Als ik alle verhalen zo lees valt het best mee wat ik heb moeten doen. Maar ik heb een keer een wc schoon gemaakt waarbij de poep op de wc bril zat en de spetters op de muur. Was toen net zwanger en vergeet nooit meer hoe ik dat al spugend heb gedaan.
Hier hebben we én een melkveehouderij én een camping die ik zelf schoonhoud... En inderdaad, hoe het sanitair er soms uitziet... En dan is het echt niet zo dat mannen viezer zijn dan vrouwen! Ook in mijn werk in de gehandicaptenzorg heb ik dingen meegemaakt van bewoners die smeerden met de ontlasting, plafond en granol-muren kunnen schoonschuren. Echt niet smakelijk...
Ik heb al mijn dieren zelf meegenomen en begraven of gecremeerd. Het is misschien juist goed dat baasjes dit weten! Gelukkig bieden da-en steeds vaker aan dat het huisdier via hun gecremeerd kan worden, het dier wordt dan opgehaald. Nog wel samen met andere huisdieren, maar toch. Is het een fabeltje dat er van dode huisdieren kattenvoer wordt gemaakt?
Ik mocht als kind de buren meehelpen met het melken. Vond daar echt niks viezigs aan. Na het melken mocht ik de melkput schoonspuiten en klaar. Toiletten zijn idd 100x zo erg!
Ja. Als je een dood huisdier bij de dierenarts achterlaat, wordt het opgehaald door het destructiebedrijf. Ik heb gelezen hoe het destructieproces verloopt. Er blijft uiteindelijk helemaal niks van een dier over. Dat wetende, laat ik mijn dieren cremeren...
O btw, schijnt dat als er restmateriaal overblijft, dit kan worden gebruikt voor het opwekken van (duurzame) energie...
Hartstilstand, waarschijnlijk voelde ze het aankomen. Ik heb thuiszorg nog ingelicht maar die deden er niks mee. Uiteindelijk heeft haar zoon haar gevonden een dag later.
Ik vind het melken en de koeien ook echt niet vies, maar de toiletten. Las hierboven van iemand die de strontspetters van de muren moest poetsen en van de bril, dat doe ik hier in de drukke periodes bijna dagelijks. Ook de dames kijken blijkbaar niet achterom als ze hun spuitboodschap hebben achter gelaten...
Ik ga haast altijd naar het openbare herentoilet, want want vrouwen uitspoken op het toilet is toch niet normaal! Poep op de bril (omdat ze hangen?), urine op de grond, bloedspatters op de muur, tampons/maandverband op de grond, echt ongelooflijk, je zou er haast iets van oplopen!
oh gadverdamme,hoe verloopt dat dan? Gaat het echt in kattenvoer? Mij is verteld dat dode dieren bij de boer in het kattenvoer gaan. Niet die van de dierenarts.
Ik heb toen ik 18 was op de poli gyn gewerkt en daar kwamen dus ook dames met een miskraam maar ook voor een abortus. Al die embryo's werden gewoon in een vuilemmer gemieterd alsof het niets was. Leek net slachtafval. Kan er nog naar van worden. Ik was nog jong en had verder nog niet zoveel met baby en kinderen maar nu zou ik het niet meer kunnen aanzien.
Maar waarom neem je aan dat ze dat niet weten? Ik hield vreselijk veel van mn hondje. . Maar ben gewoon erg nuchter.. dood = dood... en dat vind ik overigens van mensen ook.. ik ben niet zo van de rituelen eromheen....
Ja, de overblijfselen van mijn kat zitten in een speciale pot. Het eerste waar ik aan moest denken toen ik erin keek: net Brinta.... Na crematie blijven de grotere en dikkere beenderen over en die worden vermalen in een machine. Dit krijg je dan terug als 'as'.
En dan? Staat het jaren op je kastje?! ... tot je doodgaat? En dan gaat het alsnog de prullenprullenbak in omdat je kind geen behoefte heeft aan Fikkie op de schouw :,)
Nee het gaay niet in katten voer, dat is een fabel. Google maar eens. Dode dieren moeten volgens de wet vernietigd worden. Ik heb gelezen dat er in sommige gevallen niets overblijft en soms wel ( waarom weet ik ook niet). Met dat wat overblijft kan energie worden opgewekt. Het verwerkingsproces van dode dieren klinkt nogal goor. Ze worden eigenlijk gerecycled. Er is maar 1 bedrijf in Nederland wat dit mag doen..
Nee ik doe er niks mee, het staat op de vensterbank langs de trap waar ze altijd zat. Als ik het ooit weg wil doen, strooi het uit in de tuin waar ze graag rondscharrelde. Een beestje wat 15 bij mij gewoond heeft pleur ik niet in de prullenbak. En al zou ik het wel laten staan, wat dan nog? Heeft verder toch niemand wat mee te maken, toch?
Het gaat mij erom dat het niet uitmaakt wat je ermee.doet, dat zegt niks over hoeveel waarde je hechtte aan je diertje toen het nog leefde. ..