ik had een test gedaan, omdat ik 7 dagen overtijd was, maar ik was overtuigd dat ik gewoon laat was en zeker niet zwanger. toen kwam er een donkerblauw kruis, nog voor mijn controlestreep kwam. ik heb gelijk mijn man geroepen en ben toen als een idioot gaan springen en heb gehuild. daarna nog 2 dagen helemaal hieperdepiep. volgens mij werd mijn man helemaal knettergek van me haha
Leuke reacties Die van mij... uhm.. 100x op de test keken, en er stond echt een streepje, toen mn vriend thuis kwam heb ik de test naar hem toe gegooid en ben hard weg gerent . Was wel blij natuurlijk.. maar geen gegil enz voor mij.
Hihi dat ineens je vriend roepen of hard ernaar toe rennen herken ik ook idd.. Ik was boven, en heel ongeduldig heeel hard roepen: KOM EENS!! SNELLER!! GAUW... OOooh het is echt zo, kijk dan! Hihihihi Eigenlijk moet je dat soort momenten filmen...
Onze aller eerste zwangerschaps test was mislukt. Ik wou over het staafje plassen maar de helft ging er natuurlijk naast en daar door had de test te weinig urine opgenomen en stond er maar een heeeeeeeeeel vaag streepje. Als een gek naar de AH en een cb gekocht en toen daar t plusje op stond zei ik tegen hem; SCHAT JE WORDT PAPA! IK BEN ZWANGER!
Ik heb die dag de test wel 100x bekeken, ik kon het niet geloven!!!! Manlief was weer eens weg met zijn werk (militair), eerst wilde ik het niet laten weten. Wilde een knuffelbeer kopen en de test tussen zijn pootjes doen en klaarzetten als manlief thuis zou komen, was midden in de nacht.... maar ik kon het niet langer voor me houden en heb een foto gemaakt met me telefoon en die naar hem gemmst! Hij geloofde het 2e streepje niet. Toen heb ik een cb gehaald getest en die naar hem gestuurd. Zwanger 1-2 stond er... toen viel het kwartje wel geloof ik!
Ik had hem vorige week eindelijk in mijn handen na 15 maanden. Ik verwachtte van te voren altijd adt ik keihard zou gaan gillen en huilen van geluk, maar ik wist het eigenlijk al en reageerde heel rustig en dacht bij mezelf; zie je nou wel! Ik reageerde dus heel anders als dat ik altijd gedacht had dat ik zou gaan reageren hahaha.
Ik heb toen met de zwangerschap van mijn zoontje de test alleen gedaan. Dit kwam omdat mijn cyclus wat van slag af was de laatste paar maanden en wilde zeker weten of ik echt niet zwanger was (waren toen 6 maanden bezig.) Ik deed hem meteen nadat ik wakker was en was nog half slaperig. Toen hij meteen BOEM positief was heb ik wel even met mijn ogen staan knipperen! Haha ik heb toen meteen mijn moeder gebeld, want wilde het mijn man persoonlijk vertellen maar die was op zijn werk en ik moest het wel even kwijt!
Mijn man en ik hebben samen de zw.test gedaan bij mijn eerste zwangerschap. Hij liep voorop richting de keuken waar de test op het aanrecht liep. Hij riep gelijk heel hard. Ja, twee streepjes. Ik helemaal in tranen van geluk en angst. Je hele leven staat op z'n kop ineens. Mijn man (toen nog vriend) ging gelijk op de knieën in de keuken om mij ten huwelijk te vragen. Maar ik stond zo te trillen en te huilen dat ik zei, nu even niet, dat moet je een andere keer maar vragen. Gelukkig was het 3 weken later valentijnsdag en toen heeft hij me nog een keer gevraagd. Toen was ik weer nuchter genoeg en heb direct ja gezegd.
Ik zou van tevoren ook gedacht hebben dat ik zou gaan huilen etc, maar dit was niet het geval...(uiteraard veel later was ik erg emo, kan ik nog zijn) Ik was echt in shock! Heb alleen maar met open mond zitten kijken naar die test, ging vanalles door mijn hoofd, kon het niet geloven! Heb echt een paar dagen een wattenhoofd gehad, was ineens zoveel te doen en te regelen voor mijn gevoel!
Ik heb de test gedaan, maar eigenlijk wisten mijn man en ik al zeker dat het gewoon raak was... ik voelde me zo ontzettend anders, had van allerlei kwaaltjes last. Dus de test was eigenlijk min of meer een bevestiging. Letterlijk zei ik (volgens mij) "Dus ik had gelijk" ... manlief bevestigde dit, we hebben elkaar gefeliciteerd en zijn weer verder gaan slapen... Haha. Het was 7.00u 's ochtends en hebben lekker uitgeslapen die dag!
Ik weet het niet.. moet bij de gedachten al huilen haha... hoop dat we het gevoel snel mogen mee maken
haha heb eerst een half uur zitten huilen op het aanrecht, en toen mijn man gebeld,het eerste wat hij zei toen hij de gsm oppakte; Je hoeft niets te zeggen ik weet het al''je bent zwanger''. dat was heel apart, maar waar. Hij voelde het waarschijnlijk al.
bij deze zwnagerschap sprong ik letterlijk in de lucht!!!!! en moest ehct keihard lachne van blijdschap! ik was alleen thuis dus tijdens het bellen met man, wa sik steeds aan het springen. kon mezel fniet bedwingen
Hallo, Ik ben Roxanne heb me net aangemeld op deze site.. Zou echt niet weten hoe dit allemaal werkt?!? Weet ook niet waar ik mjn vraag zou kunnen stellen Maar 2dagen na het vrijen plaste ik oudbloed en daarna kreeg ik de krampjes Van het ongesteld worden,in me buik is het echt een rotzooitje het rommelt als een gek hier binnen,het borreld,het knort echt van alles! Zou dit te maken kunnen hebben van een zwangerschap? En nog even een reactie op de vraag! Ik zou t geweldig vinden en helemaal uit me plaatje gaan!! Haha En alvast bedankt voor jullie reacties! Groetjes!!
hoi roxanne je zou zelf een tpoic in het zwanger worden forum hier over kunnen maken ,,, wat je ook kunt doen is he een verloskundige vragen.... en ik zou zeggen surf gewoon is door het forum heen dan weet je snel genoeg hoe het werkt en miisschien kom je jou vragen wel tegen liefs
Ik moest meteen huilen van blijdschap, het was de 1e ronde en kon het ook niet geloven! manlief en ik zijn daarna meteen naar de familie gegaan om het hen te vertellen
ik heb 's morgens om 6 uur getest. Werd wakker en dacht ik moet testen. Na een druppel kwam er al een streep. Dus zwanger. Ben meteen naar mijn man gerent. (die sliep nog) En boven op hem gesprongen en heel hard geroepen ik ben zwanger. Zijn reactie was: Haal vanmiddag maar even een nieuwe test deze kan nooit kloppen! Weg romantiek!