hihi, beetje ongeduldig hier Kreeg zaterdag een brief waarin vermeld stond dat ik een paar honderd euro zorgtoeslag te weinig heb gekregen. Iemand enig idee hoe snel ik het op mn rekening heb?
Bofkont! Wij moeten juist 600 euro toebetalen. Lekker, die belastingdienst... :x Geen idee wanneer het erop staat. Staat er niet bij: het word dan en dan op je rekening gestort?
Balen hoor, dat je terug moet betalen. Mn vriend moet ook terugbetalen, maar gelukkig krijg ik best veel terug waardoor we er wel iets aan overhouden. Er staat geen datum in de brief wanneer het gestort zou worden, en heb vandaag al tig keer bij internetbankieren ingelogd
als het goed is staat er rechts bovenin een datum.. vaak is dat bijv. 16 januari.. altijd een datum die nog moet komen (lekker duidelijk haha). vaak is het rond die datum dat het gestort word.. bij jaarlijkse teruggaaf is dat namelijk ook het geval..
Nou hier krijg ik ook terug, terwijl ik eerst moest terugbetalen. Bij mij word het steeds onduidelijker, ga ze maar weer ff bellen denk ik.
Hey roeltje! Je hebt gelijk! Er staat 12 januari, dat was me nog niet eens opgevallen! oHHH Ik hoop dat deze theorie klopt