Waarom heb jij geen bad?! Aan mijn vader.. Na een dag verhuizen zou ik zó graag in een warm bad willen liggen..
Ik vroeg net aan mijn oudste zoontje of die wel goed in zijn kokusmakroon is toen hij ging gillen tegen zijn broertje..
Zojuist aan mijn man man gevraagd of die aub ergens anders de gordeltjes van de autostoel wil verstellen Wordt strontsjaggo van dat gevloek van hem Gaan morgen met vakantie dus lekker stressie
Wie gaat er mee monstertjes vangen op mama's slaapkamer? (Om ze mee naar boven te lokken om naar bed te gaan, zonder een krijsconcert omdat ze niet willen slapen)
Zal ik even helpen met tandenpoetsen? (vraag aan man die de tanden van onze terrordreumes poetst en bij het zien van de tandenborstel al gaat huilen, krijsen en slaan...)
Gaan we slapen en tandjes poetsen? (Aan mijn zoon) geen reactie.. Inmiddels ligt ie toch met gepoetste tanden in bed
Kan er ook een spotje gericht worden op de wastafel en spiegel? ( aan elektricien die de boel aan het monteren is in ons nieuwe huis)
Kan je even een doekje voor me pakken? Man had douchegel voor me meegenomen (op z'n werk hebben ze soms van die samples), ik rook eraan en ik zwéér dat ik er niet in kneep, maar er vloog wel een klodder uit, m'n neus en mond in. Gadver!
Zullen we flikken gaan kijken..... We zijn alle seizoenen nog eens aan het kijken van flikken Maastricht, trwijl ik het eerst vreselijk vond
Waarom ruim je toch nooit je spullen achter je kont op ? Tegen mijn man die weer een glas drinken heb gepakt gevolg: siroop staat nog open op het aanrecht met het dopje ernaast , er ligt nog een lepel voor het roeren naast en de kast staat nog open.
Wil jij die kleauteclown even opzetten??? (Bumba - de vraag was voor mijn partner; die overigens niet handelde want hij zit met een koptelefoon op achter de computer in zombiemodus omdat hij er OOK niet meer tegen kon) De baby zit niet lekker in zijn vel en is al sinds half 7 onophoudelijk aan het zeuren, miepen, huilen, klagen en weigert om te gaan slapen. Ik heb alles geprobeerd (dentinox, chamodent, cinebaby, paracetamol, flesje met 4 verschillende dingen, knuffels, spenen, geknuffeld als een malle etc.) Maar nu ben ik het lekker zat. Ga maar Bumba kijken, uiteindelijk val je wel een keer in slaap; dan kan ik ook even wat anders doen dan jou vasthouden en proberen om je te laten stoppen met huilen en in slaap te krijgen. Die clown had hem binnen twee seconden stil.
Lig je lekker op mijn buik te kroelen met de baby? Aan de kat die altijd op mijn buik gaat liggen waarop de kleine meid vervolgens lekker gaat bewegen wat de kat dan weer prachtig vind en er niet meer af wil haha
Gaat het een beetje? Mijn partner is bakker en ik ben nu met kinderen bij hem...maar de kids zijn natuurlijk lekker aan het stuiteren terwijl hij ff zijn slaap pakt. Maar hij zegt dat hij genoeg heeft geslapen
Kom je zo ook naar bed? Tegen m'n minnaar. Haha nee grapje, m'n vriend. Zit al de hele avond beneden te gamen en ik wil nu ook wel weer even aandacht.