2 en half jaar geleden wass dat, en ben er nog steeds. de ene keer meer als de andere keer, maar t blijft leuk hier.
via Google. Ik bleek rond kerst vorig jaar al 14 weken zwanger te zijn, volkomen onbedoeld. Hier zocht ik ervaringsdeskundige en nu vind ik het leuk om ervaringen uit te wisselen en te nietsen
Ik heb me vorig jaar aangemeld op de dag dat ik een mk heb gekregen. Waarom ik me precies op die dag heb aangemeld weet ik niet meer...denk dat ik erover wilde praten met lotgenoten en een beetje informatie wilde toen. Nu inmiddels bevallen van een prachtige zoon en nog steeds dagelijks op het forum.
Weet niet precies meer hoe ik hier kwam, wel via internet iig. Toen we besloten hadden te stoppen met de pil was ik natuurlijk over-enthousiast en zo kwam ik hier
Vanwege het bloedverlies in mijn derde zwangerschap. En nu ruim 2,5 jaar later ben ik hier nog iedere dag te vinden
vorig jaar, ik heb me aangemeld omdat ik info zocht over een dreigende miskraam. heb er veel aan gehad en uiteindelijk is alles helemaal goed gekomen
ik heb me aagemeld voor informatie, zoals jullie in mijn handtekening kunnen zien stop ik over ongeveer 8 maandjes met de pil en mocht het zover zijn dat ik zwanger mag raken wil ik het zo perfect mogelijk doen...
Via een groepshyves, weet zo niet welke.. Vroegen ze welke site's je vaak bezocht tijdens je zwangerschap.. Toen zag ik deze erbij staan, en ben ik hier eens een kijkje gaan nemen, en ben blijven hangen.
Ben hier gekomen via een banner van iemand anders op een ander forum. Was toen bezig met zwanger worden. Ben hier nu ong een jaar actief. Eerst in het zwanger worden gedeelte, daarna in het zwanger zijn gedeelte en nu met name in het na de geboorte gedeelte al bezoek ik die ander gedeeltes ook nog wel eens en daar zullen we in de toekomst ook vast nog wel eens vaker komen.
Omdat vriendlief en ik de pil de deur uit hadden gedaan in mei 2007. En ik was uiteraard TE enthousiast hahahahaha en kwam via Google hier. Bosi, gefeliciteerd!!!
Ik was al een tijdje zwanger en ik wilde graag meer weten over de zwangerschap en dergelijke en via google kwam ik hier terecht. Ik heb eerst een hele tijd meegelezen en toen wilde ik graag een keertje reageren en heb me toen aangemeld. En nu ben ik hier heel vaak te vinden.
ook ik was gestopt met de pil eind december 2007 kwam ik af en toe eens kijken. pas toen we echt ontdekten dat we zwanger waren mij aangemeld dus inmiddels alweer bijna 3 jaar fan! En ik ben al een Vip member hoe zit het eigenlijk mt die groepen? eerst ben je gewoon member en dan ?? ben al VIP tegen gekomen, Elite, Expert,... maar zou ni weten wat de goede volgorde is ?
Tja, mijn reden.. Het was 9 december 2005. Ik was inmiddels al 15 dagen overtijd maar er stellig van overtuigd dat ik ongi zou worden, omdat ik wel steeds de zeurende bekende krampjes had.. Dus ff googelen, kwam ik hier terecht, heb ik me geregistreerd en gevraagd of het zou kunnen dat ik zwanger zou zijn ook al voelde ik me ongi.. 10 december testte ik positief en inmiddels is Jamie dik 3 jaar! In de loop der tijd leer je steeds meer mensen 'kennen', en deel je lief en leed met ze. Helaas is het met de mama's van augustus 2006 wat minder actief, maar met de mama's van augustus 2008 is het nog steeds gezellie! Vanaf begin zwangerschap tot nu toe kleppen (en kakelen de kippen, SKSB! Diegenen die het aangaan weten wie ze zijn!) we met elkaar, erg gezellig! Altijd een 'luisterend' oor!
ik kwam hier ook via google toen ik wat meer wilde weten over een ontbrekend bloedvat in de navelstreng, maar ik heb me uiteindelijk pas veel later aangemeld toen de zoekfunctie veranderde en vooral voor geregistreerde leden werd. Ik heb zelden echt heel klemmende vragen en als ik al eens iets wil weten vind ik 9 van de 10 keer het antwoord met even speuren op ZWP
oh, en ik kwam ook weleens op een andere site maar ik had het al snel gehad met die infantiele smiley's overal
Aangezien ik vrij jong zwanger was (20) was er helemaal niemand in mijn omgeving met wie ik het echt kon delen. Mijn vrienden waren er zelf totaal nog niet mee bezig, ze vonden het wel leuk voor mij maar snapten het niet echt. Dus voor mij was dit de ideale plek om dingetjes over de zwangerschap uit te wisselen. En sindsdien ben ik blijven plakken.
Jeetje nu moet ik toch een aantal jaren terug , maar ik dacht dat het was omdat ik vreselijk misselijk was in de eerste maanden en ik dus ging googlen op misselijkheid , zwangerschap en dus hier op zp terecht kwam en er dus vreselijk veel tips en herkenbare topics op stonden en ben niet meer weggegaan