoon weer bij gegooid. Echt heel vies, ik heb sindsdien ook nooit meer dat soort snoep gegeten.

7. Hestia12

Hestia12 Actief lid

14 jan 2014
    292
    49
    28
    NULL
    NULL
    Ben toch nieuwsgierig waarom...! Ik beloof dat ik het pas zal lezen als ik straks m'n bord leeg heb ;)

8. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Ik heb 2 kinderen.. Poepluiers, ondergekotst, ondergeplast en natuurlijk ondergepoept. En ja hoor, ik vond ook wel eens een drolletje in bad (ze was nog geen 2) Nu zijn we met de jongste bezig om zindelijk te maken. Dus hier en daar plasje op de grond..

En we hebben honden.. Die soms d'r plas en poep niet kunnen ophouden (hij is oud) Altijd een verrassing s'morgens.. En ja, weleens 's nachts erin gestaan. Bah!

Dus het vieste baantje ooit Mama zijn, maar ook de dankbaarste, leukste enz..

9. Linda86

Linda86 VIP lid

Mijn vieste baantje was gelukkig lang niet zo vies als de meeste dingen die ik hier lees.

Het was bij een fustreinigingsbedrijf en soms zat er nog een "onderdeel" van een varken (een poot of snuit ofzo) in een kratje. En we waren aan het eind van de dag ook altijd wel helemaal doorweekt door water vermengd met viezigheid. Die stank, pff!

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik zelf heb het niet op hoeven ruimen, maar een collega van mij wel. Wij werken op een vakantiepark en heel af en toe worden deze illegaal gebruikt als hoerenkeet. Toen zij het huisje moest schoonmaken zat werkelijk overal bloed en sperma. Wij willen nog steeds niet weten waar het bloed vandaan kwam :$

En een tante van mij viel eens voor mij in bij een cultureel centrum. Zij was net klaar met schoonmaken en er was een klas voor allochtonen om Nederlands te leren. Zij liep net beneden toen ze schoten hoorde :$ Nadat de overledene weg was gebracht is mijn baas met een paar jongens gekomen om alles schoon te maken, want alles zat ook toen onder het bloed en hij wilde dat niet aan de dames overlaten. Ik ben nog nooit zó blij geweest dat ik ziek was :)

11. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Kamermeisje.

wat ik heb gevonden:
    - vol bezaaide kamers met allerlei etensrestjes
    - een stelletje wat echt de bloemetjes buiten zetten (dekens zaten elke dag onder sperma en bloed gatverdamme. had medelij met de collega)
    - bijbehorende speeltjes
    - opgedroogde kots

Jaaa in een hotel werken is niet altijd een pretje

12. Amaranth

Amaranth Niet meer actief

Dat eerste heb ik ook meegemaakt helaas, samen met ook een collega. Het bloed e.d hoefden we gelukkig niet te doen.
    Verder natuurlijk ook dingen als kots en poep op de muren/deuren/lakens en zelfs gordijnen, gebruikte condooms op plekken waar je het niet verwacht en zelfs een bultje poepluiers onder het bed :(
    En het rare is: dit is vaak bij mensen van wie je het op het 1e gezicht echt niet verwacht, nette gezinnetjes met kindjes etc of deftige mensen in de VIP huisjes. De goedkope huisjes worden juist vaak spik en span achtergelaten :)

13. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Dit. Ook ik had er geen moeite mee. Maar fris was het niet ;)

En; schoonmaken op een basisschool, vooral de toiletten van de kleuters.
    Daar werd regelmatig niet doorgespoeld, kom je daar savonds rook je het al als je de deur open deed.

14. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Als bijbaantje schoonmaak in de thuiszorg, 1 mevrouw had voor de eerste keer hulp. En dat was te merken ook, de wc zat echt onder, bah

Verder op een vleesware afdeling, tongenworst snijden, ik snap niet dat mensen dat eten.

Af en toe meehelpen in de spoelkeuken van een strandtent (was zelf serveerster). Was wel nieuw vuil elke keer, maar het is toch geen fijn werk.

15. VeniVidiVici

VeniVidiVici Actief lid

12 sep 2013
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lays chips fabriek op de chipito afdeling. . Die kaas lucht vergeet ik nooit meer.

16. Islah

Islah Niet meer actief

Daar moest ik gelijk aan denken bij deze topictitel :D

17. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Ik eet nooit meer bij de Chinees en haal ook geen kapsalons of Turkse pizza's meer.
    Ik denk dat ik ook maar een caravan ga kopen, want een hotel kamer of vakantie huisje boek ik ook niet meer.

Zelf werk ik in de zorg, vieze dingen tijdens mijn loopbaan vind ik toch wel faeceskweek afnemen. Een necrotische teen die werd afgeknipt. Klonk echt heel naar, vooral toen ze bij het bot waren en ze er niet doorheen kwamen. Stoma's in de dunne darm. Ik heb ook eens een buikwond gehad en uit de wond kwam ontlasting. Nou ja ga zo maar door.

Ik ben toch ook wel heel erg benieuwd naar de chinese keuken van binnen btw. Iedereen is uitgegeten, dus kom maar op:p

18. XoXo

XoXo Niet meer actief

Tandartsassistent bij tandarts in achterstandswijken. Sommige mensen hadden gewoon mos op hun tanden

19. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Welk topic was dat?

Al mijn baantje hadden wel vieze dingen.... Sperma in een broekzak (kledingwinkel) tot de geur van de ontbindingsfase (uitvaart)

20. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Ik vind niet snel iets smerig. Vleeswaren afdeling heb ik ook gewerkt, op de keer na dat ik mezelf sneed (gelukkig hoefde ik niet naar het ziekenhuis) heb ik het altijd met plezier gedaan.
    Ook in een buitenbad gewerkt. Wel vechtpartijen en mensen die afval overal neer gooide, plus vele vele wespen, maar geen echt vieze dingen. Ja de geur van de afvalbakken, die we dan met chloor overgoten tegen ongedierte.
    Wat mn smerigste werkervaring was, was op de 2e avond oppassen bij een gezin met een meisje van 1. Ze was de hele dag al niet lekker, maar s avonds goed gegeten zeiden haar ouders, dus ze wouden het er toch op gokken. Ze moesten eerst even 10 minuten weg, dan weer thuis en dan uit eten. In die 10 minuten weg begon het meisje te huilen, dus ik wil haar troosten: ze kotste me helemaal onder, zo in m'n shirt, mn bh, mn haar, mn broek, alles!!
    Ik was erg blij dat haar ouders een paar minuten later de deur weer binnenstapte. Zij bleven thuis, ik kreeg schone kleren van de moeder en werd met volledige betaling naar huis gebracht.
    Krijg er nog kokhalsneigingen van als ik het zo typ.

Deel Deze Pagina