Ik dacht 1e keer echt heel serieus; Jaaaa, nu zit hij erin, maar nu moet het er nog uit.. Uiteraard wel heel blij, maar vond het ontzettend spannend. 2e x bonkend hart, en huilen van geluk.... was enorm zielsgelukkig. (met Tim uiteraard ook, maar veel meer onzeker!)
Ik heb het nog niet mee mogen maken, maar ik denk dat ik in tranen uit zal barsten en een glimlach van oor tot oor hebben de rest van de dag..
Mijn reactie was: "uhh, schat, er komt een tweede streepje. Volgens mij is die test niet goed hoor. Toen maar even de tweede gedaan en ook daar tweede streepje. Denk dat het wel 10 minuten duurde voor we het echt beseften. Toen pas het lachen en huilen. Ik denk dat het pas echt gaat doordringen na de echo morgen. Nu nog de onzekerheid die overheerst.
Hier vooral ongeloof... Toen m'n beste vriendin gebeld, die naar een kameraad is gegaan om de auto te lenen, mij heeft opgehaald en pas bij haar thuis naar de test wilde kijken. Daar de rest van de middag gezeten en toen vriendlief vrij was heeft ie me daar opgehaald en de test gezien. 2 dagen later werd het bevestigd met een bloedtest, toen ik kon bellen voor de uitslag was ik bij diezelfde vriendin. Kwam weer beneden en kon geen woord meer uitbrengen, alleen janken! Zij jankte gezellig mee, terwijl er ook nog een andere vriendin van haar was (die ik daarvoor nog nooit had gezien). We waren precies 18 maanden bezig, en stonden op het punt om te starten met hormonen.
ik dag ook dat het deze maand niet raak was maar toch is het zo en een dikke positive test dus het kan nog
ik deed eigenlijk voor de grap een test was nog voor datbik ongesteld moest worden!!! en ik was alleen thuis man lief was op zijn werk dacht dat ik gek werd dacht alleen maar nee toch nee toch aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ben zwanger yesssss en toen bedenken hoe ik het manlief zou vertellen (heb ik de test ingepakt) maar hij kwam binnen enzag mijn gezicht en zei jaja ik word vader denk??? jaaaaaaaaaaaaaa 2de keer precies zo dacht niet zo te zijn en dacht oje weer zo ben weer alleen thuis
Heb zitten janken niet normaal Was ongepland door de pil heen zwanger Was echt bang dat me vriend me zou verlaten dus toen ik thuis kwam nog meer gejankt en het geprobeert te vertellen (kwam weinig uit door het janken) en toen raadde hij het zelf Meteen ook heel lief "Maar waarom moet je dan huilen ik ben er wel blij mee hoor" Exvriendje was verdwenen toen ik DACHT dat ik wel eens zwanger kon zijn vandaar deze reactie naar mijn vriend toe
Ik zou denk ik ook gaan huilen van blijdschap en t gewoon niet kunnen geloven en nog een test doen Ik zou dan een speen/tutje kopen met papa is de best en die aan me verloofde geven Hopenlijk mag ik dit snel mee maken,, kan niet wachtten op dat moment En ik gun het jullie ook allemaal van harte
Wij waren al 6 jaar bezig. Paar vrienden zeiden steeds dat ik moest testen. Ik vond het dikke onzin. Toch gedaan en ging kijken en zag in een keer twee strepen. Heel bijzonder. Stond te trillen op mijn benen. Manlief opgebeld en gevraagd wat 2 strepen betekende. Wist hij niet ha ha. Hij was net onderweg naar huis. Hij geloofde het nog niet. Nog een test gedaan dezelfde avond en de dag erna. En de dag erna een echo gehad in het zh en een kloppend hartje. Zo mooi. Prachtig en onze zoon is vandaag alweer 7,5 maand oud. Hopelijk mogen we dit snel weer een keer meemaken.
Nou ik zal dan ook maar even vertellen wat ik deed Ik deed 4 sep om zes uur sochtens een test en die stond er binnen een minuut !! Eerst heb ik 6 x gekeken !! En ben toen lang aan het janken geweest !! En toen heb ik mijn man gebeld en die zij " schat we wisten het toch " en toen zei ik huilend je wordt papa en toen moest hij een foto hebben en toen was ook gij helemaal happy !! Wel moet ik er bij vertellen dat wij 2.5 jaar bezig zijn geweest en 4 okt een evaluatie zouden hebben in het zh met een behandel plan om te starten aan iui of ivf ... Dus ook voor iedereen houd moed het kan ook nog naar 2.5 jaar.. Veel liefs en ik wens iedereen dit gevoel van geluk toe
IK was nog ver voor mijn NOD.. en 10 dagen na mij ei.. werd ik snachts zoooo misselijk wakker dat ik wel kon overgeven(wat ik echt gewoon stomweg NIET kan...) Sochtends half 7 testje gedaan... neuh zag niks met mijn slaapkop.. gedoucht... en toen zouk de test weggooien en ineens een streepje! Maarjah ver na afleestijd... dus mijn eerste reactie was heel nonchalant van tsjah.. moet ik daar nou mee.. t zal toch wel niks zijn! Maar smiddags nog een test gedaan.. en toen heb ik gehuild..!! en tegen mezelf luidop gezegd.. 'IK BEN ZWANGER' .... Geweldig om die woorden te mogen/kunnen zeggen!
Ik ben helaas na 18 maanden nog niet zwanger. Maar als ik een positieve zwangerschapstest zou hebben zou ik helemaal gek worden hahaha.
Bij de 1e: hand voor mond mond en open mond van verbazing en zenuwen die door mijn lichaam gierden! Bij de 2e: hetzelfde en meteen naar boven gerent en mijn vriend de test gegeven...
Ik had gister en vanmorgen een positieve test! Samen met lief gedaan! Hebben samen gekeken, en wist eigenlijk niet zo goed wat ik moest zeggen! Heb alleen maar staan grijnzen en we hebben elkaar heel hard geknuffeld en gekust!
De eerste keer zat ik op de wc beneden en mn man lag nog op bed.. Had niet gezegd dat ik ging testen.. Dus riep kei hard ZIE EEN STREEP.. Hij dacht er wat aan de hand was, dus kwam als een dolle de trap afgerend.. Haha.. Helemaal blij! De tweede keer iets van 6 testen gedaan omdat t dunne streepjes waren.. We durfde t gewoon niet te geloven! Haha
he meiden nou ik had me al van alles voorgenomen.. om alleen te zijn met testen en als die dan positief was hem inpakken samen met een leuke speen ´I love papa´ of zoiets.. maar het liep natuurlijk heel anders haha.. Heb op zaterdag 24sept getest en deze was negatief.. die zondag werd ik super vroeg wakker (06.15u) omdat ik heel nodig moest plassen en toch nog maar een testje gedaan.. was inmiddels toch 2 dagen overtijd.. en deze gaf een heel licht streepje.. me vriend lag nog te slapen en ik kon het van ongeloof niet laten en heb hem wakker gemaakt om te kijken haha en hij zag het met zijn slaapkop ook, direct nog een digital van CB gedaan en deze zei binnen een minuut ZWANGER dus waren echt super blij, verrast en ook wel een beetje verbaast haha.. nu 5 weken en 4 dagen zwanger
Ik had me heel romantische dingen voorgesteld, maar toen ik gisteren een dag voor NOD testte en direct een goede streep zag staan, was het meer verbazing en ongeloof. Haha ik stond te trillen op mijn benen en heb gelijk mijn man gebeld! 's Avonds zijn we samen een romantisch stukje gaan fietsen en eten in de natuur. En we hebben het erover gehad, maar het voelt nog zo onwerkelijk Zoals in mijn onderschrift te zien is zijn we ook al een klein tijdje bezig, dus we zijn natuurlijk wel super blij.
De eerste was onveracht snel gepiept. Ik had eens oort spierpijn in mijn borst (had twee dagen ervoor voor het eerst baantjes gezwommen en dacht dat dat het was). Voor de grap gingen we samen een test doen, onder het motto van 'dan weten we vast hoe dat moet'. Werd ie positief! Ik dacht eigenlijk voraal: oh jeeee en nu?? Ik vond het megaspannend. Nu hoop ik deze vrijdag weer een positieve test te zien. Als dat zo is dan ga ik megajanken denk ik. Want zo snel als die eerste was gelukt, zo afschuwelijk zijn de afgelopen 18 maanden geweest!