Ik lag op de bank, het was rondom 10:00 in de ochtend en ik was al een tijdje weeën weg aan het puffen.
Mijn zoontje naar bed aan het brengen. Al had ik toen nog niet door dat dat de eerste tekenen waren hoor. Toen ik zeker wist dat het begonnen was lag ik in bad (om te kijken of het weeën werden en dat werden het) en zo'n 3 kwartier later was ze er al.
Bij de eerste zat ik op de brommer haha maar had nog geen idee dat het weeën waren, samen met moeders nog even een lingeriezaak in (wilde nog fijne pyjama's) en door een wee werd ik zo over een stellage heen gegooid (wee was erg krachtig) Bij de 2e al vanaf 33 weken voorweeen en vanaf 37.5 weken om de dag weeën die niet wilden doorzetten, 2e paasdag halve nacht wakker gelegen door de weeën die om de 5 minuten kwamen toen toch maar gebeld weer aan de CTG en weer alle weeën weg, gelukkig een hele lieve verpleegster die toen zei dat het zo niet meer ging en werd ik ingeleid binnen 2 uur had ik mijn meisje in mijn armen!
Bij eerste zat op mijn knieën naast WC uit te hijgen (had gespuugd) toen ik opeens eerste wee voelde. Had al paar uur 'buikgriep' (darmkrampen, diarree en spugen) en af en aan naar WC aan het lopen/rennen, maar dat was dus, terugkijkend, gewoon voorbereidend werk . Bij de tweede werd ik wakker uit middagslaapje (door schreeuw van mijn zoon) en kreeg daarna weeën. Bij de derde stond ik naast bed van mijn oudste (die aan roepen was), toen opeens mijn vliezen braken. (Mama, waarom plas je nu in je broek? )
Slapen ik werd wakker om te plassen en van vervelende krampen, vervolgens verloor ik mijn slijmprop en kwamen meteen echt weeën op gang. Ik wilde nog even wat extra uurtjes slaap pakken, maar helaas lukte dat niet meer.
Bij de 1e toen ik een middagdutje deed op de bank ik stond op en me vliezen braken. Bij de 2e savonds met tv kijken hehe
Toen de weeën begonnen had ik echt zoiets van ja dag, hier heb ik nu geen zin in hoor! Het was savonds laat en Wilde slapen In heb ze dus genegeerd en ben in mn bed gaan liggen. Om 5 uur er maar uit gegaan, flink sago omdat ik dus geen oog had dicht gedaan en de weeen flink heftig werden.
Wij zaten in een verhuizing en ik zou in een zorghotel bevallen ik heb op de dag van de bevalling de klerenkast van onze dochter ingericht ik moest een paar keer echt stoppen omdat ik echt veel pijn had ik dacht niet aan weeen eigenlijk en toen we weer in ons oude huis waren begonnen s,avonds om half tien de eerste weeen
1e: aan het werk 2e: treinbaan aan het bouwen met de oudste 3e: beetje onrustig aan het rondhangen in huis.
Bij de eerste liep ik met mijn moeder over de markt toen ik opeens zei: volgens mij had ik een wee. Nou zegt mijn moeder (die is kraamverzorgster) dan gaan we nog even snel bier halen voor je vader en naar wilnis om iets op te halen en dan gaan we naar huis. Bij de tweede: stond ik brood voor mijn oudste en mezelf te smeren. Toen ik iets voelde wat op een wee leek. Kort daarna nog 1. Dus mijn moeder gebeld en die is bij ons komen ontbijten en toen ging het rap. 2,5 uur later was mijn zoon er.
De eerste ingeleid, dus in het ziekenhuis! De tweede werd ik 's morgens vroeg wakker omdat ik plassen moest! Ik draaide me om, en mijn vliezen braken!
Bij de eerste moest ik 's nachts naar het toilet en toen ik net weer in bed lag braken mijn vliezen. Bij de tweede was ik de afwas aan het doen. Ik was al een paar keer naar het toilet geweest met buikkrampen en de laatste keer zag ik dat ik bloed en slijm verloor. Nog geen 5 minuten later braken mijn vliezen.
Werd wakker van achteraf al weeen bij me oudste toen even later mijn vliezen braken wist ik dat het begonnen was haha. 2de lag ik in het ziekenhuis ivm inleiden.
1e thuisbevalling snacht moest naar de wc. Toen ik weer ging liggen voelde ik en gek plopje. Ik voelde wat nattigheid maar was het afscheiding of vruchtwater???? Sprong snel uit bed om het te checken, trok me broek van me kont en toen PLONS! 2e thuisbevalling werd uitgeslapen wakker met menstruatie achtige kramp leken steeds pijnlijker te worden. Ben gaan douchen om te kijken wat er gebeurde in de douche werden ze sterker dus toen wist ik dat het echt was begonnen.