Dit thema komt steeds weer voor in de lounge.. Maar dan als borrel/verjaardagshapjes.. Maar wat zijn nou lekkere MAGERE hapjes.. Veel verder als een eitje met runderrookvlees en een plakje komkommer kom ik niet..
salami met augurk plakje komkommer met salade erop (die je zelf maakt met lightmayo enzo) witlofblaadje met garnaaltjes
plakje komkommer met een klein stukje kaas, die van la vache qie rie (weet niet hoe je het schrijft haha) maar is met die koe erop snoeptomaatjes olijven (weet niet of dat mager is?) dadels ??? augurken ???
mocht met mijn dieet wel salami/ cervelaat met stuk augurk vult ook wel aardig, je neemt er niet tien van, wat je wel sneller doet met andere hapjes
Ben momenteel zelf ook aan het lijnen en in 1 plakje zit 58 calorieën.. Maar wat je al zegt.. je neemt er geen 10 van..
hihi, ik deed toen south beach, low cal, low carb, dus alles met stokbrood en toast viel dan al af maarrrrrr je hebt volgens mij ook kalkoensalami, die is als het goed is magerder? en van die fingersandwiches met komkommersalade?
bij de ah heb je van die rolletjes geitenkaas met een plakje parmaham erom heen. daarover heen moet je wat truffel honing druppelen. niet echt mager maar wel overheerlijk. je kan ze ook zelf maken met wat spek en roomkaas en gewone honing. verder..van die gekruide olijven zeg maar rauwkost salaatje met van die kleine garnaaltjes en een light dressing. een soort amuse kaas prikkers met een olijfje aurgurk en pffff ananas ofzo.
Ik heb net even op de site van de ah gekeken.. Bolletje meloen met een plak rauwe ham, tomaatje met paturain, komkommer met puntje la vache quirit.. Komt helemaal goed met de hapjes!