Zal ik me nog een keer om draaien of eerst even wat gaan eten? Oh nee ik ga toch maar eerst (alweer) plassen.. Daarna toch nog even snel wat gegeten en weer lekker m'n bedje in gedoken om vervolgens om 11uur door vriendlief wakker gebeld te worden
Shit ik moet opschieten, taxi voor Mitchell komt om 08:00u en het was 07:20. En moest hem en mezelf nog aankleden en heb eten geven enzo
Ach wat naar, heel veel sterkte! Ik heb het zelf nooit meegemaakt maar kreeg kippenvel van je bericht.
Sterkte FBdB Het eerste wat ik dacht vanmorgen is goh meiske wat kan je al hard stampen vegeleken bij je broer op dit termijn. En daarna hoorde ik gejammer uit de andere kamer van mijn zoon die uit bed wilde.
Alweer een dag dat ik niet lekker in mn vel zit.... Toch maar eens na de dokter, voel me zo leeg de laatste tijd en kan wel uren in bed blijven, thuis een grote puinhoop, en nog zoveel moeten doen en maar uitstellen.... Weet t allemaal even niet meer... Pff dat dacht ik vanmorgen en al weken lang onderhand...
Wat heb ik lekker geslapen en yessss de pijn in mijn rug is weg ... ben onder de douche gehuppeld en heb mijn zoontje wakker mogen maken ... dieme met een big smile begroete en lief dag dag naar papa zwaaide!
Die van mij was. Shit moet ik er nu echt uit. Ben nog te ziek om op mijn benen te staan.... pff nee moet er nu echt uit @$(&*^%#()&*#$