Ik wil graag nog een studie doen in mijn vrije tijd. Momenteel ben ik door de weeks halve dagen aan het werk of werk ik in het weekend. Ik zag online diverse studies. Helaas kan ik verpleegkundige niet doen, dan moet ik intern stage lopen en dat kan ik niet combineren met mijn huidige baan. Wel wil ik iets in de gezondheidszorg of wat er mee te maken heeft. Ik dacht iets aan gewichtsconsulente of iets met voeding. Wie heeft zoiets gedaan en bij welke instelling? LOI? NTI? Studieplan? NCOI? Is het te combineren met een dreumes? Ik ben op zich vrij consequent dus dat moet lukken.
Zelf zou ik het niet doen. In deze tijd wordt je nergens aangenomen met zo'n diploma. Best zonde van je moeite, inzet en geld.
Meer kennis is altijd mooi meegenomen toch? En in deze tijd word je überhaupt bijna nergens aangenomen omdat er nog tientallen om diezelfde baan vechten, om daarom maar niets te ondernemen terwijl het je wel leuk/interessant lijkt: dat is pas zonde. Maar dat is hoe ik er tegenaan kijk. Ga zelf hopelijk starten met HBO opleiding Toegepaste Psychologie via NTI (klassikaal) na positieve verhalen van anderen. Niet direct met de verwachting er een geweldige baan aan over te houden, maar mijn interesse ligt er, een papiertje is nooit weg en dit is als enige te combineren met mijn gezin.