Ik was bijna 18 toen ik beviel van de eerste en nu ben ik 21 als ik ga bevallen van de 2de. Mijn vriend is 8 jaar ouder.
Ik was 22 toen de oudste geboren werd,25 toen de middelste geboren werd en ik was nog net geen 28 toen de jongste werd geboren. Ik ben inmiddels 30 en bijna alweer 31. Mijn man is overigens bijna 35.
ik kreeg mijn eerste zoon op mijn 21 ste mijn tweede zoon toen ik 25 was en op mijn 36 ste nog een pracht van een dochter gekregen ben nu 37 en voel me af en toe 80 whahahahhahaha hihi
Ik werd op mijn 32e zwanger van de eerste, ze is geboren toen ik 33 was. Ik was 35 toen de tweede kwam en ben nu 36.
ik was 22 toen mijn dochter werd geboren, nu 24. vraag me wel af waar alle jonge moeders zijn, op straat zie ik altijd alleen maar oudere moeders lopen, voel me daar soms echt raar aangekeken. of zitten alle jongere moeders de hele dag op zp?
ik was 26 toen ik voor het eerst moeder werd en 27 toen mijn tweede geboren werd.. ben nu bijna 28.... 19 januari ben ik jarig...
ha ha ha.. dat denk ik ja. want volgens mij is de gemiddelde leeftijd waarop een vrouw in nl voor de eerste keer moeder wordt: 29,7 jaar oud. en ik heb hier op zw toch altijd het idee dat er heel veel jongere meiden komen. voel me soms een beetje oud hier
kunnen we er niet een pol op zetten bijv 15 tot 20, 21 tot 25, 26 tot 30, 31 tot 35 en dan 35 en ouder??? misschien wel leuk dan kunnen we goed het gemiddelde zien...